Klawisz-84 9 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 (edytowane) Temat założyłem dla osoby z fb bo nie ma tu póki co konta. silnik 1.8T AVJ 150KM 223tyś km Wczoraj sprawdziłem mu auto vagiem i w samej grupie silnika był tylko błąd katalizatora a po paru przejazdach nie wyskoczył ponownie więc to jednorazowy "check". Ale wróćmy do tematu. Podczas logów auto w okolicy 4-4,5 tyś obr/min dosłownie puchło i zero przyspieszenia. Logi: http://vaglog.com/log-002_003_NVq6L8.html http://vaglog.com/log-020_033_pR7wd23.html http://vaglog.com/log-115_118_ojLzrJ0.html Widać że seria ale po grupie 115 przy 4500 obr turbina padła po prostu przestała dmuchać. Podkreślam że nie ma błędów. Przepływka podobno była wymieniana. Adrian zapewne założy konto bo mu doradziłem w końcu sam będzie wiedział lepiej co tu dopisać i jak będzie już obecny doda wam więcej szczegółów, puki co mam logi i powierzchowne informację. Edytowane 19 Sierpnia 2017 przez Klawisz-84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Po logach to przepływka nie żyje i stąd pewnie brak mocy. Jaka konkretnie ta przepływka założona? Po jej odpięciu jakaś różnica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klawisz-84 9 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 (edytowane) powiem Ci że nie sprawdzałem, zdałem się na opinię że byłą wymieniona i działa sprawnie. a mogłem swoja nawet podpiąć ;/ Edytowane 19 Sierpnia 2017 przez Klawisz-84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano9 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Witam, Z tej strony Adrian, właściciel tego właśnie auta. Tak jak kolega wyżej pisał, przepływka była zmieniana, ale nie na nową, lecz używaną w b.dobrym stanie. Wiem że powinienem kupić nową, lecz władowałem już w auto za dużo czasu i pieniędzy. Na końcu chciałbym podziękować koledze Klawisz-84 za pomoc w zrobieniu logów. Pozdrawiam serdecznie i czekam za dalszymi odpowiedziami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 A numery tej używanej przypływki są takie same jak oryginalnej? Na jakiej podstawie stwierdziłeś, że była ona w b. dobrym stanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano9 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Numery ma takie same. A wywnioskowakem ze jest w B.dobrym stanie, ponieważ na komputerze pokazał minimalny inny odczyt na postoju (nie pamiętam co to było, ale jakaś wartość pomiędzy 3-7 mg, a on miał 2,9) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano9 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Idę się przejade autem bez przeplywki, zobaczę czy coś się zmieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Przepływka może nie jest idealna ale to nie jest przyczyną problemu, filtr powietrza wymieniony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano9 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Auto po odlączeniu przeplywki jedzie gorzej i tez odcina turbo w granicach 4-4,5 tys obrotów. Wiec przepływka odpada. Filtr powietrza wymieniony, auto przed i po wymianie filtra powietrza jeździł tak samo. Czy problem nie leży w gruszce od turbiny ? Czy może w zapchanym katalizatorze ? (Pokazuje błąd katalizatora, ale w czasie mocnej jazdy błędu nie ma, więc jakby jakby to nie była wina kata) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Rozwiazanie jest dosc proste, wymien tipa ( gumowa rura od przeplywki do turbiny) jak mam racje stawiasz whisky. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano9 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Wymienić na takiego samego używanego, czy coś lepszego ? Czemu myślisz że to akurat jest problemem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Możesz wmienić na używany byle w lepszym stanie niż twój tzn. sztywniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano9 0 Opublikowano 6 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2017 Witam, Po 3 miesiącach walki, stracie czasu i pieniędzy, wreszcie mogę napisać że problemu już nie ma. Problemem okazał się TIP, tak jak wyżej kolega Łukasz13 napisał. Wielkie Dzięki dla Ciebie. W załączniku wysyłam zdjęcia z wymiany. Temat do usunięcia. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się