MularVFR Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Witam, proszę o analizę moich logów http://vaglog.pl/log-003_033_cvYUlmc.html http://vaglog.pl/log-003_020_af4g8.html http://vaglog.pl/log-115_118_rW2Vc.html z góry dzięki
cysiek18 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Domyślam się, że nie jedzie Ci to jak trzeba. Nie znam się jeszcze na tym ale wydedukowałem że w logach brakuje grupy 002 która pokazała by nam czasy wtrysków. Wysokie korekty lambda prawie +25 czyli uboga mieszanka (pewnie dlatego przepływomierz pokazuje mało). Obstawiał bym problem z zasilaniem paliwa. Zrobił bym tak: - logi grupy: 002 i 033 po wcześniejszym skasowaniu błędów, nawet jak ich brak, - potem ewentualnie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej, pod obciążeniem (ja kiedyś sprawdzałem na postoju i mnie chłopaki wyśmiali ), - profilaktycznie szczelność dolotu.
zwonko Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 18 minut temu, cysiek18 napisał: Wysokie korekty lambda prawie +25 czyli uboga mieszanka (pewnie dlatego przepływomierz pokazuje mało). Przepływomierz jest urządzeniem mierzącym i na jego podstawie określana jest dawka paliwa (no plus parę innych rzeczy) która to dawka potem jest korygowana przez sondę lambda w postaci korekt. Także to wysokie korekty są spowodowane brakiem przepływu a nie na odwrót. Przepływu faktycznie brakuje więc pewnie przepływka ale prowizorycznie sprawdzić szczelność.
cysiek18 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Godzinę temu, zwonko napisał: Przepływomierz jest urządzeniem mierzącym i na jego podstawie określana jest dawka paliwa (no plus parę innych rzeczy) która to dawka potem jest korygowana przez sondę lambda w postaci korekt. Także to wysokie korekty są spowodowane brakiem przepływu a nie na odwrót. Przepływu faktycznie brakuje więc pewnie przepływka ale prowizorycznie sprawdzić szczelność. O widzisz, dedukcja była od d*py strony
MularVFR Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Dzięki za odpowiedzi. A nie uwazacie, że turbo za mało dmucha?
przem8 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Pompuje tyle ile ma zadane i tu nie ma się czego czepić.
zwonko Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Log turbo jest mało miarodajny bo od 2k RM zamiast 1500. Ale raczej jest git.
Kris38 Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 Do listwy wtryskowej podpinany nanometr i ruszany w trasę by sprawdzić pompę paliwa pod obciążeniem czy starczy na postoju wkręcać silnik na obroty ?
Łukasz13 Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 Cisnienie sprawdzamy pod obciazeniem tak jak robimy logi.
Kris38 Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 na jałowym 4bar powinno być a ile pod obciążeniem ?
przem8 Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 5 minut temu, Kris38 napisał: na jałowym 4bar powinno być a ile pod obciążeniem ? Pod pełnym obciążeniem tyle samo
MularVFR Opublikowano 6 Września 2017 Autor Opublikowano 6 Września 2017 witam, dziś założyłem nową przepływkę i zrobiłem ponownie logi. wydaje mi się, że nadal jest za mało na przepływomierzu. postaram się jeszcze sprawdzić szczelność. http://vaglog.pl/log-115_118_35Kj6i5.html http://vaglog.pl/log-003_020_GMovg.html http://vaglog.pl/log-002_033_sQ75FGq.html
Łukasz13 Opublikowano 6 Września 2017 Opublikowano 6 Września 2017 Przepływka już lepiej pokazuje, sprawdz dolot i ciśnienie paliwa bo pompa pewnie niedomaga.
MularVFR Opublikowano 6 Września 2017 Autor Opublikowano 6 Września 2017 Pompa albo wina filtra paliwa bo wymieniłem jakis czas temu ale nie na ori.
MularVFR Opublikowano 6 Września 2017 Autor Opublikowano 6 Września 2017 Pompa albo wina filtra paliwa bo wymieniłem jakis czas temu ale nie na ori.
cysiek18 Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 Czyli jednak dobrze wydedukowałem problem z zasilaniem paliwa Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
MularVFR Opublikowano 9 Września 2017 Autor Opublikowano 9 Września 2017 Tylko dziwne,że z dołu idzie słabo(porównujac z kolegi avj) a od 3tys normalnie. Jadąc na autostradzie na pusto wydusilem z niej 240km/h, więc jesli pompa by niedomagala to raczej było by to trudne prawda? W najbliższym czasie sprawdzę cisnienie na listwie pod obciążeniem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się