86Edwin17 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Witam wszystkich mam problem ze smarowaniem w głowicy od strony kierowcy w Audi A4 B5 silnik 2.8 AAH. Problem jest taki że nie leje odpowiedniej ilości oleju na szklanki i słychać jak się tłuka zawory, mierzyłem ciśnienie oleju wynosi 4-5 barów, zaworki na głowicach sprawne , zaworki w bloku też sprawne, olej wymieniony + filtr jakieś 3 miesiące temu na 10w40, miska olejowa była ściągnięta i też czysto zero syfu. Może ktoś miał podobny problem, już nie wiem co mu dolega, ewentualnie może jakiś syf zablokował kanał olejowy w głowicy? Pozdrawiam
Pitek87 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Witaj u mnie było tak że jak kupiłem x lat temu auto to zalałem go olejem mobil 10w/40 silnik dzwonił chwile po odpaleniu zmieniłem olej na motul 6100 synergie 10w/40 nie ten silnik cichutko nic nie słychać ale zaznaczam że tylko po odpaleniu chwile dzwoniło nie wiem co ten olej ma w sobie ale i auto ciszej i sprawniej pracuje. To taka ciekawostka
86Edwin17 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Okazało się że wcześniejszy właściciel złożył miskę olejową i smoka na silikon, po zdjęciu głowicy okazało się że silikon zatkał mi kanał olejowy.
badboy2673 Opublikowano 12 Listopada 2017 Opublikowano 12 Listopada 2017 witam. w tych silnikach byly fabrycznie skladane miski na silikon. to nie przez silikon tylko papractwo tego kto to robil silikon dostal ci sie w kanaly
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się