golfagn Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 Maglownicę trzymają od góry w komorze tam gdzie akku 2 czy 3 śruby. Od spodu magla kolejne 2 czy 3. Zobacz sobie fotki maglownic, widać na nich miejsca pod śruby. 2 śruby z przewodami odkręcasz od strony koła kierowcy, od środka auta odkręcasz kolumnę. Jeszcze na samym początku końcówki drążków. I masz wolną maglownicę, ale niestety ciężko ją wyciągnąć dość małym otworem od strony kierowcy jak wychodzi końcówka drążka. Można się męczyć i przecisnąć ją na siłę. Wtedy można sobie ułatwić sprawę i trochę opuścić sanki, a wtedy magiel wyjdzie bez problemu. Nie znam warsztatu, który by się tego nie chciał podjąć. Dla mechanika to dziecinada. Jeszcze możesz mieć wtyczkę jak masz servotronica. W Feu Vert 350zł chcieli za samą wymianę plus wymiana płynu. Jeszcze pamiętaj, żeby wypchnąć z uszczelki łącznik magla z kolumną jak wchodzi do kabiny. Nie ma w tym nic trudnego, trochę czasu zejdzie ale do wszystkiego wystarczy walizka narzędzi i kobyłki.
kdawid Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 9 godzin temu, golfagn napisał: Maglownicę trzymają od góry w komorze tam gdzie akku 2 czy 3 śruby. Od spodu magla kolejne 2 czy 3. Zobacz sobie fotki maglownic, widać na nich miejsca pod śruby. 2 śruby z przewodami odkręcasz od strony koła kierowcy, od środka auta odkręcasz kolumnę. Jeszcze na samym początku końcówki drążków. I masz wolną maglownicę, ale niestety ciężko ją wyciągnąć dość małym otworem od strony kierowcy jak wychodzi końcówka drążka. Można się męczyć i przecisnąć ją na siłę. Wtedy można sobie ułatwić sprawę i trochę opuścić sanki, a wtedy magiel wyjdzie bez problemu. Nie znam warsztatu, który by się tego nie chciał podjąć. Dla mechanika to dziecinada. Jeszcze możesz mieć wtyczkę jak masz servotronica. W Feu Vert 350zł chcieli za samą wymianę plus wymiana płynu. Jeszcze pamiętaj, żeby wypchnąć z uszczelki łącznik magla z kolumną jak wchodzi do kabiny. Nie ma w tym nic trudnego, trochę czasu zejdzie ale do wszystkiego wystarczy walizka narzędzi i kobyłki. Jest dokładnie tak jak kolega golfagn napisał. magiel jest przykręcony 2 śrubami z góry (obie są w przegrodzie pod akumulatorem) od dołu 2 lub tylko 1 tego nie pamiętam. Do tego odkręcamy 2 przewody hydrauliczne od magla końcówki drążków kierowniczych od zwrotnicy i kolumnę kierowniczą. Magiel wychodzi w na lewą stronę przez lewe nadkole (jak się popuści sanki to dużo łatwiej) i to wszystko. Robota taka sam a dla R4 jak i V6.
Promo Opublikowano 20 Lipca 2017 Autor Opublikowano 20 Lipca 2017 koledzy jeśli jest tak jak piszecie to stawiam piwko. Dam znać o sukcesach
krzysiekml Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 przy v6 i automacie to powodzenia z wymianą zwłaszcza pod blokiem
Promo Opublikowano 20 Lipca 2017 Autor Opublikowano 20 Lipca 2017 Krzysiekml robiłeś taki manewr już ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się