marcelinho Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Witam wszystkich. Po dzisiejszej ulewie wjechaniu w kilka kaluż zaczęły dochodzić dziwne dźwięki z lewej strony od dołu (syczenie)i afn stracił moc .klekocze,turbo nie reaguje. Odpala normalnie i pracuje. Filtr powietrza wilgotny trochę wody na dole w obudowie .Czekam aż wyschnie ale....no właśnie . ...ktos ma jakiś pomysł?
Hezen Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Nieszczelny icek albo gumowy łącznik dolotu przy nim.Wysłane z OP3T
marcelinho Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2017 (edytowane) Ale czy jak zdechł IC i będzie klekot a turbo jakby nie było ? Edytowane 10 Sierpnia 2017 przez marcelinho
OLIVER Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 2 godziny temu, marcelinho napisał: Ale czy jak zdechł IC i będzie klekot a turbo jakby nie było ? Czyli jak kol wyzej Ci napisał ...innymi słowy . Nieszczelna chłodnica powietrza (icek) lub rozerwany wąż idący do niego albo od niego ...skoro syczy w okolicy ...To już musisz sobie sprawdzić sam co i jak
marcelinho Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Syczało przed tym jak moc stracił . Teraz nie syczy choć bym chciał bo bym wiedział że gdziez jest dziura . Dla odmiany po kilkukrotnym przegazowaniu miga kontrolka świec
OLIVER Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 (edytowane) A sprawdzałeś pod maską czy komputer nie stoi w wodzie czy go nie zalało bo być może tak się stało Edytowane 10 Sierpnia 2017 przez OLIVER
SzeFFo Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 18 godzin temu, marcelinho napisał: Syczało przed tym jak moc stracił . Teraz nie syczy choć bym chciał bo bym wiedział że gdziez jest dziura . Dla odmiany po kilkukrotnym przegazowaniu miga kontrolka świec Sprawdź bezpieczniki w ECU. Miałem podobny problem, jak walczyłem z lejaca się woda do środka auta. Gdy czyscilem podszybie spalił mi się bezpiecznik i po odpaleniu klekotał, dymił, nie było doładowania. Jeśli chodzi o syczenie, musi być gdzieś dziurawy intercooler - też będzie brak doładowania. Tylko teraz pytanie dlaczego Ci się tak zrobiło dopiero gdy wjechales w wodę???
Hezen Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Podejrzewam zwyczajny zbieg okoliczności.Po wymianie icka albo uszczelnieniu dolotu, wydaje mi się że też będzie awaryjny? Węże albo icek czasami puszcza jak turbo przeładowuje, ale nie ma co gdybać... wszystko się okaże jak ogarnie nieszczelność.Wysłane z OP3T
marcelinho Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2017 IC jest nowy przepływomierz podmieniony .w skrzynce kompa jest spalony bezpiecznik duży czerwony 50 A 32v. Spróbowałem go połączyć na krótko bez zmian.jade po nowy. Zamienilem czujnik N71 z jego bliźniakiem (nie pamiętam oznaczenia).kibel .błędy 00553 przepływomierz 00550 zawór regulacji dawki paliwa 01265 elektrozawor recylkulacji spalin 01262 elektrozawor ograniczenia ciśnienia doładowania 01269 zawór regulacji dawki paliwa 17978 moduł sterujący praca silnika zablokowany
Hezen Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Nigdy na krótko nie zastępuje się bezpiecznika, nawet na chwilę w celu sprawdzenia.Z jakiegoś powodu się spalił, jeśli jest dalej zwarcie to po spięciu na krótko popalisz instalacje.Wysłane z OP3T
marcelinho Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Chylę czoła Panowie mam co prawda nowy IC ale to nie turbina .i nie przepływa .również nie ten duży bezpiecznik w kompie . To ten malutki 15A przy obudowie zrobił takiego psikusa. Aż mi się nie chciało wierzyć ale jestem mega Happy. Pozdr
OLIVER Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 3 godziny temu, marcelinho napisał: . To ten malutki 15A przy obudowie zrobił takiego psikusa. Aż mi się nie chciało wierzyć ale jestem mega Happy. Pozdr No to super że udało Ci się zlokalizować usterkę ..Ale czy zastanawiałeś się dlaczego on padł ?Czy znalazłeś może przyczynę przepalenia się tego bezpiecznika?Było by dobrze to odnaleźć bo samo wsadzenie nowego bezpiecznika ( i działa )to połowiczny sukces usterka moze powrócić ...
marcelinho Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Trzeba się przyjrzeć odplywom czy woda się nie dostaje do obudowy komp
Hezen Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Drożne odpływy podszybia to jedno, jeszcze zostaje uszczelka linki otwierania maski i już wspomniana uszczelka pod obudową ECU.Wysłane z OP3T
SzeFFo Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Czyli miałeś ten sam problem co ja. Najprawdopodobniej woda się dostała, u mnie zwarcie zrobił czujnik sprzęgła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się