xsebo1 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Sonda lambda padła mi równo po 250 tyś, w specyfikacji nowej wyczytałem że na tyle jest obliczona jej żywotność. Błędów nie miałem, tylko wyrzucało ją w 16 - kod gotowości jako 1. Przechodziła adaptacje normalnieWysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
A4b620 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Mam mniej więcej to samo co koleżanka opisuje. Z tym, że u mnie mieszkanka na Vagu oraz sonda. Czasami właśnie też mam, że obroty falują przy starcie na zimnym silniku.
k232 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Posprawdzaj szczelność przy przepustnicy tak jak kolega wyżej napisał.
monia12 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Dnia 17.08.2017 o 19:28, koloboro napisał: szczelność dolotu do kontroli Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Masz na myśli te grube plastikowe rury wychodzące z filtra powietrza zmierzające do przepustnicy??
monia12 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Panowie taka sytuacja. Dziś było już tak źle że auto gaslo. Kolega odpiął wtyczkę od przeplywomierza odpalilam auto. A tu nagle audi odżyla chodzi równo nie trzęsie zbiera się obroty po zmianie biegów szybko schodzą.. Tylko wyskoczyła ikonka esp na liczniku. Mogę jeździć bez podpietej przeplywki do czasu kiedy kupię nową?
xsebo1 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Oczywiście, więc coś nie tak z powietrzem. Przepływka źle liczy lub nieszczelność za przeplywomierzem Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
monia12 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Wszyatkie te grube rury plastikowe za przeplywką sa raczej szczelne nie widać pęknięć trzeba będzie zacisnąć pasa i kupic nową przeplywkę
k232 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Jak raczej szczelne to powodzenia :-D
xsebo1 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Tylko ori bosch, 470 jakoś płaciłem i coś tam zwracali przy oddawaniu starej w gordonie. Można wymienić sam wkład, nie wiem czy to ryżowa podróbka czy ori Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
monia12 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Mam jeszcze takie jedno pytanko bo naczytałam się tych wszystkich teorii spiskowych w necie i glupieje. Jeśli silniczek krokowy który też steruje obrotami byłby walnięty. To po odpieciu przepustnicy też by wsystko wróciło do normy jak w moim przypadku?
xsebo1 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 2.0 alt to nowszy silnik benzynowy, nie posiada silniczka krokowego. Prosty sposób pokaże nieszczelności, wszystkie węże, czwornik, eżektor owinąć kawałkiem ręcznika papierowego i skręć by nie odleciał. Mgła olejowa osiądzie po powiedzmy 5 tysiącach i pokaże piękny tłusty ślad. W tym miejscu będzie nieszczelność. Alt ma słabe punkty odmy: -kolanko gruszki olejowej, pod plecionką lubi peknąć -eżektor -czwornik i jego łączenia -plastikowe łączenie czwornik > dolotWszystko jest tu na forum, na necie naczytasz się o innych silnikach i w sumie stracisz czas.Wkład przeplywki można spróbować przeczyscic specjalnym środkiem, zbadać ile pokazuje przed czyszczeniem i po (logi dynamiczne) Patent z nawierceniem wkładu hamujące przeplywajace powietrze włącznie Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
monia12 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2017 (edytowane) Takie błędy wyskakują oprucz tego w okolicy przepustnicy słychać syczenie które po wylaczeniu silnika słychać przez dwie sekundy. Kolega twierdzi że jest w tej okolicy nieszczelność . Były przeprowadzone logi dynamiczne na przepływkę wyszło 94mg/s kolega powiedział że wartość mieści się na wykresie w vagu ale puki nie dojdzie co to za syczenie nieszczelność przeplywka może trochę zakłamywać. Vag pokazał także niesprawny czujnik temp silnika. Edytowane 24 Sierpnia 2017 przez monia12
Wandej Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Nieszczelność w wolnossącym silniku Co to zmieni? Do wymiany jest przepływomierz. Możesz kupić tzw. regenerację boscha. Stary musisz oddać ale wydasz na nowy około 300zł. Jeśli jest błąd mieszanki to sprawdziłbym też sondę regulacyjną. Ona może powodować również falowanie obrotów bo jeśli nie działa prawidłowo auto chodzi na uśrednionych dawkach i na wolnych obrotach silnik może się zalewać. Świece jakie masz? Ile elektrod? Auto ma LPG?
k232 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 41 minut temu, Wandej napisał: Nieszczelność w wolnossącym silniku Co to zmieni? Do wymiany jest przepływomierz. Możesz kupić tzw. regenerację boscha. Stary musisz oddać ale wydasz na nowy około 300zł. Jeśli jest błąd mieszanki to sprawdziłbym też sondę regulacyjną. Ona może powodować również falowanie obrotów bo jeśli nie działa prawidłowo auto chodzi na uśrednionych dawkach i na wolnych obrotach silnik może się zalewać. Świece jakie masz? Ile elektrod? Auto ma LPG? Wandej, znasz się coś na świecach typu do LPG lub takie jak producent? Jakie polecasz od Siebie do auta, które śmiga na LPG?
xsebo1 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Nieszczelność w wolnossącym silniku:facepalm: Co to zmieni? Do wymiany jest przepływomierz. Możesz kupić tzw. regenerację boscha. Stary musisz oddać ale wydasz na nowy około 300zł. Jeśli jest błąd mieszanki to sprawdziłbym też sondę regulacyjną. Ona może powodować również falowanie obrotów bo jeśli nie działa prawidłowo auto chodzi na uśrednionych dawkach i na wolnych obrotach silnik może się zalewać. Świece jakie masz? Ile elektrod? Auto ma LPG? Rozstales się za szybko ze swoim altem, nieszczelności przy słabej kompresji czynią cuda z tym silnikiem. Po remoncie miałem falujace obroty, przeplywka, wszystkie węże i zaworki nowe z aso i na ssaniu obroty szalały. Wyszła nieszczelność od kolektora Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
monia12 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2017 4 godziny temu, Wandej napisał: Nieszczelność w wolnossącym silniku Co to zmieni? Do wymiany jest przepływomierz. Możesz kupić tzw. regenerację boscha. Stary musisz oddać ale wydasz na nowy około 300zł. Jeśli jest błąd mieszanki to sprawdziłbym też sondę regulacyjną. Ona może powodować również falowanie obrotów bo jeśli nie działa prawidłowo auto chodzi na uśrednionych dawkach i na wolnych obrotach silnik może się zalewać. Świece jakie masz? Ile elektrod? Auto ma LPG? Przeplywka na logach dynamicznych podaje wartości94mg/s jutro kolega podmieni cewki i zobaczymy co wyjdzie Co do świec nie wiem jakie są mam auto2 lata i dopiero teraz coś się dzieje. Ale wymienie wszystkie świece profilaktycznie bo nie są drogie tylko muszę poczytać jakie.
Wandej Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Jeśli nie masz gazu założ dedykowane NGK. Przeplywka w jakim zakresie obrotów tak pokazuje? Bo na wolnych obrotach powinno być oczywiście mniej. Brak jest błędów sondy regulacyjnej? Bank 1Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wandej Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Wandej, znasz się coś na świecach typu do LPG lub takie jak producent? Jakie polecasz od Siebie do auta, które śmiga na LPG?Irydowe denso jedna elektroda.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
monia12 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2017 15 minut temu, Wandej napisał: Jeśli nie masz gazu założ dedykowane NGK. Przeplywka w jakim zakresie obrotów tak pokazuje? Bo na wolnych obrotach powinno być oczywiście mniej. Brak jest błędów sondy regulacyjnej? Bank 1 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Gazu nie mam. Logi robione na3 biegu bodajże od 1500 obrotów do końca. No czytałam o Ngk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się