Norakus Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 Czołem Klubowicze. Mam taki problem. Po raz kolejny wyskoczył mi check (po jakiś 3000tys km od skasowania ostatniego wszystko było ok). Mam następujące błędy: P1293 001 17701 (pierwszy raz) Termostat F265 sterowania chłodzeniem silnika, zwarcie z potencjałem plus. (pierwszy raz silnik na tyle się nagrzał, że maska była gorąca) P0420 002 16804 (powtarza się) Rząd cylindrów 1, system katalizatora działanie nieskuteczne. Za mała skuteczność Dolna wartość skrajna przekroczona P1128 001 17536 (powtarza się) adaptacja mieszanki (mult.). Mieszanka za uboga. Górna wartość skrajna przekroczona. P0299 002 16683 (powtarza się) Regulacja ciśnienia doładowania. Zakres sterowania nie został osiągnięty (Control Range Not Reached) Czy to czas na wycięcie katalizatora i DP, czy przyczyna może być inna?
Łukasz13 Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 Przyczyną może być kat, ale sądząc po innych błędach są też inne problemy, najlepiej jakbyś zrobił logi dynamiczne.
Norakus Opublikowano 25 Lipca 2017 Autor Opublikowano 25 Lipca 2017 Jakie grupy robić na dynamicznych?
Łukasz13 Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 Na pb kanały 002+033, 003+020, 115+118, na lpg 002+033 przed logami skasuj błędy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się