zdrada.k Opublikowano 28 Lipca 2017 Opublikowano 28 Lipca 2017 Witam, Od pół roku posiadam A4 B7 2.0 ALT. Przy uruchamianiu silnika na zimno coś "warczało" 1-2 sekundy. Po zebraniu kilku różnych opinii (w tym warsztatowych) wszystko wskazywało na napinacz łańcucha rozrządu. Po wymianie silnik zaczął się dławić - najprawdopodobniej źle ustawione oczka na łańcuchu. Pogrzebałem w internecie i znalazłem to: Prawy wałek rozrządu ustawiłem tak, żeby zgrać strzałkę na zębatce z 16 ogniwkiem łańcucha, a oba wałki tak, żeby oznaczenia zgadzały się z klawiaturą zaworów. Silnik nie odpalił... Szukając dalej trafiłem na to, jak powinny być ustawione krzywki: Według tego schematu ustawienie wału wychodzi jak dla 1.8 - nie na strzałkę na zębatce tylko na perforacje na wałku. A teraz najlepsze - silnik dalej nie odpala. Może ktoś miał podobne problemy i mógłby coś podpowiedzieć.
Kary Opublikowano 28 Lipca 2017 Opublikowano 28 Lipca 2017 Mam drugiego ALTa i oba 1-2 sec po odpaleniu zawarczą jak to nazwałeś. Gdzieś na forum widziałem wątek, gdzie ktoś opisywał podobne problemy - spróbuj poszukać. Mnie to nie przeszkadza w sumie, gdzieś spotkałem się z opinią, że tak ma być - opinia pewnie błędna ale...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się