VietnamA4 Opublikowano 21 Lipca 2017 Opublikowano 21 Lipca 2017 Witam, mam zagwozdkę nie mogę się pozbyć wyżej wymiennego błędu....wymienione dwa zawory podaję linki : http://allegro.pl/zawor-doladowania-turbiny-n75-audi-8e0906627c-oryg-i5621005052.html?snapshot=MjAxNy0wNi0yMlQxNTowNjoyMC45MzJaO2J1eWVyO2MxNWJmODUxODM0MzgxODk2MzM1MzViNTU0MmU1MDMyYTJhNzllMGRmMWZkZmUwMTg0ZWZlNmMwNjViZDY5YWU%3D http://allegro.pl/czujnik-zawor-cisnienia-spalin-egr-audi-a4-b6-b7-i6108461412.html?snapshot=MjAxNy0wNS0wOFQxNTozNDowMC41NzlaO2J1eWVyOzUyZTJiMzc3ZTkwYzljM2NhMjRmZTFjMzFjNmQ0NjdlNmE0YmY1NGM1OThkNTJiODU4ZjA4MmUyYjVlNjUxMWE%3D EGR wyczyszczony, błąd powraca miał ktoś podobną przypadłość ? jakieś pomysły ?
kamil-vag Opublikowano 21 Lipca 2017 Opublikowano 21 Lipca 2017 Najpierw uzupełnij profil, żebyśmy wiedzieli jakiego auta dotyczy problem. Skoro wymieniłeś zawór sterujący N18, to zostaje teraz sam zawór EGR. Weź strzykawkę załóż na ten wężyk od EGR i zaciąg i zobacz czy trzyma ciśnienie. Druga sprawa jak masz dostęp do VAG'a to "bassic settings" grupy 003 by można zrobić i będzie widać jak i czy w ogóle pracuje ten Twój EGR. Sprawdzałeś czy nie masz jakiejś zaślepki pod EGR czasem ?
VietnamA4 Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Opublikowano 21 Lipca 2017 profil uzupełniony, jutro sprawdzę to co poleciłeś i napisze jaki rezultat. dzięki !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się