Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Prawdopodobne zatarcie silnika


marek35

Rekomendowane odpowiedzi

Pasek był wymieniany w sierpniu 2008 w ASO Audi Toruń. Od tego czasu przejechałem 26 tys. km. Nie mam bladego pojęcia jak udowodnić serwisowi ze to ich wina. Auto jest nie rozebrane moze przewiesc samochód do serwisu i w obecności

rzeczoznawcy PZM-otu dokonać oględzin ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm... ja przejechałeś na tym pasku 26 tys. km i to nawet z ich winy sie zerwał (jeśli się zerwał) to wątpie żebyś im coś udowodnił.... :confused4: :confused4: :confused4: :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm... ja przejechałeś na tym pasku 26 tys. km i to nawet z ich winy sie zerwał (jeśli się zerwał) to wątpie żebyś im coś udowodnił.... :confused4: :confused4: :confused4: :confused4:

Ale jest chociaż czego się zaczepić. części i usługa podlegają gwarancji a więc można próbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niby tak... ale poczekajmy bo tak naprawde Marek35 sam jeszcze nie wie co się stało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm... ja przejechałeś na tym pasku 26 tys. km i to nawet z ich winy sie zerwał (jeśli się zerwał) to wątpie żebyś im coś udowodnił.... :confused4: :confused4: :confused4: :confused4:

Na części z ASO jest 2 lata gwarancji od daty montażu. ASO ponosi koszt nie tylko wymiany danej czści ale także inne szkody powstałe z winy jej awarii. Więc jeśli pier**l... pasek to mają naprawić nie tylko pasek ale i nne szkody powstałe z tego tytułu. Dlatego trzeba trzymać rachuneczki za robociznę i za części min. dwa lata.

ASO próbują się migać od tego ale takie jest prawo. Więcej - montaż części nie musi przebiegać w ASO, jednak musicie mieć na tą usługę rachunek z zarejestrowanego warsztatu. To wiadomość z wczoraj od kolegi, sprzedawcy części w ASO Audi/VW. :cool1: Aha i jeszcze jedna uwaga - po awarii samochód na rozbiórke i ekspertyzę najlepiej zwieść do nich bo nie mogą wówczas wykręcać się, że ktoś naciagał zakres uszkodzeń.

Próbowałem ustalić wczoraj u niego czy coś Audi nie robiło po cichu z cholernymi łańcuszkami napędzającymi wałki wyrównoważające. Jak na złość nie było na to żadnej akcji ani nawet wewnętrznego zalecenia :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasek był wymieniany w sierpniu 2008 w ASO Audi Toruń. Od tego czasu przejechałem 26 tys. km. Nie mam bladego pojęcia jak udowodnić serwisowi ze to ich wina. Auto jest nie rozebrane moze przewiesc samochód do serwisu i w obecności

rzeczoznawcy PZM-otu dokonać oględzin ?

oczywiscie ze tak, nie koniecznie PZM, najlepiej biegłego sądowego.

pojazd powinien byc umowiony na dostarczenie na konkretny dzien do ASO i od razu przy nim otworzony silnik, wykonana dokumentacja oraz opis.

nie bedzie to mały koszt, jednak sadze że gra warta świeczki...

a ASO bedzie widziało ze to nie zarty....

jezeli czesci byly nabyte w ASO oraz wymiana w ASO, i rzeczywiscie wyjdzie ze to kwestia paska to bez problemow wygrasz, ASO pewnie sobie poradzi, albo zgoni na napinacz i bedzie egzegfowalo swoje straty od producenta.

ostatnie co ASO jest potrzebne to zla opinia w prasie czy TV... zawsze mozna postraszyc...[br]Dopisany: 21 Styczeń 2009, 11:45_________________________________________________a jezeli okaze sie ze to imbus, to tez bedzie podstawa zeby szarpac Audi... [br]Dopisany: 21 Styczeń 2009, 11:47_________________________________________________

Sprawdź najpierw czy rozrząd jest ustawiony na znaki i czy da się silnikiem obrócić bez użycia rozrusznika obracając wałem lub np na 5-6 biegu delikatnie popchnąć auto i patrzeć czy wał się obraca.

i poglebic defekt... :cool1: super pomysl :disgust:

Do dnia dzisiejszego byłem przekonany o niezawodności marki Audi a tu takie rozczarowanie (przez taką pierdę)....

nie przesadzajmy,usterki pojawiaja sie u najlepszych,

psuja sie bmw, mercedesy, psuja niezawodne toyoty, hondy, psuje sie nawef ferrari i rozne tam takie.

samochodow z tymi silnikami troche jest, i to ze czytamy o takich czy innych przypadkach awarii nie znaczy ze to jakis lawinowy proces samodestrukcji tych silnikow.

znam bardzo duzo zadowolonych osob, jezdza a4, a6, czy passatami, zdecydowanie wiecej zadowolnych niz pojedynczych przypadkow awarii...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja sprawa nie toczy się ponieważ nikt nie raczył nawet odpisać z centrali na pismo. Więc na razie odłożyłem to na półke i uważam, że należy pytanie zadać bezpośrednio w VAG w Niemczech. Jednak poza może kilkoma osobami, które konkretnie zadeklarowały pomoc reszta nie jest zainteresowana akcją. A tu niestety należy wystąpić zbiorowo aby miało to siłę przebicia.

Widomosć z ostatniej chwili - proszę pilnie posiadaczy felernych A4 2.0 TDI o kontakt i podanie danych użytkownika oraz VIN pojazdów. Pani Barbara Kubczak z Biura Obsłubi Klienta Kulczyk Tradex prosi o podanie danych osób, aby mogła wystapić z zapytaniem do działu technicznego i Centrali w Niemczech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmm a co to za różnica czy przesyłasz to PW czy mailem? i tak nikt oprócz Was dwóch nie ma do tego dostępu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prywatna Wiadomość :> :>[br]Dopisany: 22 Styczeń 2009, 14:48_________________________________________________no i co wiadomo co się stało z tym autkiem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

długo to trwało, ale znam powód mojej awarii. Na szczęście nie doszło do zatarcia silnika przez słynny imbusik, dodam więcej silnik cały i nietknięty! Podczas jazdy rozleciało się koło dwumasowe, a konkretnie odpadło od niego 6 "zębów" i w efekcie zablokowało wał. Naprawa bardzo prosta i szybka, koszt wiadomo dużo mniejszy aniżeli zakup silnika itp., mniej nerwów itd. Auto na chodzie od dzisiaj, więc śmigam i cieszę się jak gwizdek! :> Bardzo ważne: mechanik, który naprawiał mój wóz (8 lat w Audi ASO), powiedział mi, że podobno ruszyła jakaś akcja serwisowa dotycząca silników BLB. Jeszcze tego nie sprawdzałem, ale na pewno się dowiem i zamieszczę informację na forum. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas jazdy rozleciało się koło dwumasowe, a konkretnie odpadło od niego 6 "zębów" i w efekcie zablokowało wał.

Gratuluję farta ;)

Jakie to "zęby"? Z wieńca zębatego rozrusznika? Zrób proszę fotki tego rozwalonego dwumasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ważne: mechanik, który naprawiał mój wóz (8 lat w Audi ASO), powiedział mi, że podobno ruszyła jakaś akcja serwisowa dotycząca silników BLB.[/b] Jeszcze tego nie sprawdzałem, ale na pewno się dowiem i zamieszczę informację na forum. Pozdrawiam

no koniecznie daj znac i napisz czego dotyczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i trza było panikować...??

Od początku pisałem żeby poczekać na diagnoze a nie sr** w gacie :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...