dawid922 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Cześć , po zakupie auta , turbina szybko straciła swoja moc i taki " świst " Ale bez problmu mozna było jezdzic . Teraz niestety działa przez pierwsze pare minut od odpalenia auta .. Pózniej całkowicie się wyłącza ... 0 mocy jade max 100 km za tirami . 100km na h jesli woogle uda mi sie osiąnać taka predkość po rozpedzeniu na odcinku 10 km Wiem ,ze to moze byc wszystko i tu mam pytanie . Wiem ,ze trzeba zaczac od najprostrzych rzeczy ale dokłądnie od czego ? Jestem laikiem w tym tamcie mógłby ktoś dokłądnie napisac co sprawdzi jak głupkowi i ewentualnie wrzucic zdjęcie ? Z góry dzieki za odpowiedz
greg2505 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Najlepiej podepnij kompa i zczytaj błędy ,ale jak zgasisz i odpalisz to przez chwile działa i w czasie jazdy przestaje działać to zapewne geometria się zasyfiła , turbo na stół i trzeba wyczyścić,posprawdzaj wężyki podciśnieniowe i czy dziury w dolocie gdzieś nie ma, do sprawdzenia zawór N75 i mapsensor
dawid922 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2017 moze to byc od zapachanego układu kolektora i eger ? za chwile ide to rozkrecac : ) odnosnie teo co Pan napisał nie wiem jak to sprawdzic ;/
greg2505 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Po pierwsze bez Pan , raczej wyczyszczecie egr i kolektora nie rozwiąże problemu , odpal auto i zdejmuj i zakładaj wężyk na gruszce od turbo i zobacz czy pracuje sztanga pod spodem gruszki , podczas zdejmowania i zakładania wężyka powinna się wyraźnie poruszać ok 1cm, jak nie chodzi to turbo do czyszczenia
dawid922 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Samemu to zrobię ? czy jest to jakoś mocno skomplikowane ?
greg2505 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Zrobisz sam tak jak ci napisałem ,odpal auto i obserwuj sztangę,jak zdejmiesz wężyk opadnie jak założysz pójdzie do góry