Marcin Pakuła Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 (edytowane) Jako, że nie prezentowałem jeszcze swojego nabytku oto on: 1,8T BFB Cabrio MY2004, wersja S-line. Wybaczcie, bo nie umiem robić ładnych zdjęć Samochód kupiłem prawie dokładnie rok temu, z przebiegiem około 150 kkm, w bardzo dobrym stanie. Od tego czasu, dłubiąc sobie wieczorami lub zlecając pracę mechanikom trochę przy nim zrobiłem, bo nie cierpię, gdy w samochodzie jest coś nie tak Duża część robiona była "przy okazji" - np. wymieniając sprzęgło, wymieniłem całą okolicę: koło dwumasowe, wysprzęglik, łożysko, łapę łożyska etc. (to samo z silnikiem) by przez najbliższe kilometry nie dotykać się już tego. Wszystkie elementy kupowane były nowe, przeważnie w ASO Audi lub Intercars/iParts (części od producentów na pierwszy montaż), zero zamienników lub elementów używanych/regenerowanych: 1. Drugi kluczyk - dorobienie w ASO 2. Wymiana: mieszek i gałka zmiany biegów - wymiana na nowe, oryginalne 3. Uszczelnienie skrzyni biegów + wymiana oleju 4. Wymiana: sprzęgło, wysprzęglik, koło dwumasowe 5. Wymiana: pompa oleju silnika, czyszczenie smoka 6. Wymiana: popychacze (wszystkie, na zaworach ssących i wydechowych) 7. Wymiana: napinacz Sachs i łańcuch pomiędzy wałkami (+ uszczelki) 8. Uszczelka pokrywy zaworów 9. Uszczelka kolektora wydechowego + planowanie kolektora 10. Uszczelki wydechu 11. Katalizator 12. Wymiana: rozrusznik (Bosch), alternator (Bosch) 13. Wymiana: sondy lambda (obie, oryginały) 14. Wymiana kompletnego zawieszenia przód (Lemforder) 15. Filtry i olej (jesień 2016, maj 2017, sierpień 2017 + płukanie silnika, olej LM syntetyk + dodatek LM Ceratec) 16. Drzwi kierowcy wymiana: elementy plastikowe (wszystkie, oryginalne), przełączniki szyb, głośniki (JBL), wiązka drzwi (oryginalna) 17. Drzwi pasażera wymiana: elementy plastikowe (wszystkie, oryginalne), przełącznik szyb, głośniki (JBL) 18. Wymiana schowka pasażera + siłownika schowka (nowe, oryginalne) 19. Radio: Pioneer AVH-X8800BT 20. Subwoofer w bagażnik: Pioneer 710A (odłączany) 21. Naprawa tylnej półki schowka dachu 22. Lakierowanie uszkodzenia przód (zarysowanie zderzak i błotnik) i zderzaka tył (pajączek) 23. Nakładki na pedały RS4 - wymiana 24. Świece i cewki BERU - wymiana 25. Kierownica i poduszka z B8, taśma kierownicy, moduł i tempomat z exeo, sterowanie radiem z kierownicy, nowa oryginalna obudowa kolumny kierownicy 26. Wymiana lampek wewnętrznych i podświetlenia tablicy na LED 27. Wymiana mechanizmu i silniczka wycieraczek (+ piór wycieraczek), wymiana plastików podszybia, pokrywy akumulatora - nowe, oryginalne 28. Czyszczenie chłodnic, wymiana spoilerów dolnych zderzaka 29. Wymiana zaworu SAI, uszczelek, pompy powietrza wtórnego - nowe, oryginalne 30. Wymiana termostatu (Behr), króćca silnika, zaworu odmy i rurki odmy 31. Wymiana zaworu N75 i przepływomierza 32. Klocki ceramiczne Jurid - przód i tył 33. Światła dzienne w kierunkowskazach + przełącznik do świateł z Exeo Kupione, ale jeszcze nie zamontowane: 1. Osłona dolna komory silnika I to by było w skrócie na tyle - pewnie i tak wszystkiego nie opisałem Samochód jeździ i wygląda w środku jak nowy, z zewnątrz będę musiał trochę jeszcze nad nim popracować (eliminacja jakiś niewielkich rys, regeneracja reflektorów), ale to już zostawiam sobie na okres po zakończeniu sezonu. Edytowane 16 Sierpnia 2017 przez Marcin Pakuła
black4 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Witaj, Cacko ! Dziś cabrio w takim stanie i wyposażeniu to absolutny unikat. Gratulacje włożonej pracy ! Efekt rewelacyjny ! PS. Jakieś plany odnośnie modów silnika? Pozdrawiam
Marcin Pakuła Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2017 33 minuty temu, black4 napisał: Witaj, Cacko ! Dziś cabrio w takim stanie i wyposażeniu to absolutny unikat. Gratulacje włożonej pracy ! Efekt rewelacyjny ! PS. Jakieś plany odnośnie modów silnika? Pozdrawiam Dziękuję! - ale jeszcze wiele jest do zrobienia, jak spojrzę na niego krytycznym okiem ale to po sezonie, na razie chcę się nacieszyć jeszcze, zanim wstawię go znów do garażu. Modować na razie nie zamierzam, to co jest pod maską mi wystarczy. Pozdrawiam
_Andrzej_ Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Grtaki auta, piekna sztuka. Bezawaryjnosci zycze
jedrekx Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 ładne auto, jak każde Cabrio pomodzić parę rzeczy można, co prawda nieco mniej niż w sedanie czy avancie, ale się da - mówię tu akurat o kwestiach wizualnych, nie silnikowych usunąłbym na Twoim miejscu znaczek S-line z grilla, fabrycznie on nie występował.. w moim też ktoś go założył i wyrzuciłem.
Marcin Pakuła Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2017 12 minut temu, jedrekx napisał: usunąłbym na Twoim miejscu znaczek S-line z grilla, fabrycznie on nie występował.. w moim też ktoś go założył i wyrzuciłem. A rzeczywiście, tego nie wiedziałem - był jak go kupiłem, a w Etce nie ma
k03nrAd4lvarob6 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Jak już będziesz w pełni usystasy... Usatysfakcjonowany w kwestii wizualnej to pobaw się z silnikiem, super rozwojowa baza do tuningu... Ale... Ty to na pewno wiesz 1.8T w cabrio... Przypadek? Nie sądzę "" B-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się