kaczy1217 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2017 4 minuty temu, dieselchip_ napisał: powiem Ci tak albo mimo wszystko coś przeoczyliście albo mechanik cos namieszał ,a czasem filtr paliwa ,coś z przewodami paliwowymi nie bylo robione ? dziwne te wskazania przepływki raz 450 raz 260 (260 to nominał) dobra na właczonym zapłonie czujnik doładowania pokazuje ciśnieni atmosferyczne ( + - 1000) może miałeś inne turbo ,numery z tabliczniki takie same ? (miałeś dpfa ?) w kata nie rzygneło olejem ???? Filtr paliwa był wymieniany jakiś czas po wymianie T. Tak, ciśnienie atmosferyczne pokazuje OK, DPFa nie ma. Sam katalizator nie był chyba sprawdzany, ale wiem, że za T mechanik odłączał wydech, żeby sprawdzić czy nie jest gdzieś przytkany i też na nic.
dieselchip_ Opublikowano 30 Grudnia 2017 Opublikowano 30 Grudnia 2017 przed fitrem paliwa i po było tak samo ? wyslij mi ten soft na @ ,może faktycznie coś przedobrzyliście
kaczy1217 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2017 2 minuty temu, dieselchip_ napisał: przed fitrem paliwa i po było tak samo ? wyslij mi ten soft na @ ,może faktycznie coś przedobrzyliście Tak, przed filtrem i po filtrze było tak samo. Soft będę miał po Nowym Roku dopiero. Tyle, że na tym sofcie jeździłem praktycznie 2 lata bez żadnych przygód.
kaczy1217 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2017 (edytowane) Znalazłem różnicę w modelach turbin starej i nowej. Stara była 454231-9 (wg tabliczki znamionowej) a nowa 454231-5010S, ale jest to model, który dokładnie wskazuje etka. Teraz sprawdzałem na poniższej stronie i widzę, że to jest to samo. http://www.turbosprezarki-nowe.pl/audi/a4/turbosprezarka_garrett_19_tdi_4542310001_4542310002_4542310003_4542310004_4542310005_4542310006_4542310007_4542310008_4542310009_4542310010_4542311_45423110_4542312_4542313_4542314_4542315_4542315001s_4542315002s_4542315003s_4542315004s_4542315005s_454231.html Edytowane 30 Grudnia 2017 przez kaczy1217
kaczy1217 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2017 (edytowane) 28 minut temu, dieselchip_ napisał: przed fitrem paliwa i po było tak samo ? wyslij mi ten soft na @ ,może faktycznie coś przedobrzyliście Zajrzyj do logów (są powyżej), może coś Ci się rozjaśni. Co prawda robione jeszcze na regenerowanym turbo, ale różnicy w jeździe nie ma. Jest opcja, że pod nowe turbo (mimo, że to ten sam model) trzeba zmodyfikować program? I stąd całe zamieszanie? Edytowane 30 Grudnia 2017 przez kaczy1217
dieselchip_ Opublikowano 30 Grudnia 2017 Opublikowano 30 Grudnia 2017 logi nie pokazują od jakiej dawki paliwa jest ustawione doładowanie ,tylko zadane otrzymane - jesli nie chcesz pokazac softu to wgraj orginal i wtedy zrób logi jednak widac ze turbiny są takie same
kaczy1217 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2017 9 minut temu, dieselchip_ napisał: logi nie pokazują od jakiej dawki paliwa jest ustawione doładowanie ,tylko zadane otrzymane - jesli nie chcesz pokazac softu to wgraj orginal i wtedy zrób logi jednak widac ze turbiny są takie same Soft Ci podeślę, ale dopiero po Nowym Roku bo nie ja go wgrywałem i muszę na niego zaczekać. Czyli mówisz, że z logów nic więcej nie wynika?
kaczy1217 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2018 (edytowane) [PROBLEM ROZWIĄZANY] Dzięki wizycie u użytkownika @ciahciah po kilkunastu minutach logowania oraz sprawdzeniu wężyków wakuometrem podczas próby BS w grupie 11 wyszło, że zaworek zwrotny od podciśnienia przepuszcza powietrze w drugą stronę (a nie powinien). Wyglądało to w ten sposób, że podciśnienie dochodzące do gruszki zamiast momentalnie maleć z ~0,8 do 0.0 spadało do 0.2 i potem powoli zjeżdżało do 0.0. Analogicznie było w drugą stronę, zamiast momentalnie wzrosnąć do 0.8, wskakiwało na 0.6 i potem dopiero powoli podpompowywało się na 0.8. Zaworek wymieniłem dzisiaj na nowy z Pierburga i jak ręką odjął. Szczerze polecam @ciahciah ze względu na fachowość i przede wszystkim znajomość tematu. Szkoda, że trafiłem do niego tak późno. Dziękuję jeszcze raz PS. Podsumowując mój temat, oprócz zaworka zwrotnego podciśnienia sporą poprawę przyniosła wymiana dziurawej (na harmonijce) rurki od EGR-u. W moim przypadku oprócz tych czynności wszystko inne nie dawało żadnych rezultatów. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam Edytowane 8 Stycznia 2018 przez kaczy1217
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się