Yokerman Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam serdecznie troszkę się rozpiszę bo sprawa może być (tak się domyślam) powiązana. Zacznę od tego że moje A4 dobrze jeździło, rzadko go pałuje i postępuje wedle lecz do 3 tyś. obr. powyżej tak jakby dostaje "zawiechy" taka jakby luka w przyspieszaniu, ciągnie do 3000 obr. po czym po prostu jedzie i koło 3600 obr. zaczyna ponownie ciągnąć. wykonałem logi i zostało stwierdzone przez parę osób że zapieczone kierownice VTG, dodatkowo (i to nie zawsze) puszcza czasem większą/mniejszą z wydechu. i teraz zastanawiam się czy swój udział w tym może mieć zawór N75 ? (kiedyś w golfie III również AFN miałem zepsuty ten zaworek, to VCDS powiedział mi prawdę i auto po wymianie nawróciło się na normalną jazdę ). Tu komp milczy... i twierdzi że auto jest bez błędów. czy jest możliwe że zawór się dopiero zaczyna psuć? Wspomniałem o oleju... ponieważ zaczęło mi go ubywać tak ze 400-500ml na ok. 7000km. i sądziłem że może zaczyna silnik nadmiernie zjadać olej a do tego to dymienie powyżej 3 tyś. obr... ale zauważyłem ze po odłączeniu rury od IC wypłynęła znaczna ilość oleju. Turbo jest tak ciche że słychać je przy otwartym oknie podczas jazdy i przy gazowaniu na postoju i auto w miarę jakoś idzie. Czy to koniec żywotu turba? Proszę wybaczyć za rozciągły post... bardzo liczę że ktoś doradzi by to spróbować rozwiązać, przyznam że bez konsultacji ze znawcami wole nie rozpruwać pojazdu. Właśnie do mnie dotarło że w nieodpowiednim pokoju nadałem tego posta... :/ miało znaleźć się w silnikach diesla :/ Edytowane 2 Sierpnia 2017 przez Yokerman
maciucha512 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Wrzuć logi chłopie To, co opisujesz, turbo łapie zawiechę przy 3 tyś. puści kopcia i idzie dalej to normalna rzecz. Olej w IC też norma, chyba, że z pół szklanki wyleciało
Yokerman Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2017 (edytowane) " To, co opisujesz, turbo łapie zawiechę przy 3 tyś. puści kopcia i idzie dalej to normalna rzecz. " oj Macieju.. miałem dwa AFN-y i obecnie 3-ci to ta zawiecha tylko dotknęła audi :/ w golfie III to łapał notlauf-a i nawet 2tyś. obr nie dał rade przekroczyć... po wymianie N75 doznałem zaskoczenia jak to auto mogło ciągnąć , a turbo... świszczało jak w toyocie supra przy 4 tys. obr. szedł aż droga się zwężała . Zastanawiam się czy czasem nie wysysa mi oleju z odmy ?? luz na turbinie łapiąc za część chłodną praktycznie zerowy... a z dolotu w sumie pół szklanki lub lekko więcej wyleciało... ale to po ok. 6000 km. Dlatego to mnie zdziwiło że to co mi ubyło z silnika w znaczącej ilości znalazło się w dolocie :/. moje logi są w innym temacie ale podam raz jeszcze http://vaglog.pl/log-011_D32ey.html http://vaglog.pl/log-001_003_Idkjl.html coś się komuś nasuwa na myśl??? Edytowane 4 Sierpnia 2017 przez Yokerman
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się