Damian320d Opublikowano 15 Września 2017 Autor Opublikowano 15 Września 2017 No to ciekawe jak będzie u Damiana na nowej turbawce, czekam aż się odezwie po trasie z Belgii, ale chyba jeszcze odsypia zaległości [emoji3] A pomijając problem z tym dymieniem jak się auto sprawuje ?Witam ponownie, panowie zdam dokladna relacje po powrocie zdjecia starego turbo oraz prace na nowej turbo. Auto o dziwo nie dymi ani troche, chlodzilem auto chyba z godzine po przyjezdzie i potem dalem gazu i nic. Oleju tez niby nie ubylo. CO do mocy nie poczulem zadnej ale to na prawde zadnej roznicy. A no moze tylko to ze na starej dalo sie jechac 200kmh a na nowej 210kmh (z gorki 220) Turbo surge jest dalej, nie ma stalego gwizdania ci byl wczesniej jak trzymalem obroty na 2100-2200. I NAJWZNIEJSZE NIE MA DYMIENIA!!!! (NA RAZIE)Sorki ze tak chaotycznie wszystko opisalem ale na prawde bardzo zalatany jestem. chcialem to fajnie opisac po powrocie i tak zrobieWysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 15 Września 2017 Opublikowano 15 Września 2017 2 godziny temu, Damian320d napisał: I NAJWZNIEJSZE NIE MA DYMIENIA!!!! (NA RAZIE) No to patrząc na skutki wymiany turbiny na nówkę u Ciebie, jak i u Michała który swoją regenerował , to chyba przynajmniej na razie jest po temacie I oby tak zostało na długi czas
Pawelkiwi Opublikowano 15 Września 2017 Opublikowano 15 Września 2017 No i fajnie. Czyli tak jak w okolicach 28 sierpnia w tym temacie pisałem. Cytuj DPF uszczelni lejącą turbosprężarkę czy zakamufluje tylko nadmierne dymienie związane z nadal istniejącą usterką? Zlikwidowałeś przyczynę zapchania DPF-a. Teraz gdybyś chciał to możesz zainstalować nowy który się nie zapcha. Ale po co. Auto i tak pewnie mieści się w normie.
piotrsob1 Opublikowano 16 Września 2017 Opublikowano 16 Września 2017 19 godzin temu, Pawelkiwi napisał: No i fajnie. Czyli tak jak w okolicach 28 sierpnia w tym temacie pisałem. Zlikwidowałeś przyczynę zapchania DPF-a. Teraz gdybyś chciał to możesz zainstalować nowy który się nie zapcha. Damian przed wywaleniem DPF-a łykał Ci olej w takim tempie jak po jego wycięciu ? Bo według mnie to stare tubo nie było przyczyną problemu z DPF-em, prędzej wałek rozrządu i szklanki ... Doszliśmy już tutaj że były proste sposoby by lanie oleju do wydechu przez starą turbinę wyeliminować
maquuu Opublikowano 19 Września 2017 Opublikowano 19 Września 2017 W dniu 15.09.2017 o 12:11, Damian320d napisał: Witam ponownie, panowie zdam dokladna relacje po powrocie zdjecia starego turbo oraz prace na nowej turbo. Auto o dziwo nie dymi ani troche, chlodzilem auto chyba z godzine po przyjezdzie i potem dalem gazu i nic. Oleju tez niby nie ubylo. CO do mocy nie poczulem zadnej ale to na prawde zadnej roznicy. A no moze tylko to ze na starej dalo sie jechac 200kmh a na nowej 210kmh (z gorki 220) Turbo surge jest dalej, nie ma stalego gwizdania ci byl wczesniej jak trzymalem obroty na 2100-2200. I NAJWZNIEJSZE NIE MA DYMIENIA!!!! (NA RAZIE) Sorki ze tak chaotycznie wszystko opisalem ale na prawde bardzo zalatany jestem. chcialem to fajnie opisac po powrocie i tak zrobie Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Jak tam Damian autko się sprawuę, dalej nic a nic Ci nie dymi ???
Damian320d Opublikowano 23 Września 2017 Autor Opublikowano 23 Września 2017 Jak tam Damian autko się sprawuę, dalej nic a nic Ci nie dymi ???Hej maquu, na razie nie dymi a jak u Ciebie?Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Damian320d Opublikowano 23 Września 2017 Autor Opublikowano 23 Września 2017 Damian przed wywaleniem DPF-a łykał Ci olej w takim tempie jak po jego wycięciu ? Bo według mnie to stare tubo nie było przyczyną problemu z DPF-em, prędzej wałek rozrządu i szklanki ... Doszliśmy już tutaj że były proste sposoby by lanie oleju do wydechu przez starą turbinę wyeliminować Piotrze przed wywaleniem dpf nie zauwarzylem ubytkow oleju. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Damian320d Opublikowano 23 Września 2017 Autor Opublikowano 23 Września 2017 Panowie jezeli mam wylaczony egr programowo, to czy powinienem zaslepic blaszkami ta rurke od egr do chlodniczki? Jezeli tak to czy sa jakies gotowe zaslepki ktore mozna kupic?Auto sprawuje sie dobrze, jak wracalem z Polski do Belgi to non stop 180-200 tylko na zwężkach trzeba bylo wolniej czas trwania podrozy 12 godzin.(nie wiem ale chyba spadlo mi spalanie "DELIKATNIE" wyszlo ponad 8 okolo 9 nie jestem do konca pewien. Po miescie na razie malo jezdzilem takze nie moge powiedziec czy bierze olej ale dzisiaj sprawdze zobacze jak to wyglada. O 14 koncze robote i lece sprzatac moja niunie, bede mial rowniez czas posiedziec na forum (nie to ze problem rozwiazany i do widzenia) hehe Jeszcze jest taki dziwny problem albo to moje takie przewrazliwienie, czuje ze delikatnie turbo wstaje za pozno z pierwszego i drugiego biegu hmm czy to tak na byc? Dodam ze po wymianie nie bylo zadnego notlaufa, wiem wiem zrobie te logi z grupy 11 tylko musze ogarnac kabel bo podlaczam do kompa i nie wyszukuje interfejsu ))):::Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
maquuu Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 1 godzinę temu, Damian320d napisał: Hej maquu, na razie nie dymi a jak u Ciebie? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka No u mnie dymi tylko na zimnym silniku jak się rozgrzeje to przestaje, ale już prawdopodobnie znamy tego przyczynę,
piotrsob1 Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, Damian320d napisał: Panowie jezeli mam wylaczony egr programowo, to czy powinienem zaslepic blaszkami ta rurke od egr do chlodniczki? Jezeli tak to czy sa jakies gotowe zaslepki ktore mozna kupic? Jak zawór EGR jest podłączony elektrycznie to będzie cały czas zamknięty, powinno być wszystko o.k. bez fizycznego zaślepienia przewodu recyrkulacji. Można oczywiście dla pewności wrzucić zaślepkę pomiędzy rurkę idącą od chłodnicy spalin a kolektor dolotowy : Ta powinna pasować i ma dobrą cenę: http://allegro.pl/zestaw-zaslepek-egr-ford-galaxy-1-9-tdi-i6754674194.html 1 godzinę temu, Damian320d napisał: Jeszcze jest taki dziwny problem albo to moje takie przewrazliwienie, czuje ze delikatnie turbo wstaje za pozno z pierwszego i drugiego biegu hmm czy to tak na byc? Dodam ze po wymianie nie bylo zadnego notlaufa, wiem wiem zrobie te logi z grupy 11 tylko musze ogarnac kabel bo podlaczam do kompa i nie wyszukuje interfejsu )))::: W BPW turbina wstaje około 2k RPM , podyktowane jest to ochroną dwumasu i zabezpiecza przed nadmiernym dymieniem które obciążało by niepotrzebnie DPF (przy niskich obrotach i dużym momencie obrotowym) . 1 godzinę temu, Damian320d napisał: Piotrze przed wywaleniem dpf nie zauwarzylem ubytkow oleju. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Czyli według mnie to nie turbina była powodem problemów z DPF-em Edytowane 23 Września 2017 przez piotrsob1
Damian320d Opublikowano 23 Września 2017 Autor Opublikowano 23 Września 2017 No u mnie dymi tylko na zimnym silniku jak się rozgrzeje to przestaje, ale już prawdopodobnie znamy tego przyczynę, To powiedz co moze byc przyczyna? dzis tez sprawdze na zimnym silniku co i jak Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 U Michała podejrzewamy nieszczelną chłodnicę spalin, przemawiają za tym ubytki płynu chłodzącego , które występowały przed wymianą silnika jak i teraz. Jak ją wyłączy z obiegu chłodzenia to się wszystko wyjaśni 1
Damian320d Opublikowano 23 Września 2017 Autor Opublikowano 23 Września 2017 Czyli według mnie to nie turbina była powodem problemów z DPF-em Tez tak myslalem, stawiam na ktorys z czujnikow albo walek i szklanki.Albo na prawde bylo to turbo, jezeli jezdzilem wiecej po miescie korki obrzydliwe itp Dzieki za link zamowie i zaslepie, czuje lekkie drgania przy przyspieszaniu, czytalem twoj temat jak to rozwiazac. Moze to bedzie akurat to ;D Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Damian320d Opublikowano 23 Września 2017 Autor Opublikowano 23 Września 2017 U Michała podejrzewamy nieszczelną chłodnicę spalin, przemawiają za tym ubytki płynu chłodzącego , które występowały przed wymianą silnika jak i teraz. Jak ją wyłączy z obiegu chłodzenia to się wszystko wyjaśni U to nie ciekawie, u mnie jak na razie wypluc wszystko z plynem oki 0 ubytku Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
maquuu Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 18 minut temu, Damian320d napisał: To powiedz co moze byc przyczyna? dzis tez sprawdze na zimnym silniku co i jak Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka u mnie wygląda to tak ze jak odpalam na zimnym silniku to nic nie dymi, dopiero jak przejadę z 2 kilometry to jak stoję na światłach to widać ze dymi na biało i to dość znacznie. jak już się rozgrzeje to jest wszystko ok wtedy nic nie dymi.
piotrsob1 Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 (edytowane) 9 minut temu, Damian320d napisał: U to nie ciekawie, u mnie jak na razie wypluc wszystko z plynem oki 0 ubytku Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Przy wyłączonym EGR-ze chłodnica spalin nie jest do niczego potrzebna bo spaliny przez nią nie przepływają Można ją bez żadnych konsekwencji wyłączyć z układu chłodzenia łącząc ze sobą przewody wodne do niej dochodzące . Wtedy już będzie wisiała na silniku tylko jako ozdoba pomagająca zachować pozory oryginalności osprzętu silnika Edytowane 23 Września 2017 przez piotrsob1
maquuu Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 Powiem Ci Piotrze tak szczerze że jakoś dziwnie się czuję z tym że są tam jakies komponenty które zostały wyłączono i w zasadzie nie są do niczego potrzebne
piotrsob1 Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 1 minutę temu, maquuu napisał: Powiem Ci Piotrze tak szczerze że jakoś dziwnie się czuję z tym że są tam jakies komponenty które zostały wyłączono i w zasadzie nie są do niczego potrzebne Poza ekologią jedynym minusem zaślepienia/wyłączenia EGR-a jest wolniejsze rozgrzewanie się silnika , szczególnie w czasie silnych mrozów i jazdy po mieście z małym obciążeniem silnika . Poza tym to same plusy
Damian320d Opublikowano 23 Września 2017 Autor Opublikowano 23 Września 2017 Poza ekologią jedynym minusem zaślepienia/wyłączenia EGR-a jest wolniejsze rozgrzewanie się silnika , szczególnie w czasie silnych mrozów i jazdy po mieście z małym obciążeniem silnika . Poza tym to same plusy [emoji4] Ja tak samo mam zle sie czuje jakos z tym ze tego dpf wycialem egr wylaczylem (to prawda wolniej sie nagrzewa) itp, teraz mam brudna rurke zapach spalin inny (. Po prostu lubie jak jest wszystko w orginale hehe Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 No Pany nie płakać nad rozlanym mlekiem, wszystkie te ekologiczne patenty się sprawdzają jako tako jak auto jest nowe. .Jak już ma " trochę " najechane i dziesięć latek na karku, to ciężko rozsądnym kosztem utrzymać auto w takim stanie by cała ta ekologia działała jak trzeba Trzeba kiedyś podjąć trudną decyzję co dalej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się