Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Prośba o kontrolną analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Jak w temacie, mam prośbę o analizę logów.

 Niby wszystko z autem ok, ale profilaktycznie chciał bym to sprawdzić. 

Mam już kupiony rozrząd (Kolejny z resztą:)) wiec chciałbym zrobić wszystko jak się należy, a z tego co widzę to na pewno będzie  trzeba ustawić kąt wtrysku synchronizacji.

Ale chyba z ostatnim wtryskiwaczem coś jest nie tak? Czy po ustawieniu kąta wtrysku coś się zmieni z dawkami wtrysków?

jak te logi wyglądają ogólnie? Szukać nowego silnika?:wink:

  Statyczny:
Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_97Glrh.html
Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_sM256q.html
Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_0nEJ0A.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_l1O5u.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_J4B3Xig.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_5eONAqI.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_z2Ki8y.html (dodawanie gazu w miare możliwości płynnie)
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_F13L0.html
Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_AeKWKv3.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_HPU45.html (dodawanie gazu w miare możliwości płynnie)
Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_AJdCyX8.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_n7g9Uz4.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_H2O67J7.html
Basic settings:
Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_97Glrh.html
Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_sM256q.html
Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_0nEJ0A.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_l1O5u.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_J4B3Xig.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_5eONAqI.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_z2Ki8y.html (dodawanie gazu w miare możliwości płynnie)
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_F13L0.html
Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_AeKWKv3.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_HPU45.html (dodawanie gazu w miare możliwości płynnie)
Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_AJdCyX8.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_n7g9Uz4.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_H2O67J7.html

Jak zrobiłem coś źle to wybaczcie, to mój pierwszy raz.

Z góry dzięki za odpowiedzi (oby takie były :D)

Edytowane przez owca99
Opublikowano

Kąt synchro do poprawy na pewno. Korekcja może trochę spaś, jak zejdziesz na -0,5.

Jeśli sam kąt nie pomoże, to możesz pomyśleć o wymianie uszczelek pod wtryskami.  

Ktoś jeszcze grzebał Ci z wolnymi obrotami, bo masz 920, a normalnie to chyba 880 jest. 

Opublikowano

Tak kąt synchronizacji (powinien być jak najbliższy zeru?) zrobię po wymianie rozrządu, który już mam, ale słabo z czasem aktualnie. Te obroty to mam takie od zawsze. Też chyba je zmniejsze jak już się ogarnę z rozrządem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...