piecia919 Opublikowano 23 Lipca 2017 Opublikowano 23 Lipca 2017 (edytowane) Witam, na wolnych obrotach strasznie buja samochodem, wymieniłem sondę pierwszą przed katalizatorem, nowe świece, nowe filtry. Cewki wymieniałem rok temu na nowe firmy NGK. Błędy: 17700 - Termostat zaprogramowanego chłodzenia silnika (F265): przerwa P1292 - 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny 16712 - Czujnik spalania stukowego 1 (G61): sygnał zawysoki P0328 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny Błąd czujnika spalania stukowego pojawił się kilka dni temu i sam się skasował. Nie pojawił się już, został tylko błąd termostatu, a samochodem dalej buja na biegu jałowym. Ten czujnik spalania stukowego to z końcówką niebieską czy zieloną? Logi Dynamiczne PB: Grupa 002+033 http://vaglog.pl/log-002_033_2qjpVeB.html Grupa 003+020 http://vaglog.pl/log-003_020_Wkmj22.html Grupa 115+118 http://vaglog.pl/log-115_118_3xkkn3.html Logi Dynamiczne LPG: Grupa 002+033 http://vaglog.pl/log-002_033_o18RxE6.html Grupa 003+020 http://vaglog.pl/log-003_020_G3XtGE.html Grupa 115+118 http://vaglog.pl/log-115_118_401sQ.html Edytowane 23 Lipca 2017 przez piecia919
Łukasz13 Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 (edytowane) Daj loga na pb na jałowych 002+033+032. W dynamicznych jedynie problem lekki z przepływka bo zaniża kilka g, może to tez wyniakać z jakiejś nieszczelności w dolocie Edytowane 26 Lipca 2017 przez Łukasz13
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się