owca99 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam. Jak w temacie, mam prośbę o analizę logów. Niby wszystko z autem ok, ale profilaktycznie chciał bym to sprawdzić. Mam już kupiony rozrząd (Kolejny z resztą) wiec chciałbym zrobić wszystko jak się należy, a z tego co widzę to na pewno będzie trzeba ustawić kąt wtrysku synchronizacji. Ale chyba z ostatnim wtryskiwaczem coś jest nie tak? Czy po ustawieniu kąta wtrysku coś się zmieni z dawkami wtrysków? jak te logi wyglądają ogólnie? Szukać nowego silnika? Statyczny: Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_97Glrh.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_sM256q.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_0nEJ0A.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_l1O5u.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_J4B3Xig.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_5eONAqI.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_z2Ki8y.html (dodawanie gazu w miare możliwości płynnie) Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_F13L0.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_AeKWKv3.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_HPU45.html (dodawanie gazu w miare możliwości płynnie) Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_AJdCyX8.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_n7g9Uz4.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_H2O67J7.html Basic settings: Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_97Glrh.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_sM256q.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_0nEJ0A.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_l1O5u.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_J4B3Xig.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_5eONAqI.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_z2Ki8y.html (dodawanie gazu w miare możliwości płynnie) Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_F13L0.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_AeKWKv3.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_HPU45.html (dodawanie gazu w miare możliwości płynnie) Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_AJdCyX8.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_n7g9Uz4.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_H2O67J7.html Jak zrobiłem coś źle to wybaczcie, to mój pierwszy raz. Z góry dzięki za odpowiedzi (oby takie były ) Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez owca99
MariuszKK Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Kąt synchro do poprawy na pewno. Korekcja może trochę spaś, jak zejdziesz na -0,5. Jeśli sam kąt nie pomoże, to możesz pomyśleć o wymianie uszczelek pod wtryskami. Ktoś jeszcze grzebał Ci z wolnymi obrotami, bo masz 920, a normalnie to chyba 880 jest.
owca99 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Tak kąt synchronizacji (powinien być jak najbliższy zeru?) zrobię po wymianie rozrządu, który już mam, ale słabo z czasem aktualnie. Te obroty to mam takie od zawsze. Też chyba je zmniejsze jak już się ogarnę z rozrządem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się