soczi Opublikowano 6 Września 2017 Opublikowano 6 Września 2017 IC Wagner + kompletny wydech MG Motorsport + strojenie
soczi Opublikowano 15 Września 2017 Autor Opublikowano 15 Września 2017 Turbo (1.2 bar) i układ paliwowy seryjne (ale nowe), silnik po generalnym remoncie 8kkm przed finalnym strojeniem, wymieniona również mechatronika.
marcin4x4 Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 Ic, DP, wydech i nawet 300 nie przebiłeś ?
soczi Opublikowano 3 Października 2017 Autor Opublikowano 3 Października 2017 9 godzin temu, marcin4x4 napisał: Ic, DP, wydech i nawet 300 nie przebiłeś ? Jak widać. Na seryjnym turbo? Pokaż mi proszę taki który przebił 300.
marcin4x4 Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 (edytowane) 290 robisz na serii z dp, ty masz pełen przelot i FMIC bardzo dobrej firmy. Wynik dobry jak na silnik poprzedniej generacji albo lajtowy setup. kiedyś krzyczeli że 1,9 tdi pd i 300 koni to wyczyn, dzisiaj się tyle robi z VP. Edytowane 3 Października 2017 przez marcin4x4
soczi Opublikowano 3 Października 2017 Autor Opublikowano 3 Października 2017 Teraz, marcin4x4 napisał: 290 robisz na serii z dp, ty masz pełen przelot i FMIC bardzo dobrej firmy. Nie do końca pełen przelot bo jest sportowy kat i tłumik środkowy - wszak to rodzinne kombi. Ale nie powinny wiele tłumić. W każdym razie wydech nie ogranicza, a nie podnosi moc. IC daje niewiele, więcej zdziała w upał. To że jest dobry IC i wydech to raczej przygotowanie pod stege3. Tak czy inaczej nie widziałem mocniejszych 2.0tfsi na stage2 ale chętnie zobaczę jeśli takie znasz?
marcin4x4 Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 to po jakiego grzyba piszesz "kompletny wydech MG Motorsport" ? IC w benzynie jest bardzo ważny a w każdym silniku ma wpływ na maksa, po za tym mniejsze opory i większa pojemność to mniejsze odciążanie dla kompresora, mniejsze dropy itd. Rozprężenie wydechu przesuwa charakterystykę i ponownie umożliwia podbicie maksa, obniża EGT więc można sypać.. metalowy katalizator stawia opory jak zwykła rura, poszukaj to znajdziesz testy (USA).
soczi Opublikowano 3 Października 2017 Autor Opublikowano 3 Października 2017 1 minutę temu, marcin4x4 napisał: to po jakiego grzyba piszesz "kompletny wydech MG Motorsport" ? Bo to jest kompletny wydech MG Motorsport, nie rozumiem? Myślisz że nie robią katów sportowych czy przelotowych tłumików środkowych? No w każdym razie wyszło tyle KM i Nm ile wyszło.
marcin4x4 Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 komplety wydech to wszystko od kolektora po końcówkę, środkowy jest zwykłym rezonatorem
soczi Opublikowano 3 Października 2017 Autor Opublikowano 3 Października 2017 28 minut temu, marcin4x4 napisał: komplety wydech to wszystko od kolektora po końcówkę, środkowy jest zwykłym rezonatorem Kompletny wydech to dla mnie od DP po końcówkę i to jest całe od MG. To co sugerujesz? Zmienić stroiciela, skoro powinno wyjść więcej? Czy po wyjaśnieniach raczej się nie da na tym setupie zrobić więcej?
marcin4x4 Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 strata czasu i kasy, ładuj jakieś normalne turbo i wtedy męcz.
soczi Opublikowano 3 Października 2017 Autor Opublikowano 3 Października 2017 8 minut temu, marcin4x4 napisał: strata czasu i kasy, ładuj jakieś normalne turbo i wtedy męcz. To może w przyszłym sezonie
soczi Opublikowano 19 Marca 2018 Autor Opublikowano 19 Marca 2018 W dniu 3.10.2017 o 15:22, marcin4x4 napisał: strata czasu i kasy, ładuj jakieś normalne turbo i wtedy męcz. Jakie normalne turbo? Przeróbka IHI w Perunie? Czy w podobnych kosztach jest coś lepszego? I czy fabryczny układ paliwowy wyrobi?
soczi Opublikowano 20 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2019 (edytowane) HPFP i hybryda IHI Edytowane 20 Grudnia 2019 przez soczi
marcin4x4 Opublikowano 15 Stycznia 2020 Opublikowano 15 Stycznia 2020 gdzie Ty chcesz tym jeździć... teraz prawko stracić to żaden problem.
Korton555 Opublikowano 15 Stycznia 2020 Opublikowano 15 Stycznia 2020 W dniu 3.10.2017 o 10:00, soczi napisał: Jak widać. Na seryjnym turbo? Pokaż mi proszę taki który przebił 300. Seria + program
soczi Opublikowano 6 Lutego 2020 Autor Opublikowano 6 Lutego 2020 W dniu 15.01.2020 o 21:46, marcin4x4 napisał: gdzie Ty chcesz tym jeździć... teraz prawko stracić to żaden problem. Nie mam nawet jednego punktu Poza tym zawsze można poszaleć na torze.
soczi Opublikowano 6 Lutego 2020 Autor Opublikowano 6 Lutego 2020 W dniu 15.01.2020 o 22:20, Korton555 napisał: Seria + program Ok ale to silnik 3 generacji,z podniesioną odcinką.
marcin4x4 Opublikowano 9 Lutego 2020 Opublikowano 9 Lutego 2020 W dniu 6.02.2020 o 15:41, soczi napisał: Nie mam nawet jednego punktu Poza tym zawsze można poszaleć na torze. polecisz w trasie 140kmh i już auto ładujesz do garażu.
bodas Opublikowano 15 Maja 2020 Opublikowano 15 Maja 2020 W dniu 20.12.2019 o 18:52, soczi napisał: HPFP i hybryda IHI Kto robił hybrydę? Wkład pompy autotecha?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się