slagosz88 0 Opublikowano 17 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 Panowie co to za zaworek. Do czego on służy i jak powinien działać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 17 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 To jest zaworek zwrotny który jest stosowany w podciścieniu układu sterowania turbiną on przepuszcza powietrze tylko w jednym kierunku jest ustawiony czarnym w kierunku pompy wakum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slagosz88 0 Opublikowano 17 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 A co jeśli mi przepuszcza w obie strony ? Bo właśnie go próbowałem. Zero oporu jak dmucham z obu stron.jakie mogą być objawy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio1985 6 Opublikowano 17 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 Takie ze szybciej schodzi podciśnienie na zgaszonym motorzeWysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slagosz88 0 Opublikowano 17 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 Czyli nie ma to wpływu na sterowanie turbo ? Bo mam ostatnio z tym problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 17 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 Godzinę temu, slagosz88 napisał: Czyli nie ma to wpływu na sterowanie turbo ? Bo mam ostatnio z tym problemy Według mnie ma bo nigdy w akumulatorze podciśnienia nie zrobi się wystarczająco tyle podciśnienia by szybko reagował układ tak jak komputer tego wymaga ...powinieneś to wymienić na sprawny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slagosz88 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Zaworek wymieniony. Samochod duo lepiej wkreca sie na obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de_montesquieu 0 Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 Podepne sie, zeby nie smiecic. Moj AVF jest z 2003 roku, wiec bez patrzenia zakladam, ze ma mechaniczne, a nie hydrauliczne napinacze. Pytanie - jesli kupie napinacz do paska wielorowkowego, to jedna cholera, czy bedzie on taki, jak po prawej, czy taki, jak po lewe, prawdaj? Oba znajduje pod numerem czesci 038903315AM. Jest jakas roznica? Btw, produkt jakiego producenta byscie polecili? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodzak0 7 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2018 odgrzeje kotleta żeby nie zakładać nowego wątku. Koledzy co to za cześć? i jaki ma nr? jest tuz nad kolektorem w 1.8t BFB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymonek77 7 Opublikowano 16 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2018 5 godzin temu, kodzak0 napisał: odgrzeje kotleta żeby nie zakładać nowego wątku. Koledzy co to za cześć? i jaki ma nr? jest tuz nad kolektorem w 1.8t BFB zawór zwrotny 07C133529A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodzak0 7 Opublikowano 16 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2018 Dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się