Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Zacznę może od początku... Moje pierwsze auto A3 1.8T 150KM, później była A4 B6 1.8T 163KM teraz wybór padł na A4 B7 1.8T BFB quattro. Pierwszy raz posiadam autko z napędem na cztery kopyta. Autko kupiłem 3 tyg temu.  Przy zakupie nie chciałem katować autka i rozpędzać go na maxa bo wiedziałem że rozrząd jest w bardzo słabym stanie. Po wymianie rozrządu, świeczek, olejów i filtrów i pierwszej okazji wypróbowania na ekspresówce pełne rozczarowanie... Pedał wciśnięty na max i prędkość 190km/h, brak mocy aż strach wyprzedzać. Nie wiem jak ugryźć temat. Na pewno warto było by na początek zrobić logi aby można coś było więcej powiedzieć lecz niestety na chwilę obecną nie posiadam odpowiedniego  "sprzętu"  w związku z powyższym prośba do forumowiczów z Lublina i okolic czy ktoś by pomógł  w wykonaniu logów żeby można było postawić jakąś trafną diagnozę.

Opublikowano

I od razu gadaj z nim o programie bo nasze Q dopiero po nim jadą ?

Opublikowano
4 godziny temu, Pitilbn napisał:

Witam. Zacznę może od początku... Moje pierwsze auto A3 1.8T 150KM, później była A4 B6 1.8T 163KM teraz wybór padł na A4 B7 1.8T BFB quattro. Pierwszy raz posiadam autko z napędem na cztery kopyta. Autko kupiłem 3 tyg temu.  Przy zakupie nie chciałem katować autka i rozpędzać go na maxa bo wiedziałem że rozrząd jest w bardzo słabym stanie. Po wymianie rozrządu, świeczek, olejów i filtrów i pierwszej okazji wypróbowania na ekspresówce pełne rozczarowanie... Pedał wciśnięty na max i prędkość 190km/h, brak mocy aż strach wyprzedzać. Nie wiem jak ugryźć temat. Na pewno warto było by na początek zrobić logi aby można coś było więcej powiedzieć lecz niestety na chwilę obecną nie posiadam odpowiedniego  "sprzętu"  w związku z powyższym prośba do forumowiczów z Lublina i okolic czy ktoś by pomógł  w wykonaniu logów żeby można było postawić jakąś trafną diagnozę.

dawaj na pw w logach pomogę :)

Opublikowano

Mam problem ze swoim 1.8 T Q.Autko w Niemczech od nowości wyposażone w instalację BRC. Po zakupie w 2017 wymiana wtrysków od BEX i mody u Galetto.

Od jakiegoś czasu mam problem z instalacja gazową bo spalanie sięga 17 litrów LPG. Odwiedziłem kilku „znawców” którzy nie byli w stanie mi pomóc. Oprócz problemów z LPG problem jest w pracy silnika. Przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu następuje chwilowy spadek mocy. W międzyczasie udałem się na hamownię – wynik tylko 180km. Na wykresie doskonale widać że pomiędzy 4 a 5 tyś następuje chwilowy spadek mocy. W ostatnim czasie wymieniłem świecie zapłonowe na NGK PFR6Q, sprawdzałem cewki zapłonowe. Błędy to tylko F265- Termostat zaprogramowanego chłodzenia. Prosił bym o forumowiczów z Lublina żeby zacząć od zrobienia logów żeby móc zdiagnozować w czym może być problem...

audi.jpg

Opublikowano

To jedź do galetto, daleko z Lublina nie jest :P

Opublikowano
11 godzin temu, Pitilbn napisał:

Mam problem ze swoim 1.8 T Q.Autko w Niemczech od nowości wyposażone w instalację BRC. Po zakupie w 2017 wymiana wtrysków od BEX i mody u Galetto.

Od jakiegoś czasu mam problem z instalacja gazową bo spalanie sięga 17 litrów LPG. Odwiedziłem kilku „znawców” którzy nie byli w stanie mi pomóc.

Z brc jedź do solar-car na berberysową w Lublinie. Jedyny zakład w okolicy, który potrafi ogarnąć brc.

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, bartez90 napisał:

Z brc jedź do solar-car na berberysową w Lublinie. Jedyny zakład w okolicy, który potrafi ogarnąć brc.

Byłem na Berberysowej.. Gościu stwierdził że problem jest z elektryka silnika i proponował  wymienić świeczki oraz sprawdzić cewki co uczyniłem. Gościu twierdził co mi nie podpasowało że wtryski które posiadam są niby za bardzo wydajne. 

Edytowane przez Pitilbn
Opublikowano
8 godzin temu, Pitilbn napisał:

Gościu twierdził co mi nie podpasowało że wtryski które posiadam są niby za bardzo wydajne. 

A jakie masz wtryski? Żółte z BRC?

Niestety nigdzie indziej w woj lubelskim BRC nie wystroisz.

Opublikowano
W dniu 8.10.2019 o 07:40, bartez90 napisał:

A jakie masz wtryski? Żółte z BRC?

Niestety nigdzie indziej w woj lubelskim BRC nie wystroisz.

Taki oto mam wynalazek. Wtryski starego typu...

20191009_180609.jpg

Opublikowano

Widzę właśnie. Pewnie instalacja ma już kilka lat? Teraz już takich nie montują. Będzie ciężko żeby ktoś to ogarnął, ale nie sądze żeby były jakieś zbyt wydajne do niecałych 200 km.

Opublikowano
23 godziny temu, bartez90 napisał:

Widzę właśnie. Pewnie instalacja ma już kilka lat? Teraz już takich nie montują. Będzie ciężko żeby ktoś to ogarnął, ale nie sądze żeby były jakieś zbyt wydajne do niecałych 200 km.

W dniu 8.10.2019 o 07:40, bartez90 napisał:

A jakie masz wtryski? Żółte z BRC?

Niestety nigdzie indziej w woj lubelskim BRC nie wystroisz.

Prawdopodobnie instalacja w autku od samego początki czyli 2008 r. Mi także wydaje się że wtryski nie mogą być za wydajne lecz wręcz przeciwnie. 

Opublikowano

Żółte wtryski z BRC które są najbardziej wydajne wystarczają ledwo do 250 km. Reduktor genius max podobnie. U Ciebie jak instalacja ma tyle lat to może być już mocno zagrzybiala, pasowałoby ja ogólnie sprawdzić czy wszystko szczelne, czy reduktor jeszcze wyrabia czy wtryski nie leja itp.

Hamowales to auto na pb czy LPG? Jak na pb jest tak kiepsko to pasuje komplet logów zrobić, albo udać się w tym celu do Galetto.

Opublikowano

Reduktor mam genius max po regeneracji.  Co do hamowania to robiłem i na PB i na LPG i wszystkie wykresy są w pliku który załączyłem. N LPG wyszło 183:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...