Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

2.0alt nie równa praca silnika (filmik)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej. Po dwóch latach użytkowania mojego alta pojawił się pierwszy problem. Mianowicie nie równa praca silnika. Objawia się to najczesciej na zimnym przy odpalaniu na biegu jałowym. Silnik wydaje się jak by pracował na trzech cylindrach strzałka obrotomierza skacze. Po chwili uspokaja się to ale i tak potem czuję że troszkę nie równo chodzi mimo że obrotomierz już nie warjuje. Zauważyłam też że pulsuje  delikatnie oswietlenie zegarów odkąd się to zaczęło hmmmm... Taki problemik ?

20170810_112244.mp4

Opublikowano

Spróbuj odłączyć przeplywke, sterownik będzie brał domyślne wartości

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Chodzi o wtyczkę z przeplywomierza? Można tak jeździć? Rozumiem że jeśli poprawi się po odpieciu przeplywki to jest winowajca??

Opublikowano

Swieci Ci sie Check Engine. Najlepiej podpiac pod komputer i sprawdzic jakie masz bledy.

Opublikowano

Check świeci się już od dwóch lat i zawsze to samo za uboga lub bogata mieszanka. I nic przez ten czas nie działo się z autem. Do teraz. Wczoraj kolega podpiął vaga i nic nie pokazało oprócz tych odchyleń mieszanki z którą jeżdżę przez ten czas

Opublikowano

Podobna sytuacje mialem jak robilem w audi a3 i wtedy byl problem z cewka zaplonowa do swiec. Tez skakaly obroty i po wymianie jednej wszystko chodzi normalnie.

Opublikowano

Kierownica powietrza pewnie niesprawna, dlatego błąd mieszanki

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
15 minut temu, xsebo1 napisał:

Kierownica powietrza pewnie niesprawna, dlatego błąd mieszanki

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
 

Kierownica sprawna reaguje na najmniejsze musniecie gazu

Opublikowano
37 minut temu, pinius2 napisał:

Podobna sytuacje mialem jak robilem w audi a3 i wtedy byl problem z cewka zaplonowa do swiec. Tez skakaly obroty i po wymianie jednej wszystko chodzi normalnie.

Pokazywał ci vag że cewka umarła?

Opublikowano

Elektrozawor odpowietrznika zbiornika paliwa sprawny?

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Hmm.... Tego nie wie nikt. Gdzie ten wynalazek znajduje się to podpowiem mechanikowi

Opublikowano

Juz nie pamietam jak vag pokazal ale objawy identyczne

Opublikowano

Ja bym sprawdzil czy rura żadna od dolotu powietrza nie jest peknieta albo przy kolektorze.

Miałem podobne objawy i u mnie były popękane gumy co idą z kolektora do silnika

Opublikowano (edytowane)

Koleżanko, jakie spalanie masz? Jak błąd mieszanki to sonda nie działa no chyba, że masz LPG to wtedy regulacja gazu leży.

Edytowane przez k232
Opublikowano

też mam błąd mieszanki od 3 lat.
na 100% sonda lambda do wymiany jest.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, k232 napisał:

Koleżanko, jakie spalanie masz? Jak błąd mieszanki to sonda nie działa no chyba, że masz LPG to wtedy regulacja gazu leży.

Spalanie no tak minimalnie 8l nigdy nie mierzyłam dokladnie. Sposób jazdy mam raczej dynamiczny jak podgonie a mam gdzie to wypije koło 10l . LPG nie mam.

Edytowane przez monia12
Opublikowano

szczelność dolotu do kontroli

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
21 minut temu, koloboro napisał:

szczelność dolotu do kontroli

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
 

Masz na myśli te grube plastikowe rury wychodzące z filtra powietrza zmierzające do przepustnicy??

Opublikowano

też ale najważniejsza sprawa to szczelność za przepustnicą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...