Dev 1443 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 MOJA AUDICA MA 190000TYŚ KM. KUPIŁEM JAK MIAŁA 180000TYŚ. ZALAŁEM FULLSYNTETIC I NIC SIE NIE DZIAŁO SILNIK SZCZELNY I CO WY NA TO ciekawe po co Ci tam FULL :polew: :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/all_ile_oleju_do_mojego_silnika-t97242.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 MOJA AUDICA MA 190000TYŚ KM. KUPIŁEM JAK MIAŁA 180000TYŚ. ZALAŁEM FULLSYNTETIC I NIC SIE NIE DZIAŁO SILNIK SZCZELNY I CO WY NA TO ciekawe po co Ci tam FULL :polew: :polew: Bo to "MOCNY FULL" w końcu 190000TYŚ km to = 190 milionów km - nie żle chyba następny wóz będzie z silnikiem [ADP] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wajhman 0 Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Panowie mam mały problemik i pytanko... moje audi przyjechało niedawno z Włoch z przebiegiem 190k i w sklepie polecił mi sprzedawca do mojego przypadku motula 5w40... i stwierdził ze będzie OK!!! jestem jakieś 100 km po wymianie i widzę ze olej na bagnecie już jest brązowy... odkręcam korek, wsadzam palucha, jeżdżę w środku i wyciągam z czarnego palucha z twardego nagaru, tak jakby odchodziły strupy... ....coś niedobrego zaczyna się dziać czy mi się tylko wydaje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 ha. mogles płukankę zrobić wczesniej np. Motulem Engine Clean - jak niewiadomo co było lane wczesniej. To, że olej robi się czarny po zalaniu jest znakiem, że dobrze spełnia swoją rolę. Po prostu rolą oleju - poza smarowaniem - jest również usuwanie zanieczyszczeń z silnika. Fakt - najczesciej obserwuje sie to w przypadku diesli (tam sa czastki sadzy) ale w brudnym niewiadomoczymzalanym benzyniaku tez moze sie to zdazyc. Ja proponuje abys wczesniej go wymienil po prostu np przy 5000-6000 km. zrob plukanke potem i zalej nowy olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wajhman 0 Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 trochę zaniepokoiły mnie te "strupy" odchodzące wewnątrz... mam nadzieje ze nie będzie żadnych gorszych konsekwencji i nie rozszczelni się.... właśnie to był problem ze nie wiadomo czym był zalany wcześniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek_lu 1 Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Ja bym syntetyka nie zalewał na 100-we. Ale nad semi-synt bym sie zastanowił ( moze nie wypłusze nagaru ). Ale zalanie 15W40 to tego silnika to jakaś masakta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sroka65 0 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Zależy ile masz przejechane kilometrów, jak masz co najmniej 200000 to polecam ci olej mineralny bo jak wlejesz półsyntetyk to zacznie ci się silnik pocić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Zależy ile masz przejechane kilometrów, jak masz co najmniej 200000 to polecam ci olej mineralny bo jak wlejesz półsyntetyk to zacznie ci się silnik pocić. Ja mam ponad 200kkm i leje półsyntetyk LM i nic się nie poci i nie bierze ani grama. Niedawno robiłem nawet płukankę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Zależy ile masz przejechane kilometrów, jak masz co najmniej 200000 to polecam ci olej mineralny bo jak wlejesz półsyntetyk to zacznie ci się silnik pocić. Olej mineralny nie jest odpowiedni do naszych aut, a do turbo już w ogóle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malina 0 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Witam pytanko czy można bez problemu zmienic olej 15 w 40 na 10 w 40 dodam że na 15 przejechane ok 20 km tylko czy olej się nie zwarzy przy takiej zmianie a cały czas jeżdził na 10 w 40 tylko że za póżno się odwiedziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Witam pytanko czy można bez problemu zmienic olej 15 w 40 na 10 w 40 dodam że na 15 przejechane ok 20 km tylko czy olej się nie zwarzy przy takiej zmianie a cały czas jeżdził na 10 w 40 tylko że za póżno się odwiedziałem Zrób "płukankę" przy spuszczaniu minerała i zalej semi,tylko w miarę szybko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malina 0 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 zamierzam zrobić to w tą sobotę ale jak zrobić płukankę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 poszukaj na forum. było tysiac razy. przejrzyj watek "jaki olej do silnika?" w dziale Diesle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adas 1 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 ktory motul do 2.0 TFSI ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 ktory motul do 2.0 TFSI ? Motul 8100 X-CLEAN 5w-40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 CLEAN ??????????????? chyba X-CESS !!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 wg katalogu: Specific 504 00-507 00 5W-30 lub 8100 X-CLEAN 5w-40 :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 wydawało mi sie że 5W40 :> jak cos to sorry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adas 1 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 ktory motul do 2.0 TFSI ? Motul 8100 X-CLEAN 5w-40 bedzie dobry ? moge zamawiac ? :gwizdanie: niech ktos potwierdzi jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się