filip1807 Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 Kolejny temat tego typu, ale nie znalazłem rozwiązania po przeszukaniu forum... Mój problem wygląda następująco: od jakiegoś czasu moje Audi A4 B7 (2.0 TDi 140 KM- 2007r) zaczęło kopcić na biało. Początkowo mogłem zaobserwować dymienie podczas ruszania, czy powolnej jazdy w korku. Niestety z czasem dymienie się nasiliło. Ogólnie najczęściej występuje w czasie jazdy w korku czy po przejechaniu kilkunastu kilometrów i zatrzymaniu się, lub nawet przy jeździe przód-tył kilka razy (ogólnie przy jałowej jeździe i niskich obrotach) Nie odczułem również spadku mocy auta, natomiast zaczął ubywać olej. Po zapachu spalin równiez czuć spalany olej. Sprawdzone turbo- jest po regeneracji i ani śladu oleju, płynu chłodniczego również nie ubywa. W czasie postoju, w momencie dodania gazu z rury wylatuje jasny dym... Jeśli przytrzymam na wysokich obrotach to dymienie ustaje, natomiast po zejściu na niskie obroty i ponownym gazowaniu- sytuacja się powtarza. kilka tygodni temu miałem podobną sytuacje (wtedy dymienie było mniejsze). Po kilku dniach sytuacja się unormowała, dymienie ustało, lecz po kilku tygodniach sytuacja się powtórzyła. Przebieg 250tys Auto obecnie stoi i mechanika. Ten twierdzi, że trzeba wymienić pierścienie i uszczelkę pod głowicą. Szukam pomocy żeby niepotrzebnie nie wydać pieniędzy W linku dymienie po przejechaniu 20 km i zatrzymaniu się. (zazwyczaj dymi mocniej)
michcio1985 Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 Zaślep na chwile egr przegon auto i zobacz czy nic się nie zmieni. W bpw to kilka minut roboty. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 Pierścienie i głowice zostaw w spokoju.Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 Jak dla mnie to problem jest turbiną , albo zbyt małym ciśnieniem w w wydechu na wolnych obrotach , więcej Ci powiem jak się zastosujesz do zaleceń z widomości PW
rafałwol Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 W lipcu tego roku walczyłem praktycznie z identycznym problemem. Tylko że ja mam EGR wyłączony, chlodniczki brak. Dpfa brak. Plynu nie ubywało (moze z 200ml nie jestem pewien ) Zrobiłem trasę 1200 km trasy i później identyczne objawy . Przegoniłem go po 180km/h miejscami i obawiałem się że wydmuchalo uszczelkę.. rezultat był taki że zatankowalem jakiegoś dziadostwa na dużej stancji zagranicą. Wyjedzilem to wlalem jeszcze środek do czyszczenia układu i wtryskow wyjedzilem, zmieniłem filtr paliwa. Zrobiłem od tego czasu z 2 tyś km. Póki co wszystko hula a były; ;wielkie biało/ szare chmury.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się