lysaglaca Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Ostatnio autko zaczelo mi strasznie mulic i to na cieplym kiedy jest zimni idzie jak burza. Pojechalem do mechanika i podpiolem pod komputer ale nie VAG-a jakis profesjonalny sprzeci (nie wazne). wykrylo mi blad o numerze 01262. Wrocilem do domku wlasnie i wyszukalem na internecie i znalazlem ze jest to "Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75". Powiedzcie mi gdzie tego szukac i co to dokladnie jest oraz czy to do wymiany czy jak naprawic?? Jestem laikiem wiec sorki jesli dla kogos jest to banal. Z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam.
spetsnaz Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 na forum jest opcja wpisz N75 i dowiesz się wszystkiego.
lysaglaca Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 zapomnialem dodac ze zawor N75 wymieniony 2 miesiace temu i nie sadze zeby juz sie zawieszal.
boseron Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 sprawdz węze podciśnienia odchodzące od zaworu, i szukaj nieszczelności w dolocie, opcja
lysaglaca Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 ale co to jest ten bypass przepustnicy??
Musashi Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 to kanal w ktorym znajduje sie przepustnica, sterujaca omijaniem turbiny przez spaliny. w momencie zwiekszonego obciazenia, przepustnica zamyka sie i kieruje cisnienie spalin na wirnik turbiny. przepustnica steruje rowniez zaworek N75. ale co to jest ten bypass przepustnicy?? hyhy, dopiero zaczailem o co ci chodzilo, pewnie kolega skorzystal z automatycznego tlumacza. Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75 powinno: byc zawór regulacji przepustnicy bypass do spalin
lysaglaca Opublikowano 1 Lutego 2009 Autor Opublikowano 1 Lutego 2009 co może być z tym nie tak?? jakieś pół roku temu kiedy miałem podobny problem komputer podczas jazdy nagle tracił moc i tak jak bym uderzał w mur a teraz po prostu jak by nie było mocy kiedy jadę pod górkę ale kiedy jadę na prostej autko rozpędza sie nawet do 130 ale bardzo powoli takie mam teraz objawy. Proszę o pomoc co mam sprawdzić ewentualnie wymienić. Auto podpinałem pod komputer i wyszedł błąd o nr. 01262. POMOCY PLEASE. [br]Dopisany: 24 Styczeń 2009, 20:30_________________________________________________dzis wypialem wezyk ktory dochodzi to EGR i autko przestalo sie zamulac idzie ja burza jesli teraz chodzi jak burza czy to znaczy ze EGR jest juz padniete czy mozna go jakos wyczyscic?? jesli tak to prosze o jakies wskazowki co wyciagnac i wyczysci i oczywiscie jakimi plynami dzieki za pomoc pozdrawiam
doktorJ Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 Witam! Kiedy kupiłem swoją A4, 1,9 tdi (90KW) w Niemczech byłem bardzo zadowolony. Jeden właściciel, starszy Pan, mały przebieg, delikatna jazda i dość długo stał w salonie. Kiedy zacząłem nim jeździć na poważnie (tzn. wyprzedzać przy ponad 90km/h, autko traciło oddech. Pojechałem do swoich macherów i okazało się, że do połowy otwiera jakiś zawór przepustnicy. Początkowo wydawało się, że padła turbina! Ale Macher przesmarował, coś wyczyścił i sprawił, że ten zawór zaczął się otwierać do końca! Ludzie!! Inne auto!! Autko dostało mocy, pięknie pali (5l/100km), jednym słowem - żyleta! Niektórzy mówią, że dieslowi czasami należy dać w...po garach. I ja mu daję!!! I odwdzięcza mi się z wzajemnością. Kocham swoje autko, chociaż ma już 10 lat. I naprawili mi go za 50 PLN! Nie dajcie się głupawym mechaniorom! Pozdrawiam wszystkich wielbicieli A4! doktorJ
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się