loco87 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Witam jako że, moja turbina poszła :gwizdanie: trzeba zainteresować się nową Na początek powiem iż założenie jest takie (czysto teoretyczne nieoparte o wiedze merytoryczną): - oddaje starą turbine i biore zregenerowaną k04-15 z 2letnia gwar. - montuje ją do swojego auta plug&play - kupuje forge 007 (pytanko gdzie? ) i montuje plug&play w AEB - jeżdze do roku czasu na seryjnym programie, po roku czips na 180/190ps Generalnie cche być uświadomiony w kwesti podłączenia. Czy muszę coś rezac w mocowaniach itp coś dod. wymieniać czy wystarczy że, się w nią zaopatrze i be kłopotu zamontuje.
szogun0 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Jak ci się ją uda kupić, to jest Plug & Play z tego co wiem.
ajax Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 A wlasnie, ze nie jest! Ja chcialem wstawic do swojego i okazalo sie ze trzeba kolektor modyfikowac... Kolego loco, gdzie wymieniaja k03 na k04? Fabrycznie nowa jest dwa razy drozsza niz k03 a do tego prawie niedostepna w europie o.O One roznia sie wszystkim... wielkoscia obudowy, srednica wirnika itd. Jestes pewien, ze Cie ktos w trabe nie chce zrobic?>
wesz82 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Wszystko kolego Ajax zależy jaki nr znajduje się po K-04 Z tego co przeczytałem na tym forum wynika że nr 15 podchodzi bez problemowo pod ori kolektor. A o jakim nr mówisz tej K-04??? Z tego co wiem to chyba na allegro skubaniec tak trafił
loco87 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2009 Czyli że k04-15 wchodzi bez klopotu Narazie sobie to ubzduralem nikt mi niczego nie obiecywal. Dzis zaczynam negocjacje i delikatnie podpytuje goscia od turbin czy ja ma....jak ma to zeby mi ja wlasnie zregenerowal a nie moja stara.... bo ceny na wszytskie turbiny ma takie same....
poziek Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 W PL nikt nie sprzedaje k04-15. Wszystkie jakie są w autach pochodzą z importu. K04-15 pasuje plug&play. K04 z poprzecznego nie pasuje i trzeba przerabiać kolektor, downpipe, orurowanie, i dolot powietrza. Nie ma sensu tego robić. Jeżeli w firmach które regenerują turbiny mówią, że wsadza wirnik z K04 to znaczy, że wsadzają wirnik od K04 ale poprzecznych. K04-15 w USA kosztuje obecnie 950$ plus około 120-150$ za przesyłki.
ajax Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 To juz w sumie nie wiem co mam myslec... Sam wirnik od k04-15 da sie włożyć do K03 i bedzie lepiej dmuchal czy nie zmienia to parametrow turbawki? Jest sens takiej modyfikacji ?
gregory Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 - oddaje starą turbine i biore zregenerowaną k04-15 z 2letnia gwar. - montuje ją do swojego auta plug&play - kupuje forge 007 (pytanko gdzie? ) i montuje plug&play w AEB - jeżdze do roku czasu na seryjnym programie, po roku czips na 180/190ps -nikt w pl nie sprzeda ci używanej K04-15, bo ich po prostu nie ma. Jak gość mówi że to K04-15 to albo się nie zna, albo ładuje cię w balona i wciska ci K04 z poprzecznego, która nie pasuje P&P. -K04-15 montujesz Plug&play, bez kompletnie żadnych przeróbek -Po co ci Forge??? Zbędny wydatek, jeśli planujesz tylko K04-15. Za cene Forge możesz mieć 3 zawory DV z audi TT z wersji 225KM i jeszcze trochę zostanie, które również długo ci posłużą. -możesz jeździć jakiś czas bez robienia programu, ta 15-stka powinna ładować seryjne doładowanie, a nawet na seryjnym sofcie i doładowaniu powinno nadskoczyć kilka-kilkanaście KM. Dla bezpieczeństwa zamontuj wskaźnik Boost. Z tańszych polecam Autogauge z serii Stepper motor. Jakiś czas temu był deficyt z tymi turbinami nawet w stanach i nie można jej było dostać w żadnym sklepie internetowym. Ostatnio widziałem, że większość sklepów znów zaczęła mieć wyprzedaże K04-15, a więc jest dostępna. Nie ma się co długo zastanawiać tylko za 900$ kupić K04-15, wywalić kata i śmigać.
loco87 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2009 Dzieki za profi wypowiedzi. Fakt jak przycisnęłem goscia to powiedzial ze moze nie pasowac....takze zostaje przy seri
kepasa Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 a do b6 avj też podchodzi k04-15 P&P czy juz coś innego?
poziek Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 a do b6 avj też podchodzi k04-15 P&P czy juz coś innego? dokładnie to samo k04-15 lub gtrs
kepasa Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 a do b6 avj też podchodzi k04-15 P&P czy juz coś innego? dokładnie to samo k04-15 lub gtrs thx
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się