Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ANB] Jak wymienić przepływomierz ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pany

Mialem sie dzis pojawic na spocie, zeby ktos mi pomogl wymienic przeplywke :hi:

Ale pomyslalem, ze moze warto pewne rzeczy umiec samemu

Mam pytanie:

Czy zeby wymienic przeplywke, musze odpiac wszystkie kable z obudowy tejze, i odkrecic blaszke z boku? (te z prawej strony)

Bede wdzieczny za pomoc[br]Dopisany: 20 Styczeń 2009, 11:10_________________________________________________dobra

juz wymienilem

ale szarpanie powyzej 4 tys nadal zostalo jak bylo...

Opublikowano

Może trzeba wykasować błędy :cool1:

Opublikowano

tak wiem

dzis wieczorem to zrobie

zalamuje mnie tylko kilka opinni, ze u innych uzytkownikow nie trzeba bylo kasowac

no zobaczymy...

Opublikowano

Jak będziesz miał okazję zrób logi z nowej przepływki.

Opublikowano

widocznie to nie wina przepływki

Opublikowano

przyczyn może być wiele od filtra powietrza,kable,świece,przepustnica,a skończywszy na listwie wtryskowej :mysli:[br]Dopisany: 02 Luty 2009, 22:52_________________________________________________może przy wymianie przepływki niechcący ją uszkodziłeś :gwizdanie:

Opublikowano

nie, raczej nie, nic sie tam nie wydarzylo

okazalo sie ze wymiana przeplywki to prosta sprawa

kupilem nowa sonde, bo ta, ktora jest zamontowana wydaje sie byc podejrzana

zobacze co sie bedzie dzialo po jej wymianie

Opublikowano

nie ta przeplywka, ja tez kiedys wsadzilem tania i dalej check wiecil i auto nic nie jechalo i wiecej palilo dopiero jak wylozylem 600 zl za pzreplywke wszystko wrucilo do normy check sam zgasl auto mniej pali no i jedzie, sugeruje ze odpowiednia przeplywka musi kosztowac a cena przeplywomierza wynosi od 500 zl do 1200 zl pozdawiam

Opublikowano

wiem...

wlasnie wymienilem sonde na boscha i problem pozostal

sprobuje wsadzic ORI przeplywke (jest po czyszczeniu) i zobacze jak bedzie pracowac z nowa sonda[br]Dopisany: 05 Luty 2009, 13:19_________________________________________________dobra

sonda wymieniona na porzadna

na miejsce wrocila ori przeplywka (oczyszczona)

defekt pozostal (sonda znowu nalapala bledow) ale tym razem wyskoczyl blad, ktory nie pojawial sie wczesniej (charge pressure control - positive deviation)

oczywiscie rozumiem ze chodzi o czujnik cisnienia doladowania

i teraz moje pytanie:

poniewaz blad nie pojawial sie wczesniej (cisnienia doladowania), czy mozemy przyjac, ze przeplywka i sonda sa juz w porzadku, a bledy na sondzie sa wynikiem niepoprawnego doladowania?

czy raczej szukac przyczyny w turbinie, badz wiazce elektrycznej gdzie sonda laczy sie z komputerem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...