Marcin Kaszyński Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 Koledzy mam problem który nie daje mi spokoju. Dziś byłem na wymianie uszczelniaczy wtryskiwaczy i przy okazji była wymieniona wiązka pompek. Po tym zabiegu brak mocy na każdym biegu. Moc pojawia się dopiero od 2500 obrotow. W momencie dodawania gazu od dołu czesie autem. Dwumasa i sprzęgło nowe. Pod kablem nie ma żadnych bledow. Pomocy Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
scania1213 Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 12 minut temu, Marcin Kaszyński napisał: Koledzy mam problem który nie daje mi spokoju. Dziś byłem na wymianie uszczelniaczy wtryskiwaczy i przy okazji była wymieniona wiązka pompek. Po tym zabiegu brak mocy na każdym biegu. Moc pojawia się dopiero od 2500 obrotow. W momencie dodawania gazu od dołu czesie autem. Dwumasa i sprzęgło nowe. Pod kablem nie ma żadnych bledow. Pomocy Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Powiedz mi, wcześniej miałeś problem trzepaczki z dołu obrotów? Bo ja u siebie mam od kupna auta i zastanawiam się czym yo może być spowodowane.. Co do tematu, założyli wężyk podcisnienia od pokrywy?
Marcin Kaszyński Opublikowano 24 Lipca 2017 Autor Opublikowano 24 Lipca 2017 Witam.Nie, nie miałem tak wczesnie. Tak od kapy jest wszystko założone.Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
scania1213 Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 3 minuty temu, Marcin Kaszyński napisał: Witam. Nie, nie miałem tak wczesnie. Tak od kapy jest wszystko założone. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka To jestem ciekaw co spowodowało u Ciebie te drgania. Będę śledzić temat. A czy wymieniali coś jeszcze? Może źle założyli uszczelniacze? I jaki masz motor?
Marcin Kaszyński Opublikowano 24 Lipca 2017 Autor Opublikowano 24 Lipca 2017 Mam nadzieję że bedzie ok. Może trzeba wyregulować pompki. Motor BRDWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 Coś poszło nie tak podczas roboty, jest bardzo mało prawdopodobne żeby samoistna przyczyna tej usterki zbiegła się idealnie w czasie z wymianą uszczelniaczy pompek. Na pewno wszystko zostało dobrze poskładane, wszystkie złącza elektryczne i podciśnieniowe są na swoich miejscach ? Może któryś z wężyków podciśnieniowych rozleciał się ze starości ?
r3mik Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 Czy śruby do pompek były nowe ?? Producent wymaga nowych po demontażu pompek. Czy zestaw uszczelek był razem z grzybkami ?? Czy pompki były regulowane ?? Jak wyglądają korekcie ? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Marcin Kaszyński Opublikowano 27 Lipca 2017 Autor Opublikowano 27 Lipca 2017 Dnia 25.07.2017 o 00:29, r3mik napisał: Czy śruby do pompek były nowe ?? Producent wymaga nowych po demontażu pompek. Czy zestaw uszczelek był razem z grzybkami ?? Czy pompki były regulowane ?? Jak wyglądają korekcie ? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Śruby nowe. Generalnie auto po ustawieniu pompek na oko trochę się odmuliło, lecz nadal od dołu do 2500 rpm jest mułem. Dzwoniłem do serwisu żeby ustalić dzień i godzinę kiedy mam podjechać na ustawienie. Korekcje są następujące:4 Address 01: Engine (03G 906 018 AQ) 11:33:46 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation) 0.05 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -0.22 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2 0.27 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3 -0.10 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4 11:33:46 Group 018: Piezo Unit Injector Status 0.0 Injector Status Cylinder 1 0.0 Injector Status Cylinder 2 0.0 Injector Status Cylinder 3 0.0 Injector Status Cylinder 4 11:33:46 Group 023: Unit Injector Switching Time Deviation 0.21 ms Switch Time Deviat. Cylinder 1 0.21 ms Switch Time Deviat. Cylinder 2 0.21 ms Switch Time Deviat. Cylinder 3 0.22 ms Switch Time Deviat. Cylinder 4 Nadal się zastanawiam czy to wina rozregulowanych pompek czy może wiązki którą wymieniałem (zamawiana w serwisie po vin). Jak dodaje gazy to trzęsie i daje to wrażenie że auto nie pracuje na jeden cylinder. Ręce opadają
r3mik Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 Przy uszkodzonej wiąże wywala często blad cylindra. Korekcie źle nie wyglądają. A wtyczkę dobrze od wiązki zamontowana.
Marcin Kaszyński Opublikowano 27 Lipca 2017 Autor Opublikowano 27 Lipca 2017 2 minuty temu, r3mik napisał: Przy uszkodzonej wiąże wywala często blad cylindra Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka nie ma żadnego błedu :/
r3mik Opublikowano 28 Lipca 2017 Opublikowano 28 Lipca 2017 Odejmij wtyczkę od przepustnice i zobacz jak się auto zachowuje Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
scania1213 Opublikowano 28 Lipca 2017 Opublikowano 28 Lipca 2017 4 godziny temu, r3mik napisał: Odejmij wtyczkę od przepustnice i zobacz jak się auto zachowuje Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka U mnie nie było efektu żadnego po odepnieciu wtyczki, ale za to po czyszczeniu owszem. Nie szarpie już autem podczas przyspieszania, lżej rusza z miejsca na klimie jak i bez i taki zwawszy się zrobił :-)) A przepustnica tu w BRD jest przemyślana i rozbieralna proponuję tylko nową uszczelke sobie kupić, bo u mnie starej.nie dało się z powrotem założyć. Była za długa haha
r3mik Opublikowano 28 Lipca 2017 Opublikowano 28 Lipca 2017 Ta przepustnice to kilka funkcji spełnia. A zachowanie auta zależy co dokładnie w niej jest uszkodzone .Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Marcin Kaszyński Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Koledzy temat ciągle otwarty. Na tę chwilę jestem po regulacji pompo wtryskiwaczy w serwisie Audi. Zrobiłem logi dynamiczne grupy 11 w silniku. Wychodzi na to że od 880 rpm do 1700 rpm jest ciśnienie podane do turbiny takie jakie powinny być, natomiast od 1700 rpm do 2500 rpm ciśnienie spada o około 0,6 bara. Najpierw sprawdzę gruszkę od kolektora ssącego oraz rurkę która idzie do EGR bo zauważyłem ze jest nieszczelność ( na postoju z podniesioną maską widać lecące spaliny i rura jest okopcona). Jakieś pomysły co może spowodować spadek ciśnienia doładowania w partiach obrotów które podałem???
scania1213 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Dnia 1.08.2017 o 22:19, Vassyli napisał: Witam . Dziś podmieniłem wentylatory ale nic to nie dało , w momencie uruchomienia klimatyzacji trzęsie się . Jutro będe przeprowadzać po południu synchronizacje wałków. 1- ustawie ssący na -.1,5 2- ustawie wydechowy względem ssącego . (może podczas rozgrzewania się silnika nie będzie smierdzieć i kopcić ) Jutro wieczorem dam znać czy coś pomogło . 15 godzin temu, Marcin Kaszyński napisał: Koledzy temat ciągle otwarty. Na tę chwilę jestem po regulacji pompo wtryskiwaczy w serwisie Audi. Zrobiłem logi dynamiczne grupy 11 w silniku. Wychodzi na to że od 880 rpm do 1700 rpm jest ciśnienie podane do turbiny takie jakie powinny być, natomiast od 1700 rpm do 2500 rpm ciśnienie spada o około 0,6 bara. Najpierw sprawdzę gruszkę od kolektora ssącego oraz rurkę która idzie do EGR bo zauważyłem ze jest nieszczelność ( na postoju z podniesioną maską widać lecące spaliny i rura jest okopcona). Jakieś pomysły co może spowodować spadek ciśnienia doładowania w partiach obrotów które podałem??? Tamten zawór od klap w kolektorze to zaslep w cholere. Co do reszty, może n75 nie sprawne, przejrzyj wszystkie!! Węże od podcisnienia a najlepiej było by podłączyć się vakuometrem i wszystko by wyszło.. Ew, można wyczyścić map sensor jakimś nie bardzo ostrym środkiem. U mnie, po psikaniu CX, wylatywal aż czarny osad, po tym zabiegu autko odzylo, zupełnie nie to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się