Alc Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam i proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Mianowicie w dniu wyjazdu z urlopu, na FIS pojawiły się komunikaty o brak komunikacji z prawą tylną lampą (sprawdzone żarówki wszystko jest OK). Chwile później pojawiła się tzw. "choinka" i wszystkie kontrolki zaczęły świecić/migać. Poniżej zamieszczam filmiki które zrobiłem już bo udanym dojechaniu do domu. 1. Włączenie świateł awaryjnych i od 7sekundy filmu włączenie świateł mijania https://www.youtube.com/watch?v=YyMgK7ekDpc&feature=youtu.be 2. Uruchomienie silnika i włączenie świateł https://www.youtube.com/watch?v=9_H_ycH-OMI&feature=youtu.be 3. Wyłączenie silnika, wyjęcie kluczyków i otworzenie drzwi https://www.youtube.com/watch?v=bIKhkehQpCc&feature=youtu.be Temu wszystkiemu oczywiście towarzyszy szereg błędów, które pojawiły się w raz z zaistniałymi powyższymi usterkami. Akumulator musiałem na chwilę rozłączyć ponieważ zamiast ogólnego przebiegu pojawił się napis SAFE i nie mogłem go uruchomić i kontynuować jazdy do domu. Czy macie szanowni koledzy/ koleżanki jakiś pomysł jak rozwiązać ten problem?? 4.08-audi.txt Edytowane 4 Sierpnia 2017 przez Alc
koloboro Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 podszybie do kontroliWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Alc Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2017 1 godzinę temu, koloboro napisał: Koloboro a co konkretnie masz na myśli pisząc podszybie do kontroli ?
piwoszek28 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Może pod komputerem wodą zalalo Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
xsebo1 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Miałem wariacje licznika, obroty silnika wzrastały wraz z prędkością, a predkosciomierz nie pracował. Czujnik ciśnienia oleju się załanczał i wogóle cuda na kiju. Zacząłem szukać w kolorze na podmianke i człowieka co to ogarnie, kiedy to po kilku dniach wszystko wróciło do normy i jest tak do dzisiaj. Znane są tzw zimne luty, elektronika nie lubi warunków do jakich została stworzona. Też obstawiam zalanie wodą, sterownik na podszybiu, mce i mk do sprawdzenia Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
koloboro Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 podszybie do kontroli czyli sprawdzenie czy pod ecu silnika nie ma wody. udroznic odplywy.Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Alc Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Dzięki za podpowiedzi - gdzie i czego szukać. Posprawdzałem wszystko według uwag - problem stanowił zasilacz wideorejestratora podpięty w nieodpowiednie w nieodpowiednia wiązkę przewodów. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się