Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki olej silnikowy do Audi?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam

Mam przejechane 208tyś. i właśnie zbliża się wymiana.

Auto zalane jest olejem Aral 5w40 a teraz chciałbym zmienić na Castrol Edge Sport 5w40.

Jak myślicie jest to dobry pomysł?

Dodam jeszcze że z silnikiem nic się nie dzieje, pracuje równo nic nie stuka.

Odpuściłbym Castrol i także zalał MOTULem

Opublikowano

ja mam przejechane 300156 leje lotosa 10w i bez nazekan liter na 15tys tylko bieze

wspaniale. narzekać i bierze przez "rz". tak trzymać - nie ma to jak Lotos w silniku TDI.

Gość jaro5000
Opublikowano

hej witajcie,a co sądzicie o oliwie schell helix półsyntetyk 10w40,czy warto go zalewać obecnie mam liqui moly 10w40

Opublikowano

Mam identyczny silnik i koleszka polecił mi Valvoline Maxlife 10W40-póki co jestem zadowolony :)

Opublikowano

beztytuu2mrs.jpg

Heh :kwasny:..to ja jednak musze przejsc na polsyntetyk,bo jak pisalem pare postow wyzej jezdze na mineralnym elfie :kwasny:..troche zaluje ze wlalem minerala.czy moze ktos cos napisac o polsyntetyku ELF??bo chyba na taki teraz pasuje przejsc skoro mam w aucie wlasnie mineral elf,,dobrze ze jezdzilem na nim bardzo krotko.

Opublikowano

jak mozna zalać minerał do nowoczesnego silnika benzynowego???

Mam identyczny silnik i koleszka polecił mi Valvoline Maxlife 10W40-póki co jestem zadowolony :)

sprawdzaj pisownie kolego.

Opublikowano

jasne, koleżka :wallbash:

Opublikowano

Witam wszystkich.

Trochę poczytałem i widzę że mój mechanik zawalił sprawę, mam TDI 110 z przebiegiem 210000km silniczek AFN w tej chwili jest w nim oliwka Castrol 15w40 mineralny zalany jakieś 1000km temu (miesiąc czasu temu) poprzednia wymiana była robiona przy przebiegu 194000km i prawdopodobnie ten gamoń też zalał mineralny Mobil1 15w40, tak wczesna wymiana była podyktowana tym że były ubytki oliwki a on nie wiedział jaki olej lał.

Moje pytanko czy mogę jeszcze zmienić na półsyntetyk 10w40?

Jeszcze jedno zauważyłem że autko czasem jak przycisnę mocniej gaz to zakopci czarnym dymkiem, oczywiście podczas jazdy.

Proszę o info bo szkoda TDIka

Opublikowano

Witam wszystkich.

Trochę poczytałem i widzę że mój mechanik zawalił sprawę, mam TDI 110 z przebiegiem 210000km silniczek AFN w tej chwili jest w nim oliwka Castrol 15w40 mineralny zalany jakieś 1000km temu (miesiąc czasu temu) poprzednia wymiana była robiona przy przebiegu 194000km i prawdopodobnie ten gamoń też zalał mineralny Mobil1 15w40, tak wczesna wymiana była podyktowana tym że były ubytki oliwki a on nie wiedział jaki olej lał.

Moje pytanko czy mogę jeszcze zmienić na półsyntetyk 10w40?

Jeszcze jedno zauważyłem że autko czasem jak przycisnę mocniej gaz to zakopci czarnym dymkiem, oczywiście podczas jazdy.

Proszę o info bo szkoda TDIka

Ja mam też AFN. Kupując nie wiedziałem co było zalane, więc nalałem MOTULa +6100 (półsyntetyk) i nie narzekam. Żadnych większych ubytków...

Na pewno w Twoim przypadku nie zalałbym już pełnym syntetykiem, ale o półsyntetyku jeszcze bym pomyślał ale wraz z płukanka silnika. Jak będzie przeciekać to wrócisz do minerala

Opublikowano

witam,

mam kupione autko ale nie wiem jaki olej byl zalany wczesniej. mam wyjazd i nie zdaze wymienic oleju i chcialbym kupic cos awaryjnie na dolewke (jesli by mi bral w trasie) to co polecacie kupic na dolewke jesli nie wiem co bylo zalane wczesniej ? oczywiscie po powrocie odrazu wymiana oleju.

Opublikowano

witam,

mam kupione autko ale nie wiem jaki olej byl zalany wczesniej. mam wyjazd i nie zdaze wymienic oleju i chcialbym kupic cos awaryjnie na dolewke (jesli by mi bral w trasie) to co polecacie kupic na dolewke jesli nie wiem co bylo zalane wczesniej ? oczywiscie po powrocie odrazu wymiana oleju.

ja bym spróbował wymienić przed wyjazdem, w końcu to 15 minut roboty

A na dolewkę zaryzykowałbym jakiś półsyntetyk

Opublikowano

probowalem wczoraj, ale sruba jest albo czyms zaklejona, albo tak zakrecona ze za cholere nie chce ruszyc, a nie chce przed trasa cos urwac, no a tez nie mam nikogo z wysyarka.

wiec moge spokojnie wrazie wu dolac mobil 1 10w40 ktory kupilem na wymiane?

Opublikowano

nie wiesz co masz zalane, może masz minerala wiec wówczas syntetyk to ryzyko

może masz syntetyka to wówczas szkoda minerala

więc wydaje się, że półsyntetyk to dobre rozwiązanie 10W40, co do MOBILa to już CI nie powiem

ja leje MOBILa +6100, ale jak masz wziąść tak na wszelki wypadek i masz już kupiony to bym nie kombinował tylko został przy tym co masz

Opublikowano

HELP :)

już sam nie wiem obecnie mam zalany SHELL HELIX 10w40, czy zmieniać na ten sam czy np. na MOTUL 10w40 6100+ SYNERGIE (widzę, że wiele osób go chwali), MOBILA 10w40 (jeśli tak to jakiego?) czy jeszcze na jakiś inny. Jaki filtr oleju polecacie, wdzięczny będę za link z allegro np. Z góry wielkie dzięki :hi:

Opublikowano

przeczytaj watek kolego, a znajdziesz odpowiedzi na wszystkie nurtujące cię pytania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...