Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BRAD brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy mam problem który nie daje mi spokoju. Dziś byłem na wymianie uszczelniaczy wtryskiwaczy i przy okazji była wymieniona wiązka pompek. Po tym zabiegu brak mocy na każdym biegu. Moc pojawia się dopiero od 2500 obrotow. W momencie dodawania gazu od dołu czesie autem. Dwumasa i sprzęgło nowe. Pod kablem nie ma żadnych bledow. Pomocy

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

 

Opublikowano
12 minut temu, Marcin Kaszyński napisał:

 

Koledzy mam problem który nie daje mi spokoju. Dziś byłem na wymianie uszczelniaczy wtryskiwaczy i przy okazji była wymieniona wiązka pompek. Po tym zabiegu brak mocy na każdym biegu. Moc pojawia się dopiero od 2500 obrotow. W momencie dodawania gazu od dołu czesie autem. Dwumasa i sprzęgło nowe. Pod kablem nie ma żadnych bledow. Pomocy

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

 

Powiedz mi, wcześniej miałeś problem trzepaczki z dołu obrotów? Bo ja u siebie mam od kupna auta i zastanawiam się czym yo może być spowodowane..

Co do tematu, założyli wężyk podcisnienia od pokrywy?

Opublikowano

Witam.
Nie, nie miałem tak wczesnie. Tak od kapy jest wszystko założone.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
3 minuty temu, Marcin Kaszyński napisał:

Witam.
Nie, nie miałem tak wczesnie. Tak od kapy jest wszystko założone.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

To jestem ciekaw co spowodowało u Ciebie te drgania. Będę śledzić temat. 

A czy wymieniali coś jeszcze? Może źle założyli uszczelniacze? 

I jaki masz motor? 

Opublikowano

Mam nadzieję że bedzie ok. Może trzeba wyregulować pompki. Motor BRD

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Coś poszło nie tak podczas roboty, jest bardzo mało prawdopodobne żeby samoistna przyczyna tej usterki zbiegła się idealnie w czasie z wymianą uszczelniaczy pompek.

Na pewno wszystko zostało dobrze poskładane, wszystkie złącza elektryczne i podciśnieniowe są na swoich miejscach ?

Może któryś z wężyków podciśnieniowych rozleciał się ze starości ? :naughty:

Opublikowano

Czy śruby do pompek były nowe ?? Producent wymaga nowych po demontażu pompek. Czy zestaw uszczelek był razem z grzybkami ?? Czy pompki były regulowane ?? Jak wyglądają korekcie ?

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano
Dnia 25.07.2017 o 00:29, r3mik napisał:

Czy śruby do pompek były nowe ?? Producent wymaga nowych po demontażu pompek. Czy zestaw uszczelek był razem z grzybkami ?? Czy pompki były regulowane ?? Jak wyglądają korekcie ?

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Śruby nowe. Generalnie auto po ustawieniu pompek na oko trochę się odmuliło, lecz nadal od dołu do 2500 rpm jest mułem. Dzwoniłem do serwisu żeby ustalić dzień i godzinę kiedy mam podjechać na ustawienie. Korekcje są następujące:4

 Address 01: Engine  (03G 906 018 AQ)

11:33:46 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  0.05 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  -0.22 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  0.27 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  -0.10 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4

11:33:46 Group 018: Piezo Unit Injector Status
  0.0  Injector Status Cylinder 1
  0.0  Injector Status Cylinder 2
  0.0  Injector Status Cylinder 3
  0.0  Injector Status Cylinder 4

11:33:46 Group 023: Unit Injector Switching Time Deviation
  0.21 ms  Switch Time Deviat. Cylinder 1
  0.21 ms  Switch Time Deviat. Cylinder 2
  0.21 ms  Switch Time Deviat. Cylinder 3
  0.22 ms  Switch Time Deviat. Cylinder 4

Nadal się zastanawiam czy to wina rozregulowanych pompek czy może wiązki którą wymieniałem (zamawiana w serwisie po vin).

Jak dodaje gazy to trzęsie i daje to wrażenie że auto nie pracuje na jeden cylinder. Ręce opadają :(

Opublikowano

Przy uszkodzonej wiąże wywala często blad cylindra. Korekcie źle nie wyglądają. A wtyczkę dobrze od wiązki zamontowana.

 

 

 

Opublikowano
2 minuty temu, r3mik napisał:

Przy uszkodzonej wiąże wywala często blad cylindra

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

nie ma żadnego błedu :/

Opublikowano

Odejmij wtyczkę od przepustnice i zobacz jak się auto zachowuje

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
4 godziny temu, r3mik napisał:

Odejmij wtyczkę od przepustnice i zobacz jak się auto zachowuje

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

U mnie nie było efektu żadnego po odepnieciu wtyczki, ale za to po czyszczeniu owszem. Nie szarpie już autem podczas przyspieszania, lżej rusza z miejsca na klimie jak i bez i taki zwawszy się zrobił :-))

A przepustnica tu w BRD jest przemyślana i rozbieralna :) proponuję tylko nową uszczelke sobie kupić, bo u mnie starej.nie dało się z powrotem założyć. Była za długa haha :)

Opublikowano

Ta przepustnice to kilka funkcji spełnia. A zachowanie auta zależy co dokładnie w niej jest uszkodzone .

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Koledzy temat ciągle otwarty. Na tę chwilę jestem po regulacji pompo wtryskiwaczy w serwisie Audi. Zrobiłem logi dynamiczne grupy 11 w silniku. Wychodzi na to że od 880 rpm do 1700 rpm jest ciśnienie podane do turbiny takie jakie powinny być, natomiast od 1700 rpm do 2500 rpm ciśnienie spada o około 0,6 bara. Najpierw sprawdzę gruszkę od kolektora ssącego oraz rurkę która idzie do EGR bo zauważyłem ze jest nieszczelność ( na postoju z podniesioną maską widać lecące spaliny i rura jest okopcona).

Jakieś pomysły co może spowodować spadek ciśnienia doładowania w partiach obrotów które podałem???

Opublikowano
Dnia 1.08.2017 o 22:19, Vassyli napisał:

Witam . Dziś podmieniłem wentylatory ale nic to nie dało , w momencie uruchomienia klimatyzacji trzęsie się . Jutro będe przeprowadzać po południu synchronizacje wałków. 
1- ustawie ssący na -.1,5 
2- ustawie wydechowy względem ssącego . (może podczas rozgrzewania się silnika nie będzie smierdzieć i kopcić ) 

Jutro wieczorem dam znać czy coś pomogło .

 

15 godzin temu, Marcin Kaszyński napisał:

Koledzy temat ciągle otwarty. Na tę chwilę jestem po regulacji pompo wtryskiwaczy w serwisie Audi. Zrobiłem logi dynamiczne grupy 11 w silniku. Wychodzi na to że od 880 rpm do 1700 rpm jest ciśnienie podane do turbiny takie jakie powinny być, natomiast od 1700 rpm do 2500 rpm ciśnienie spada o około 0,6 bara. Najpierw sprawdzę gruszkę od kolektora ssącego oraz rurkę która idzie do EGR bo zauważyłem ze jest nieszczelność ( na postoju z podniesioną maską widać lecące spaliny i rura jest okopcona).

Jakieś pomysły co może spowodować spadek ciśnienia doładowania w partiach obrotów które podałem???

Tamten zawór od klap w kolektorze to zaslep w cholere.

Co do reszty, może n75 nie sprawne, przejrzyj wszystkie!! Węże od podcisnienia a najlepiej było by podłączyć się vakuometrem i wszystko by wyszło..

Ew, można wyczyścić map sensor jakimś nie bardzo ostrym środkiem.

U mnie, po psikaniu CX, wylatywal aż czarny osad, po tym zabiegu autko odzylo, zupełnie nie to :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...