darek27 0 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Czesc Gdy przejechalem 15 km temp na blacie mialem 70 stopni i potem spadala. Gdy udalo mi sie zagrzac auto do temp 89-90 to po 2-3 km temp spadla. Pomyslalem ze jest padniety czujnik temp. i go wymienilem. Ale po wymianie dalej tak bylo wiec wymienilem termostat. Ale mam problem no chyba ze to jest normalna zrecz, gdy jade temp na blacie rosnie tak samo jak na klimie kod 49. Ale gdy blat pokazuje 80 to klima kod 49 pokajuje 75. Jak blat pokazuje 89 to klima z czasem gdy zrobie jeszcze pare km wzrasta nawet do 94, czasami spadnie do 90. Nie wiem co mam robic, czy mam jeszcze cos do wymiany, pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuNS 0 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 było otym duuużo postów, najpierw przy sprawnym termostacie i czujniku temp po zagrzaniu ma stać ciut przed 90 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek27 0 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Stoi na blacie przed 90 stopniami ale i na klimie kod 49 tez tyle powinno byc a jest wiecej o 4-5 stopni. Szukalem ale takiego przypadku nie znalezlem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek 4 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Wg. mnie wszystko OK. U mnie jak silnik osiągnie temp. 80 stopni, to wskazówka zapierda automatycznie na 90 i tak stoi, a na klimie dopiero powoli dochodzi do 91 stopni. Podczas normalnej jazdy temperatura waha się od 91-94 stopnie - zawsze i wszędzie. Podczas jazdy w górach przy temp. 0 stopni, temp. na klimie skakała nawet do 99 stopni i powoli spadała do 91-94. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek27 0 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 A temp na blacie i wskazania na klimie to z jakich czujnikow pochodza, domyslam sie ze na blacie to sa z czujnika temp z tylu silnika a te na klimie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuNS 0 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 czujnik podwójny , zespolony, jeden element podaje temp na zegary, a druga na ecu i klimatronik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek27 0 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 MichuNS to jak to jest ze mam taka roznice w temp. Na blacie 89 a na klimie do 94, moze cos sie stac czy cos trzeba wymienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suli 4 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Wskazania analoga z zegarów jak najbardziej w niewielkim zakresie mogą się różnić od tych z klimatronika. Analog pokazuje zamianę temperatury co 5 stopni i z taką właśnie tolerancją może się różnić od klimatronika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek27 0 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Suli to czy temp na klimie w kanale 49 ktora wynosi 91-94 stopni jest za duza, mozna z nia jezdzic czy cos w nim siedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack10 0 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 u Mnie jest tak samo na blacie pokazuje ok. 90 stopni ,a na kilimie maks 93 stopnie i to jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suli 4 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 U mnie też jak się zrozgrzeje na klimatroniku oscyluje koło 93 - 94 stopnie. Ale ja mam większy silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek 4 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Suli to czy temp na klimie w kanale 49 ktora wynosi 91-94 stopni jest za duza, mozna z nia jezdzic czy cos w nim siedzi Jest OK - tak powinien trzymać zdrowy motor. U mnie jest tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franio 0 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 i ja też tak mam, ale u kolunia w ADR-e trzyma wręcz wzorowo 90 i na blacie i na klimatroniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuNS 0 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 u mnie na klimatroniku też 90 i ani deka mniej i więcej ( zegar to samo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
custom 1 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 U mnie po wymianie termostatu i płynu tablica zawsze 90 klimatronik do 97 przed wymianą max 85 a na trasie 70 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Nie ma co szukać dziury w doopie, wg mnie wskazania masz w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaro5000 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 witam was .jak się odpowietrza uklad chłodzenia bo ja nie mogę odszukać tego tematu.dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się