Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Padnięta turbina


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć , po zakupie auta  , turbina szybko straciła swoja moc i taki " świst " 
Ale bez problmu mozna było jezdzic .
 Teraz niestety działa przez pierwsze pare minut od odpalenia auta ..

 Pózniej całkowicie się wyłącza ... 0 mocy jade max 100 km za tirami .
100km na h jesli woogle uda mi sie osiąnać taka predkość po rozpedzeniu na odcinku 10 km :D 
 Wiem ,ze to moze byc wszystko i tu mam pytanie .
Wiem ,ze trzeba zaczac od najprostrzych rzeczy  ale dokłądnie od czego ? 

 Jestem  laikiem w tym tamcie  mógłby ktoś dokłądnie napisac co sprawdzi  jak głupkowi i ewentualnie wrzucic zdjęcie ? 
Z góry dzieki za odpowiedz :)

Opublikowano

Najlepiej podepnij kompa i zczytaj błędy ,ale jak zgasisz i odpalisz to przez chwile działa i w czasie jazdy przestaje działać to zapewne geometria się zasyfiła , turbo na stół i trzeba wyczyścić,posprawdzaj wężyki podciśnieniowe i czy dziury w dolocie gdzieś nie ma, do sprawdzenia zawór N75 i mapsensor 

Opublikowano

moze to byc od  zapachanego układu kolektora i eger ? 
za chwile ide to rozkrecac : ) 
 odnosnie teo co Pan napisał nie wiem jak to sprawdzic ;/ 

Opublikowano

Po pierwsze bez Pan :wink:, raczej wyczyszczecie egr i kolektora nie rozwiąże problemu , odpal auto i zdejmuj i zakładaj wężyk na gruszce od turbo i zobacz czy pracuje sztanga pod spodem gruszki , podczas zdejmowania i zakładania wężyka powinna się wyraźnie  poruszać ok 1cm, jak nie chodzi to turbo do czyszczenia

Opublikowano

Samemu to zrobię ? czy jest to jakoś mocno skomplikowane ? 

Opublikowano

Zrobisz sam tak jak ci napisałem ,odpal auto i obserwuj sztangę,jak zdejmiesz wężyk opadnie jak założysz pójdzie do góry 

Opublikowano

ok :)  to nie jest trudne ale co  z czyszczeniem  i wyciagnieciem całej turbiny ?  
Egeer mam cały zalany olejem 

Opublikowano

Jeśli sztanga nie będzie chodzić to najprawdopodobniej turbo trzeba wyczyścić ,chyba że sama gruszka przegniła, na You tube zobacz sobie czyszczenie geometrii trochę Ci to rozjaśni, co do egr możesz wyczyścić , ja mam zaślepiony  ale u ciebie wywali check bo masz 2003r 

Opublikowano

zaslepiony ? znajomy mi poleciął bym zaślepił jakoś rurke  pod kolektorem .... 
 Moze to o  to chodzi ? 

Opublikowano

Wystarczy odpiąć wężyk od egr i w wężyk wkręcić śrubę i egr jest odłączony , co do rurki to ta co idzie od egr do kolektora wkładasz zaślepkę,ale ty musisz wyłączyć go programowo bo inaczej  check będzie świecił 

Opublikowano

Na chwilę możesz odłączyć i się przejechać zobaczysz czy jest różnica 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...