kamien85 Opublikowano 7 Lipca 2017 Opublikowano 7 Lipca 2017 Cześć moje rodzinne B6 po lekkich modach co by szybciej po bułki do sklepu latać Mody przeprowadzone: - Turbo K03 Hybryda - DP 2.75 cala - Silikonowy TIP - Dual Smic - Wtryski SAAB - soft by Łukasz13
kamien85 Opublikowano 8 Lipca 2017 Autor Opublikowano 8 Lipca 2017 Wykresy bez włączonej funkcji ich wygładzania tak wyglądają ?
Dominik93 Opublikowano 8 Lipca 2017 Opublikowano 8 Lipca 2017 Bardzo ładny wynik, dsmic ogarnia ta moc ? Skąd brałeś hybryde ?
Bknz Opublikowano 8 Lipca 2017 Opublikowano 8 Lipca 2017 Ładnie to wyszło ŁDZ to można się kiedy ustawić na spota turbo od TC Turbo? skąd brałeś TIPa? (bo słyszałem że do hybryd trzeba spawać bo większa średnica dolotu) i jakie wtryski z saaba?
kamien85 Opublikowano 8 Lipca 2017 Autor Opublikowano 8 Lipca 2017 Dsmic radzi sobie bez problemu. Widziałem na forum auto które miało 250KM i dsmic ogarniał. Hybryde brałem używkę od znajomego, robił gdzieś na śląsku ale nie pamiętam dokładnie u kogo. Wtryski z saba 2.0T 2.3T brązowe
Dominik93 Opublikowano 9 Lipca 2017 Opublikowano 9 Lipca 2017 12 godzin temu, kamien85 napisał: Dsmic radzi sobie bez problemu. Widziałem na forum auto które miało 250KM i dsmic ogarniał. Hybryde brałem używkę od znajomego, robił gdzieś na śląsku ale nie pamiętam dokładnie u kogo. Wtryski z saba 2.0T 2.3T brązowe Może i ogarniał dsmic ale przy temp. na zewnątrz 10stopni . Za bardzo nie jestem przekonany do dsmic przy takich mocach. To spoko Tobie wyszło z tą hybryda , już napewno fajnie się odpycha . Nagraj może coś z rolki jak to się odpycha ? Wtryski brązowe z saaba z końcówką w numerze 023?
impackt Opublikowano 9 Lipca 2017 Opublikowano 9 Lipca 2017 Sam mam zamonotwany dsmc i u mnie przy niższej mocy 206 KM ( seryjne turbo ) w gorące dni są spadki mocy, jestem ciekaw czym to może być spowodowane, czy brak jednej kierownicy powietrza może mieć aż takie znaczenie? ew jakieś inne pomysły?
WYSKUN Opublikowano 9 Lipca 2017 Opublikowano 9 Lipca 2017 też jestem ciekaw jak sie to odpycha, nagraj filmik jakis:) jakie masz lacie? i jak bardzo gubi Ci trakcje?
kamien85 Opublikowano 10 Lipca 2017 Autor Opublikowano 10 Lipca 2017 23 godziny temu, Dominik93 napisał: Wtryski brązowe z saaba z końcówką w numerze 023? Tak, wtryski 0280156023 11 godzin temu, impackt napisał: Sam mam zamonotwany dsmc i u mnie przy niższej mocy 206 KM ( seryjne turbo ) w gorące dni są spadki mocy, jestem ciekaw czym to może być spowodowane, czy brak jednej kierownicy powietrza może mieć aż takie znaczenie? ew jakieś inne pomysły? Ja u siebie podczas montażu drugiego IC, rozebrałem cały układ dolotowy i dokładnie go wyczyściłem, wszystkie rury i oba IC. Myślę, że kierownica powietrza też ma spory wpływ. W końcu jak sama nazwa mówi, kieruje powietrze w konkretne miejsce czyli na IC. 9 godzin temu, WYSKUN napisał: też jestem ciekaw jak sie to odpycha, nagraj filmik jakis:) jakie masz lacie? i jak bardzo gubi Ci trakcje? Jak znajdę chwile to nagram jak to się odpycha. Opony seria 205/55/516, co do trakcji to na suchym nie ma problemu, na mokrym troche gorzej bo potrafi na 3 biegu podczas gwałtownego wciśniećia gazu przy 80km/h stracić przyczepność, ale jak nie używasz gazu zero jedynkowo to da radę jeździć.
booolek Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 (edytowane) takiego niuta tak wcześnie seryjne sprzęgło daje rade???? Ja się cały czas waham z wymianą turba na mocniejsze właśnie ze względu na sprzęgło,póżniej jeszcze pompa paliwa czy wydoli bo jakby nie było mam taką jaka została mi się po ADR....Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia i kusi kusi... Edytowane 11 Lipca 2017 przez booolek
kamien85 Opublikowano 12 Lipca 2017 Autor Opublikowano 12 Lipca 2017 Pompa została seria ale dość swieża bo wymieniana w zeszłym roku. Sprzęgło po włożeniu turbo jeszcze przed strojeniem zaczęło się strasznie ślizgać. Jak się okazało po wyjęciu, jeszcze fabryke pamiętało, więc wymieniłem na sprzęgło z TDI.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się