monia12 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Hej. Po dwóch latach użytkowania mojego alta pojawił się pierwszy problem. Mianowicie nie równa praca silnika. Objawia się to najczesciej na zimnym przy odpalaniu na biegu jałowym. Silnik wydaje się jak by pracował na trzech cylindrach strzałka obrotomierza skacze. Po chwili uspokaja się to ale i tak potem czuję że troszkę nie równo chodzi mimo że obrotomierz już nie warjuje. Zauważyłam też że pulsuje delikatnie oswietlenie zegarów odkąd się to zaczęło hmmmm... Taki problemik ? 20170810_112244.mp4
xsebo1 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Spróbuj odłączyć przeplywke, sterownik będzie brał domyślne wartości Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
monia12 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Chodzi o wtyczkę z przeplywomierza? Można tak jeździć? Rozumiem że jeśli poprawi się po odpieciu przeplywki to jest winowajca??
pinius2 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Swieci Ci sie Check Engine. Najlepiej podpiac pod komputer i sprawdzic jakie masz bledy.
monia12 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Check świeci się już od dwóch lat i zawsze to samo za uboga lub bogata mieszanka. I nic przez ten czas nie działo się z autem. Do teraz. Wczoraj kolega podpiął vaga i nic nie pokazało oprócz tych odchyleń mieszanki z którą jeżdżę przez ten czas
pinius2 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Podobna sytuacje mialem jak robilem w audi a3 i wtedy byl problem z cewka zaplonowa do swiec. Tez skakaly obroty i po wymianie jednej wszystko chodzi normalnie.
pinius2 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 http://allegro.pl/nowa-cewka-zaplonowa-audi-a4-b6-b7-a6-c5-c6-i5173766444.html
xsebo1 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Kierownica powietrza pewnie niesprawna, dlatego błąd mieszankiWysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
monia12 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2017 15 minut temu, xsebo1 napisał: Kierownica powietrza pewnie niesprawna, dlatego błąd mieszanki Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Kierownica sprawna reaguje na najmniejsze musniecie gazu
monia12 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2017 37 minut temu, pinius2 napisał: Podobna sytuacje mialem jak robilem w audi a3 i wtedy byl problem z cewka zaplonowa do swiec. Tez skakaly obroty i po wymianie jednej wszystko chodzi normalnie. Pokazywał ci vag że cewka umarła?
xsebo1 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Elektrozawor odpowietrznika zbiornika paliwa sprawny? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
monia12 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Hmm.... Tego nie wie nikt. Gdzie ten wynalazek znajduje się to podpowiem mechanikowi
pinius2 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Juz nie pamietam jak vag pokazal ale objawy identyczne
burdzi Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Ja bym sprawdzil czy rura żadna od dolotu powietrza nie jest peknieta albo przy kolektorze. Miałem podobne objawy i u mnie były popękane gumy co idą z kolektora do silnika
k232 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 (edytowane) Koleżanko, jakie spalanie masz? Jak błąd mieszanki to sonda nie działa no chyba, że masz LPG to wtedy regulacja gazu leży. Edytowane 17 Sierpnia 2017 przez k232
tracer123 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 też mam błąd mieszanki od 3 lat. na 100% sonda lambda do wymiany jest.
monia12 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2017 (edytowane) Godzinę temu, k232 napisał: Koleżanko, jakie spalanie masz? Jak błąd mieszanki to sonda nie działa no chyba, że masz LPG to wtedy regulacja gazu leży. Spalanie no tak minimalnie 8l nigdy nie mierzyłam dokladnie. Sposób jazdy mam raczej dynamiczny jak podgonie a mam gdzie to wypije koło 10l . LPG nie mam. Edytowane 17 Sierpnia 2017 przez monia12
koloboro Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 szczelność dolotu do kontroliWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
monia12 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2017 21 minut temu, koloboro napisał: szczelność dolotu do kontroli Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Masz na myśli te grube plastikowe rury wychodzące z filtra powietrza zmierzające do przepustnicy??
koloboro Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 też ale najważniejsza sprawa to szczelność za przepustnicą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się