janekkozak1 Opublikowano 1 Września 2017 Opublikowano 1 Września 2017 (edytowane) Witam po wymianie pompy wspomagania nie da się odpowietrzyć układu wspomagania. Pompa nowa regenerowana. Oryginał. Poziom płynu wspomagania jest między min a max Próbowałem różnych sposobów kręciłem kilkanaście razy do końca w lewo i w prawo na zgaszonym i zapalonym silniku i nic. Na podniesionych kołach jak obracam kierownicą w pewnym momencie słychać "bulgot" chyba powietrze w maglownicy nie da się go przepchnąć jest tam i nie da się go usunąć. Proszę o pomoc Edytowane 1 Września 2017 przez janekkozak1
karaluch8 Opublikowano 1 Września 2017 Opublikowano 1 Września 2017 Pompa jęczy czy co? Co według ciebie oznacza zapowietrzona maglownica? Bo nie napisałes objawów...
janekkozak1 Opublikowano 1 Września 2017 Autor Opublikowano 1 Września 2017 (edytowane) Pompa nie jęczy jest cicho. Brak wspomagania ciężko kręci się kierownicą. Na podniesionych kołach jak się obraca w lewo i w prawo, słychać w układzie chyba w maglownicy odgłos powietrza którego nie da się wypchnąć. Płyn się nie pieni i nie ma bąbelków. Przed wymianą pompy wspomaganie działało ok. A wymieniłem bo pompa zaczęła ciec. Może gdzieś układ łapie lewe powietrze ktoś doradzi jak to sprawdzić zdaje się, że przewody zapiąłem mocno. Edytowane 1 Września 2017 przez janekkozak1
karaluch8 Opublikowano 1 Września 2017 Opublikowano 1 Września 2017 2 minuty temu, janekkozak1 napisał: Pompa nie jęczy jest cicho. Brak wspomagania ciężko kręci się kierownicą. Na podniesionych kołach jak się obraca w lewo i w prawo, słychać w układzie chyba w maglownicy odgłos powietrza którego nie da się wypchnąć. Płyn się nie pienie i nie ma bąbelków. Przed wymianą pompy wspomaganie działało ok. A wymieniłem bo pompa zaczęła ciec. Może gdzieś układ łapie lewe powietrze ktoś doradzi jak to sprawdzić zdaje się, że przewody zapiąłem mocno. To nie jest zapowietrzona. Pompa do d*py jak nie ma wspomagania. Lub zaworek który jest w śrubie w maglownicy którą sie przykręca węża.
janekkozak1 Opublikowano 1 Września 2017 Autor Opublikowano 1 Września 2017 Co z tym zaworem da się coś zrobić ?
janekkozak1 Opublikowano 1 Września 2017 Autor Opublikowano 1 Września 2017 Jeżeli to zawór w maglownicy bo w trakcie skręcania kołami lewo prawo w pewnym momencie słychać charakterystycznym bulgot jak by powietrze się przesuwało. Ktoś doradzi gdzie mam to naprawić jakiś serwis mechanik jestem z Bielska Podlaskiego ale mogę dojechać z 50 km np na Białystok?
janekkozak1 Opublikowano 2 Września 2017 Autor Opublikowano 2 Września 2017 Czy możliwe jest ab powietrze utknęło w zaworku i stąd te bulgoty przy skręcie kierownicy? Jeżeli tak to jak usunąć powietrze z maglownicy które śruby luzować?
Bodek66 Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 Bulgot ,,,, bo pompa ma słabe ciśnienie regenerowana ? nie znaczy ,że sprawna , masz na nią gwarancje ? ale może być i tak ,że zaworki w maglownicy są zatarte ,zatkane ale to jest mało prawdopodobne jak na poprzednie pompie było ok .
janekkozak1 Opublikowano 2 Września 2017 Autor Opublikowano 2 Września 2017 No poprzedniej pompie było Ok zaczęła ciec wymieniłem na Oryginał regenerowaną mam gwarancję.. Na podniesionych kołach przy skrętach lewo, prawo słychać charakterystyczny bulgot jak by powietrze chodziło w maglownicy i nie mogło wyjść. Jak poradzić sobie lub sprawdzić z tymi zaworkami, ktoś doradzi? Kręcenie kierownicą lewo prawo na podniesionych kołach nic nie daje nadal słychać ten charakterystyczny bulgot.
karaluch8 Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 Gdyby byla zapowietrzona to bys mial piane w zbiorniczku i pompa by jeczala. Pompa do d*py.
wesz82 Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 Po pierwsze jakie ty tam słyszysz powietrze?? Zaworek w pompie ten co przekierowuje siły jak siada to jest tak ze w jedna stronę wspomaganie chodzi słabiej a w 2 ciezko,czasem tez tak ze podczas skrętu słyszysz puk i wtedy jest ok. Jesteś 1 szy który chyba wspomina coś o zapowietrzeniu magla,fakt pompa zgodzę się ale i tak nie trwa to długo. Jak wyzej pisali koledzy: Nie pieni sie w zbiorniczku,pompa nie wyje to typowe objawy na powietrze w układzie. Na logike,wymieniłeś pompę problem powstał to masz winowajce. Pompa daje prawdopodobnie za małe ciśnienie robocze. Kup używkę w dobrym stanie i będziesz happy zas to próbuj oddać na reklamacje choć jak znam live ciężko będzie z tym tzn z uznaniem jej..
janekkozak1 Opublikowano 21 Września 2017 Autor Opublikowano 21 Września 2017 Więc tak. Facet u którego kupiłem regenerowaną oryginalną pompę wspomagania przysłał drugą pompę. Zamontowałem i było jeszcze gorzej wspomaganie bardzo słabe, jeszcze gorzej jak na pierwszej pompie. Myślałem, że coś nie tak z maglownicą i oddałem do warsztatu gdzie naprawiają tylko maglownice. Okazało się, że dwie pompy które otrzymałem dają bardzo słabe ciśnienie. W warsztacie wstawiono inną i wspomaganie działa. Czy mam się pochwalić gdzie kupiłem oryginalną regenerowaną pompę wspomagania do Audi? Dziękuję kolegom za pomoc, trafiliście z usterką.
wesz82 Opublikowano 22 Września 2017 Opublikowano 22 Września 2017 Twoja sprawa,jak chcesz to napisz...
janekkozak1 Opublikowano 22 Września 2017 Autor Opublikowano 22 Września 2017 Ok będę się starał o zwrot pieniędzy za regenerowaną pompę o zepsutych nerwach i czasie nie wspomnę. Oczywiście zmarnowałem również płyn, bo zawsze stary zlewałem i zalewałem nowym. Jak ni otrzymam zwrotu pieniędzy za pompę to pochwalę się gdzie nie kupować regenerowanych pomp wspomagania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się