kamil321 0 Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 Witam Was, nie wiem juz albo jestem przewrażliwiony albo nie:) Ale czy to normalne ze gdy silnik juz jest ciepły, na polu jest ciepło (dokł. +12,5°C) to kopci z tłumika. Jest to biały dym (albo para). Cos moze byc nie tak? czy tak ma byc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kunio 2 Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 moze uszczelniacze zaworowe Link to comment Share on other sites More sharing options...
szogun0 9 Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 A czy masz gazownie zamontowaną w samochodzie. To poprostu para wodna, kondensowała się w wydechu całą zimę. Jeśli nie ubywa ci płynu chłodzącego, to nie przejmuj się tym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil321 0 Posted March 2, 2007 Author Share Posted March 2, 2007 Dzieki za pomoc, a gazowni nie mam zamontowanej Pzdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furio 0 Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 a jak troszke tej cieczy ubyło? Minimalnie, ale wydaje mi sie, ze jest jej troche mniej. Też mi kopci i dzisisj kolega powiedział, ze pachnie (wali) jakby zgniłym jajkiem.Gazu nie mam więc nie bardzo kumam o co chodzi. pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hincó 0 Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 Też nie mam gazu a za autkiem ładny dymek sie nosi Ale sie przyzwyczaiłem ,to para, po odpaleniu na zimnie (-5*) po 3 minutach jazdy zamykałem bramę, autko chodziło i z tłumnika ciurkiem się lała woda.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtek75 0 Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 Witam; mam ta samą przypadłość;u mnie tez zauważyłem że autko sporo kopci/tak jakby para wodna/,ale płynu nie ubywa,dym nie ma jakiejś niepokojacej barwy,nie smierdzi,ale jest tego sporo.Z tłumika też sporo kapie. znalazłem cos w forum na temat "air sensora" może to jest jakaś odpowiedź i przypadłość naszych autek? Dodam,że kopci nawet przy rozgrzanym silniku/wiecej niz inne auta np. na światłach/!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furio 0 Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 No właśnie. czemu nasze auta dymia, a inne nie. Chciałbym znac przyczynę. Mi się wydaję, ze "mój" dymek trochę jakby zalatuję zgniłym jajem :-) ale moż jestem przewrażliwiony.Z chęcia usłyszę jakaś konstruktywną odpowidź na nurtujące nas ptanie. pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
sisi1977 0 Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 tez dymek leci bielutki,bezwonny(prawie),moze dlatego bo tankuje zupke bezsiarkową. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KICHOL 1 Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Weźcie bracia pod uwagę jeszcze katalizatory może być już padnięty i niedopala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xmatx 0 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 U mnie też kopci na biało. Chętnie poznam przyczynę.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] 0 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 A ja sie chce dowiedziec (bo ktos wspomnial o ubywaniu plynu chlodzoacego ) ze w momencie jaki mi kapie z rury wydechowej i ubywa jeszcze plynu chodzacego to co sie moze dziac z silnikiem ????? ------ [email protected] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 ze w momencie jaki mi kapie z rury wydechowej Z rury zazwyczaj kapie i nie jest to związane z ubywaniem płynu Link to comment Share on other sites More sharing options...
xmatx 0 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Jak kapie to oznacza że jest dobre spalanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
kris_lpgcars 1 Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 ten fajny smrod z wydechu to tylko siarkowodor a dobry sposob zeby niedowiarkow uspokoic to sprawdzic na anlizatorze spalin , a tak po psudo fachowemu to jest wynik z krotkich przebiegow i braku dogrzania kata a co za tym idzie osadza sie w nim kupa smieci i czasami warto silniczek przegonic coby rozgrzac dobrze kata i sobie wtedy podopala te smieci, to byla ta bardziej mila opcja druga jest taka ze kat malymi kroczkami nadaje sie do smieci lecz to jest raczej zadka opcja wiec podsumowujac albo jedziemy na warsztacik i sprawdzamy spalinki albo rozgrzewamy kata co by dopalil smieci ktore naskladowal. dla ciekawskich ostatnio robilem przegladzik i test spalin wyszedl calkiem mily HC 25 przy maxie 200 lambda 1.01 dopuszczalne 0.97-1.03 CO 0.05 przy maxie 0.2 (dane wg norm w Anglii, auto po przebiegu 130000mil) Pozdrowionka Link to comment Share on other sites More sharing options...
manioaudi82 0 Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 a co jeżeli tak sie dzieje a kat jest wyciety ,nie ubywa płynu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now