Mateuszh 6 Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 cześć, Posiadam a4 b8 2.0tdi 120 koni, podczas wciskania sprzęgła, po chwili pojawia się metaliczny odgłos, być może to dwumas a być może łożysko oporowe sprzęgła. Stawiam na to drugie;) Czy ktoś z Was dysponuję wiedzą/tutorialem etc jak się dobrać do tego łożyska? pzdr, mateusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian.gawin 7 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Musisz skrzynię wyciagnac .na spokojnie to 2 dni roboty .też mi się wydaje że to łożysko wyciskoweWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszh 6 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Dnia 5.08.2017 o 23:26, krystian.gawin napisał: Musisz skrzynię wyciagnac .na spokojnie to 2 dni roboty .też mi się wydaje że to łożysko wyciskowe Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka cześć, dzięki za odpowiedź ...niestety koło dwumasowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reklama_rrr 0 Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 czy mógłbyś opisać dokładniej dlaczego padło na dwumas i jak bardzo był on zużyty? czy poza tym miałeś inne objawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszh 6 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 W dniu 15.09.2017 o 21:11, reklama_rrr napisał: czy mógłbyś opisać dokładniej dlaczego padło na dwumas i jak bardzo był on zużyty? czy poza tym miałeś inne objawy? cześć, wybacz, że taka zwłoka w odpowiedzi - ale nadmiar usterek, sprawił, że po prostu miałem dość(dwumasa, luzy na półosiach, nie trzymanie temperatury). dlaczego padłu na dwumas? nie wiem... zostawiłem samochód w warsztacie i mechanik stwierdził, ze to koło dwumasowe. poza tym metalicznym odgłosem po wcisnięciu sprzegła, żadnych innych objawów nie zauważyłem - również porównując z zachowaniem auta po wymianie dwumasy. pzdr, mateusz p.s obecnie na tapecie kontrolka świec zarowych przy ok 2tys obrotów podczas przyspieszania ..mruga:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udiyane 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 6 minut temu, Mateuszh napisał: obecnie na tapecie kontrolka świec zarowych przy ok 2tys obrotów podczas przyspieszania ..mruga:) W Octavii 2 mruganie kontrolki świec żarowych często było objawem uszkodzonego czujnika świateł stopu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszh 6 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 25 minut temu, udiyane napisał: W Octavii 2 mruganie kontrolki świec żarowych często było objawem uszkodzonego czujnika świateł stopu. dzięki za odpowiedź! - myslalem, ze to forum umarło. u mnie pojawia się błąd 001600 sugerujący czujnik położenia wałka rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duzy616 8 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 2 godziny temu, Mateuszh napisał: cześć, wybacz, że taka zwłoka w odpowiedzi - ale nadmiar usterek, sprawił, że po prostu miałem dość(dwumasa, luzy na półosiach, nie trzymanie temperatury). dlaczego padłu na dwumas? nie wiem... zostawiłem samochód w warsztacie i mechanik stwierdził, ze to koło dwumasowe. poza tym metalicznym odgłosem po wcisnięciu sprzegła, żadnych innych objawów nie zauważyłem - również porównując z zachowaniem auta po wymianie dwumasy. pzdr, mateusz p.s obecnie na tapecie kontrolka świec zarowych przy ok 2tys obrotów podczas przyspieszania ..mruga:) Luz na półosiach miałeś z prawej i lewej? Dwumase wymieniałeś razem ze sprzęgłem (jeśli tak to jakiej firmy, coś wzmocnionego?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Veiru 19 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 @Mateuszh Powiedz proszę, czy po wymianie dwumasy metaliczne dzwięki po wciśnięciu sprzęgła ustały? Mam cholerny problem z tym.. na postoju po wciśnięciu sprzęgła słychać metaliczny dzwięk i lekkie wibacje pedału sprzęgła - TYLKO NA CIEPŁYM SILNIKU! Obstawiałem, że to łożysko oporowe - wymieniłem więc je i dodatkowo sprzęgło, docisk itp itd.. ale bez dwumasy. Niestety problem pozostał. Nie wiem gdzie szukać przyczyny... Jakoś nie pasuje mi to do dwumasy. Ona hałasuje bez sprzęgła, a po wciśnieciu pedału hałas ustaje - u mnie jest na odwrót. No i dlaczego dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku? Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rade 7 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Miałem podobny problem po wymianie kompletu sprzegła z dwumasą i krótkotrwale pomagało odpowietrzanie wysprzeglika. Ja stawiałem bardziej na pompkę sprzegła ale mechanicy się upierali... dźwięk to było takie pulsowanie jak właśnie tłoczenie płynu przez pompkę. Ostatecznie problem nie rozwiązany, auto zmieniło właściciela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriters2 3 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2018 W dniu 19.04.2018 o 22:14, Veiru napisał: @Mateuszh Powiedz proszę, czy po wymianie dwumasy metaliczne dzwięki po wciśnięciu sprzęgła ustały? Mam cholerny problem z tym.. na postoju po wciśnięciu sprzęgła słychać metaliczny dzwięk i lekkie wibacje pedału sprzęgła - TYLKO NA CIEPŁYM SILNIKU! Obstawiałem, że to łożysko oporowe - wymieniłem więc je i dodatkowo sprzęgło, docisk itp itd.. ale bez dwumasy. Niestety problem pozostał. Nie wiem gdzie szukać przyczyny... Jakoś nie pasuje mi to do dwumasy. Ona hałasuje bez sprzęgła, a po wciśnieciu pedału hałas ustaje - u mnie jest na odwrót. No i dlaczego dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku? Z góry dzięki za pomoc. U mnie wymieniałem komplet sprzęgła na Sachs. Przed wymianą podczas jazdy i wciskania sprzęgła, na pedale nie czułem żadnych wibracji. Teraz z nowym kompletem za każdym razem gdy wciskam sprzęgło w celu zmiany biegu czuję pod stopą wibracje od silnika. NIe sądzę żeby to było normalne. Idę z tym na dniach do mechanika który to robił w celu sprawdzenia co jest grane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Veiru 19 Opublikowano 21 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2018 14 godzin temu, kriters2 napisał: U mnie wymieniałem komplet sprzęgła na Sachs. Przed wymianą podczas jazdy i wciskania sprzęgła, na pedale nie czułem żadnych wibracji. Teraz z nowym kompletem za każdym razem gdy wciskam sprzęgło w celu zmiany biegu czuję pod stopą wibracje od silnika. NIe sądzę żeby to było normalne. Idę z tym na dniach do mechanika który to robił w celu sprawdzenia co jest grane. Rozumiem. Daj proszę znać jeśli czegoś się dowiesz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriters2 3 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 W dniu 21.08.2018 o 11:17, Veiru napisał: Rozumiem. Daj proszę znać jeśli czegoś się dowiesz Veiru, coś takiego znalazłem: https://motofocus.pl/technika/7386/wibracja-pedalu-sprzegla-w-samochodach-grupy-vw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się