Jump to content

kriters2

Pasjonat
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3

About kriters2

Informacje

  • First name
    Krystian
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2008
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

288 profile views
  1. Kolego miałem dokładnie to samo. Musisz zdjąć kierownicę, dobrać się do przełącznika zespolonego i zdjąć go z kolumny. W osi manetki od tyłu znajdują się małe płytki drukowane z napyloną warstwą przewodnika, po których ślizgają się metalowe szczotki kiedy włączasz kierunkowskazy. Trzeba te płytki oraz szczotki umyć alkoholem lub izopropanolem i problem zniknie. Przesyłam Ci zdjęcia z mojej naprawy. Na zdjęciu 3 masz płytkę o której mowa.
  2. Witam, Po kilku miesiącach od wymiany pompy pomocniczej paliwa (tej pod podłogą) powrócił problem z odpalaniem auta. Wcześniej problem występował i diagnozą była właśnie pompa. Do tej pory zauważyłem, że dłużej trzeba kręcić rozrusznikiem w celu odpalenia auta. Ostatnio zdarzają się momenty, że nie mogę odpalić wcale. Teraz wożę ze sobą komputer i interfejs - wystarczy uruchomić przy pomocy VCDS pompę pomocniczą, podpompować paliwo i auto odpala od razu. Stąd też moje przemyślenia, że problem występuje po stronie sekcji niskiego ciśnienia paliwa. Po odpaleniu silnik pracuje normalnie, ma
  3. Czy udało się rozwiázać problem?
  4. Witam, Od dłuższego czasu borykam się z problemem odpalania auta. Od jakiegoś czasu problem pojawiał się sporadycznie, ale teraz już występuje na stałe. Samochód kręci rozrusznikiem, ale nie może zapalić. W aucie zostały wymienione pompa paliwa w zbiorniku, zawór regulacji ciśnienia (ten przy pompie cr) oraz przekaźnik pompy paliwa. Poniżej zamieszczam kody błędów z VCDS. Proszę o wskazówki. Czy ktoś mógłby zinterpretować te błędy? Dwa lata temu wymieniałem sprzęgło. Czy jest możliwe, że czujnik położenia wału ten przy kole dwumasowym zaczyna padać? Na początku myślałem, że może zo
  5. Witam, Koledzy, chcę zamontować tempomat. Jeśli mam licznik MONO, to jeśli wezmę przełącznik zespolony z końcówką BD, to będzie mi to działać? Obecnie mam przełącznik 8K0 953 502 bez żadnej literki. Przelacznik zespolony kierownicy SEDAN - 8K0 953 502 A 2007.05 do 2008.05 * licznik monochrom - 8K0 953 502 BA 2008.06 do 2012.04 * licznik monochrom - 8K0 953 502 D 2007.05 do 2008.05 * licznik kolor - 8K0 953 502 BD 2008.06 do 2012.04 * licznik kolor ??? Ktoś coś wie na ten temat?? Jaki moduł za to odpowiada?? Mam tą sam
  6. Czy jest możliwe, aby auto nie odpalało ze względu na wyeksploatowany akumulator? Byłem w sklepie z akumulatorami i sprzedawca powiedział, że może być tak, że rozrusznik już nie pociągnie większego prądu (tzw udarowego) potrzebnego do stworzenia odpowiedniej kompresji do odpalenia auta. Wtedy rozrusznik kręci, ale zbyt wolno żeby silnik zapalił. Dziś zrobiłem test. Odpaliłem samochód na naładowanym akumulatorze i gasiłem. Powtórzyłem czynność kilkakrotnie i nie było żadnego problemu. Potem włączyłem zapłon i odpalałem dopiero po minucie - zauważyłem że dłużej trzeba kręcić żeby odpaliło. Im dł
  7. Witam, Przypomniało mi się jeszcze jedno: otóż pierwszy raz miałem problem z odpaleniem auto dwa dni po wymianie kompletu sprzęgła. Czytałem też gdzieś, że trzeba umiejętnie montować tam uszczelniacz na wale, ponieważ właśnie potem mogą być problemy z rozruchem auta, gdyż znajduję się tam czujnik położenia wału korbowego E28. Potem problemy z odpaleniem pojawiały się sporadycznie i zazwyczaj za drugim podejściem auto udało się uruchamiać. Teraz całkowicie nie odpala. Może tutaj jest przyczyna? Podobno te czujniki (halla) są wrażliwe na niskie temperatury i dlatego dopiero teraz pro
  8. kriters2

    Zużycie oleju

    Tak, biję się w pierś, że to nie ściema. Nie dolewam nawet szklanki między interwałami.
  9. kriters2

    Zużycie oleju

    Ja co każdy interwał (15000km) nie dolewam praktycznie nic. Podczas wymiany leję na 3/4 bagnetu. Po 15000 km mam połowę. Nie powinien brać tyle na tak krótkich odcinkach.
  10. Gdyby tam stał, to by było pół biedy. Odbierałem już dwa razy auto od tego pana i za każdym razem odpalało. Po 2 dniach postoju samochód znów przestaje odpalać. Nie wiem co to może być, ale ewidentnie coś się tam musi przycinać, bo po dłuższym postoju problem powraca. Facet "naprawia" usterkę, normalnie odjeżdżam spod warsztatu, a za dwa dni powtórka. Już dwa razy ciągałem auto na lince z powrotem i mam już tego szczerze dość, bo wizja szarpania się w korkach na holu mnie już zaczyna męczyć.
  11. Nie wiem na czym polegała diagnostyka. Pan z serwisu jest dość powściągliwy w zdradzaniu szczegółów. Sam serwis jest dość dobrze opiniowany i polecało mi go kilka osób. Niemniej jednak 1000 poszło lekką ręką a samochód jak stoi, tak stał. Jeśli ktoś z okolic Warszawy mógłby polecić kogoś dobrego w tym temacie, to będę wdzięczny.
  12. Podbijam temat. Czy ktoś już uporał się z problemem i może podzielić się wiedzą?
  13. Czy udało się rozwiązać problem?
  14. Witam, Pacjent nie odpala. Przez jakiś czas trzeba było próbować 2 - 3 razy i odpalał. Aktualnie auto uziemione. Do tej pory elektronik wymienił czujnik wysokiego ciśnienia w listwie paliwowej oraz zawór ciśnienia paliwa. Nic to nie dało. Męczy mnie już powoli sytuacja dokupowania nowych części. Może ktoś przerabiał podobny problem. Proszę o pomoc.
  15. Kolego, rozwiązałem problem. Trzeba wyciągnąć przełącznik zespolony i odkręcić płytkę drukowaną pokrytą grafitem która znajduje się z tyłu "wajchy" kierunkowskazów. Grafit się wyciera i zapycha przestrzenie pomiędzy ścieżkami powodując zwarcia. Po przeczyszczeniu płytki alkoholem problem zniknął.
×
×
  • Create New...