kacperbdg Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Witam ostatnio wywaliło mi check i błędy jak na zdjęciu sondę normalne nie raz wywala przez gaz ale ostatnio świruje mi napięcie byłem sprawdzić ako okazało się ze dobry ale zbyt słabe lądowanie . Teraz pytanie alternator szczotki czy może regulator napięcia a może ktoś miał u sb i była inna przyczyna ?
xsebo1 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Sprawdź napięcie na klemach ze zgaszonym i zapalonym silnikiem i napisz Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
kacperbdg Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Na zgaszonym 12,8V a na odpalonym ze światłami itp 13,4V
GOLI Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Ładowanie za niskie ,wymień regulator,a on jest i tak razem ze szczotkami więc dwa w jednym. Powinno być w okolicy 14,5v
kacperbdg Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Muszę zwalić alternator czy jest gdzie od zewnętrznej strony regulator
kacperbdg Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Wymieniał ktoś z was i sb regulator? Ja dzisiaj zwalilem przepustnice żeby spisać dokładnie model alternatora Valeo 06B903016AE 120A poszedłem z tym do gordona niby wgl nie dostępne u nich poszedłem do gościa z motoryzacyjnego na osiedlu mówi ze jest dostępne za Ok 130zl ale jak patrzę na Allegro niby 30 zł .
mszark Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Ja kupiłem zamiennik rok temu za 25zł i działa. W sklepie jak piszesz powyżej 100zł. Dobrze by było jakbyś spisał nr regulatora i wtedy szukał, ale do tego trzeba rozebrać altek. Ja brałem w as-pl.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się