dawid922 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Cześć , po zakupie auta , turbina szybko straciła swoja moc i taki " świst " Ale bez problmu mozna było jezdzic . Teraz niestety działa przez pierwsze pare minut od odpalenia auta .. Pózniej całkowicie się wyłącza ... 0 mocy jade max 100 km za tirami . 100km na h jesli woogle uda mi sie osiąnać taka predkość po rozpedzeniu na odcinku 10 km Wiem ,ze to moze byc wszystko i tu mam pytanie . Wiem ,ze trzeba zaczac od najprostrzych rzeczy ale dokłądnie od czego ? Jestem laikiem w tym tamcie mógłby ktoś dokłądnie napisac co sprawdzi jak głupkowi i ewentualnie wrzucic zdjęcie ? Z góry dzieki za odpowiedz
greg2505 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Najlepiej podepnij kompa i zczytaj błędy ,ale jak zgasisz i odpalisz to przez chwile działa i w czasie jazdy przestaje działać to zapewne geometria się zasyfiła , turbo na stół i trzeba wyczyścić,posprawdzaj wężyki podciśnieniowe i czy dziury w dolocie gdzieś nie ma, do sprawdzenia zawór N75 i mapsensor
dawid922 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2017 moze to byc od zapachanego układu kolektora i eger ? za chwile ide to rozkrecac : ) odnosnie teo co Pan napisał nie wiem jak to sprawdzic ;/
greg2505 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Po pierwsze bez Pan , raczej wyczyszczecie egr i kolektora nie rozwiąże problemu , odpal auto i zdejmuj i zakładaj wężyk na gruszce od turbo i zobacz czy pracuje sztanga pod spodem gruszki , podczas zdejmowania i zakładania wężyka powinna się wyraźnie poruszać ok 1cm, jak nie chodzi to turbo do czyszczenia
dawid922 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Samemu to zrobię ? czy jest to jakoś mocno skomplikowane ?
greg2505 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Zrobisz sam tak jak ci napisałem ,odpal auto i obserwuj sztangę,jak zdejmiesz wężyk opadnie jak założysz pójdzie do góry
dawid922 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2017 ok to nie jest trudne ale co z czyszczeniem i wyciagnieciem całej turbiny ? Egeer mam cały zalany olejem
greg2505 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Jeśli sztanga nie będzie chodzić to najprawdopodobniej turbo trzeba wyczyścić ,chyba że sama gruszka przegniła, na You tube zobacz sobie czyszczenie geometrii trochę Ci to rozjaśni, co do egr możesz wyczyścić , ja mam zaślepiony ale u ciebie wywali check bo masz 2003r
dawid922 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2017 zaslepiony ? znajomy mi poleciął bym zaślepił jakoś rurke pod kolektorem .... Moze to o to chodzi ?
greg2505 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Wystarczy odpiąć wężyk od egr i w wężyk wkręcić śrubę i egr jest odłączony , co do rurki to ta co idzie od egr do kolektora wkładasz zaślepkę,ale ty musisz wyłączyć go programowo bo inaczej check będzie świecił
greg2505 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Na chwilę możesz odłączyć i się przejechać zobaczysz czy jest różnica
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się