Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Domyślam się, że nie jedzie Ci to jak trzeba. Nie znam się jeszcze na tym ale wydedukowałem że w logach brakuje grupy 002 która pokazała by nam czasy wtrysków. Wysokie korekty lambda prawie +25 czyli uboga mieszanka (pewnie dlatego przepływomierz pokazuje mało). Obstawiał bym problem z zasilaniem paliwa.

Zrobił bym tak:

- logi grupy: 002 i 033 po wcześniejszym skasowaniu błędów, nawet jak ich brak,

- potem ewentualnie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej, pod obciążeniem (ja kiedyś sprawdzałem na postoju i mnie chłopaki wyśmiali :D ),

- profilaktycznie szczelność dolotu.

 

Opublikowano
18 minut temu, cysiek18 napisał:

Wysokie korekty lambda prawie +25 czyli uboga mieszanka (pewnie dlatego przepływomierz pokazuje mało).

Przepływomierz jest urządzeniem mierzącym i na jego podstawie określana jest dawka paliwa (no plus parę innych rzeczy) która to dawka potem jest korygowana przez sondę lambda w postaci korekt. Także to wysokie korekty są spowodowane brakiem przepływu a nie na odwrót.  Przepływu faktycznie brakuje więc pewnie przepływka ale prowizorycznie sprawdzić szczelność.

Opublikowano
Godzinę temu, zwonko napisał:

Przepływomierz jest urządzeniem mierzącym i na jego podstawie określana jest dawka paliwa (no plus parę innych rzeczy) która to dawka potem jest korygowana przez sondę lambda w postaci korekt. Także to wysokie korekty są spowodowane brakiem przepływu a nie na odwrót.  Przepływu faktycznie brakuje więc pewnie przepływka ale prowizorycznie sprawdzić szczelność.

O widzisz, dedukcja była od d*py strony :)

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi. A nie uwazacie, że turbo za mało dmucha?

Opublikowano

Pompuje tyle ile ma zadane i tu nie ma się czego czepić.

Opublikowano

Log turbo jest mało miarodajny bo od 2k RM zamiast 1500. Ale raczej jest git.

Opublikowano

Do listwy wtryskowej podpinany nanometr i ruszany w trasę by sprawdzić pompę paliwa pod obciążeniem czy starczy na postoju wkręcać silnik na obroty ?

Opublikowano

Cisnienie sprawdzamy pod obciazeniem tak jak robimy logi.

 

 

Opublikowano

na jałowym 4bar powinno być a ile pod obciążeniem ?

Opublikowano
5 minut temu, Kris38 napisał:

na jałowym 4bar powinno być a ile pod obciążeniem ?

Pod pełnym obciążeniem tyle samo :D

Opublikowano

witam,

dziś założyłem nową przepływkę i zrobiłem ponownie logi.

wydaje mi się, że nadal jest za mało na przepływomierzu. postaram się jeszcze sprawdzić szczelność.

http://vaglog.pl/log-115_118_35Kj6i5.html

http://vaglog.pl/log-003_020_GMovg.html

http://vaglog.pl/log-002_033_sQ75FGq.html

Opublikowano

Przepływka już lepiej pokazuje, sprawdz dolot i ciśnienie paliwa bo pompa pewnie niedomaga.

Opublikowano

Pompa albo wina filtra paliwa bo wymieniłem jakis czas temu ale nie na ori.

Opublikowano

Pompa albo wina filtra paliwa bo wymieniłem jakis czas temu ale nie na ori.

Opublikowano

Pewnie filtr...

Opublikowano

Czyli jednak dobrze wydedukowałem problem z zasilaniem paliwa :)

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Tylko dziwne,że z dołu idzie słabo(porównujac z kolegi avj) a od 3tys normalnie. Jadąc na autostradzie na pusto wydusilem z niej 240km/h, więc jesli pompa by niedomagala to raczej było by to trudne prawda? W najbliższym czasie sprawdzę cisnienie na listwie pod obciążeniem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...