Skocz do zawartości
IGNOROWANY

audi a4b5 1.8 dusi sie i strzela


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z moja audi. Po dluzszym postoju tak z 9-10h jak silnik w pelni ostygnie lub rano przy odpalaniu autko gasnie,po ponownym odpaleniu i dodaniu delikatnie gazu dlawi sie i delikatnie strzela,z tlumika leci woda z dodatkiem takiego smierdzacego nie dopalonego paliwa. Po mniej wiecej 30 sekundach jak sie troszke rozgrzeje jest juz ok. W trasie wszystko hula dobrze i odpalanie na cieplym silniku tez bezproblemowo. Zaczelo mi sie tak dziac jak zalalem na Orlenie 98verve i posmigalem nia troche na benzynie zeby przeczyscic po ciaglym jezdzeniu na LPG. Ostatnio dolalem zwyklej benzyny,ale problem nie ustal. Co moze byc przyczyna ? Swiece wymieniane jakies 20tys km temu,filtr paliwa tez. Dodam ze probowalem tez wylaczac gaz zeby rano palila tylko z benzyny i mimo wszystko caly czas jest to samo. Pezy okazji tego tematu mam tez pytanie odnosnie przepustnicy.. strasznie glosno mi zasysa przy gwaltownym dodawaniu gazu,mechanik mowil ze to normalne,ale czy to mozliwe ze nawet przy zamknietej masce ja wyraznie slychac ?Prosze o sugestie co sprawdzic po kolei ? Pozdrawiam.

Opublikowano

Spróbuj wyczyścić przepływkę, wymyj przedmuchaj i zobacz jaki efekt. Może jest zasyfiona i przełamuje wartości.

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ok jutro to zrobie :) ale czy jak przeplywomierz bylby zasyfiony to i pod czas jazdy chyba by bylo cos czuc? 

Opublikowano

Dopatrzylem sie dzisiaj rano ze tak jakby autko mialo problem ze ssaniem jak ja odpalilem pomimo chlodnego ranka obroty oscylowaly w granicy 900 a na ssaniu powinno byc ponad 1000 z tego co wiem. Moze jakies sugestie w ta strone tez sie pojawia ?

Opublikowano

Jak nie ma ssania to przepustnica do wymiany, sprawdź błędy na kompie.

Przepływomierz do sprawdzenia bo to ważna rzecz, świece do wymiany bo 20kkm jeżeli to są zwykłe świece przy LPG to już czas, 20kkm przy LPG to jest max.

Musisz poszukać czy auto nie łapie gdzieś lewego powietrza.

Możliwe też, że reduktor lub wtryskiwacze puszczają gaz i przez noc zalewa silnik dwoma paliwami, stąd problemy z dławieniem się.

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie. Przeplywomierz wyczyszczony,ale to nie bylo to :) Okazalo sie,ze to byl czujnik temperatury. Temperature pokazywal dobrze ale jest on na czterech pinach i cos z nim bylo nie tak i rano na zimnym silniku oszukiwal komputer i komputer myslal ze silnik jest cieply i dawal mniejsza dawke paliwa bez ssania co skutkowalo takimi objawami. Takze dla potomnych jak bedzie sie wam dzialo cos takiego jak wyzej opisane to zacznijcie sprawdzanie od czujnika. Pozdrawiam i dziekuje wszystkim,ktorzy pomagali ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...