RobsonK Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Witam. Jak w tytule, jaki jest rozmiar tarcz w 1.8 ADR, i jakiej firmy polecacie komplet tarcz i klocków? Myślałem o Ferodo lub ATE.
RobsonK Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Dzięki kolego za pomoc ? tak jak napisałeś zdecyduję się na komplet tarcz i klocków z ferodo.
wyzyk83 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 tylko nie pomyl tarcz z b6/b7 tam też jest 245x10 ale tarcz jest inaczej skonstruowana
wyzyk83 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 musisz miec takie http://allegro.pl/ferodo-tarcze-klocki-tyl-audi-a4-b5-1997-i6865844319.html
Dev Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Dnia 11.08.2017 o 20:09, RobsonK napisał: Witam. Jak w tytule, jaki jest rozmiar tarcz w 1.8 ADR, i jakiej firmy polecacie komplet tarcz i klocków? Myślałem o Ferodo lub ATE. potrzebujesz jeszcze łożyska i pierścienie ABS
RobsonK Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Dnia 15.08.2017 o 11:00, wyzyk83 napisał: tylko nie pomyl tarcz z b6/b7 tam też jest 245x10 ale tarcz jest inaczej skonstruowana Każda rada na wagę złota. To moja pierwsza przygoda z audi
RobsonK Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2017 To jeszcze z innej beczki, założyłem w tej sprawie inny wątek ale brak odpowiedzi, chodzi o odmę. Po kupnie audiczki była "wolna" i chciałem wszystko połączyć. Wymienione wszystkie węże na nowe, odma z bloku silnika wymontowana i wyczyszczona na zicher. Niestety, finał był taki, że pod ciśnieniem zaczęło wywalać olej przez bagnet więc musiałem odmę uwolnić. Co może być tego przyczyną? Za wszystkie podpowiedzi będę wdzięczny.
wyzyk83 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 (edytowane) Edytowane 17 Sierpnia 2017 przez wyzyk83
Dev Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Godzinę temu, RobsonK napisał: To jeszcze z innej beczki, założyłem w tej sprawie inny wątek ale brak odpowiedzi, chodzi o odmę. Po kupnie audiczki była "wolna" i chciałem wszystko połączyć. Wymienione wszystkie węże na nowe, odma z bloku silnika wymontowana i wyczyszczona na zicher. Niestety, finał był taki, że pod ciśnieniem zaczęło wywalać olej przez bagnet więc musiałem odmę uwolnić. Co może być tego przyczyną? Za wszystkie podpowiedzi będę wdzięczny. Masz gdzieś zagięty wąż
RobsonK Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2017 (edytowane) 20 minut temu, Dev napisał: Masz gdzieś zagięty wąż Masz na myśli jeden z dwóch węży które łączą odmę przy silniku z wężem dolotowym przy przepustnicy? Raczej wątpię a jestem prawie pewien że to niemożliwe, ale dla pewności sprawdzę. W najgorszym wypadku poszły uszczelnienia, może też pierścienie, wykonam kompresję i zobaczymy wtedy. Edytowane 17 Sierpnia 2017 przez RobsonK
RobsonK Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Dnia 16.08.2017 o 20:23, Dev napisał: potrzebujesz jeszcze łożyska i pierścienie ABS Jeszcze pytanko o przednie tarcze i klocki, czy też potrzebuję te pierścienie i łożyska?
Dev Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 3 godziny temu, RobsonK napisał: Jeszcze pytanko o przednie tarcze i klocki, czy też potrzebuję te pierścienie i łożyska? nie
RobsonK Opublikowano 5 Września 2017 Autor Opublikowano 5 Września 2017 Dnia 29.08.2017 o 07:28, Dev napisał: nie Jesteś obcykany w temacie więc zapytam Cię o to jaki komplet tarcz i klocków na przód, wiem że 280/22 tylko w jakiej konfiguracji, zimmermann, ferodo, trw, ate.
Dev Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 Godzinę temu, RobsonK napisał: Jesteś obcykany w temacie więc zapytam Cię o to jaki komplet tarcz i klocków na przód, wiem że 280/22 tylko w jakiej konfiguracji, zimmermann, ferodo, trw, ate. zmień na 288/25mm
RobsonK Opublikowano 6 Września 2017 Autor Opublikowano 6 Września 2017 (edytowane) 20 godzin temu, Dev napisał: zmień na 288/25mm Co konkretnie da zmiana na większy rozmiar, no i jakich producentów dobrać na przód. Poza tym wiąże się to ze zmianą zacisków i pewnie czegoś jeszcze. Edytowane 6 Września 2017 przez RobsonK
Dev Opublikowano 6 Września 2017 Opublikowano 6 Września 2017 24 minuty temu, RobsonK napisał: Co konkretnie da zmiana na większy rozmiar, no i jakich producentów dobrać na przód. Poza tym wiąże się to ze zmianą zacisków i pewnie czegoś jeszcze. zaciski jarzma tarcze klocki i przewody
RobsonK Opublikowano 7 Września 2017 Autor Opublikowano 7 Września 2017 11 godzin temu, Dev napisał: zaciski jarzma tarcze klocki i przewody A jakie firmy dobrać, tarcze i klocki.
Dev Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 2 godziny temu, RobsonK napisał: A jakie firmy dobrać, tarcze i klocki. Ferodo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się