dudek94 Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 Witam, Potrzebuje pomocy bo już nie wiem co mam robić Posiadam Audi A4 B7 2008r 1.9 TDI BRB 116KM Problem polegał na tym, że auto od czasu do czasu nie odpalało, tzn, rozrusznik kręcił a auto nie miało zero odzewu wystarczyło wtedy psiknąć plaka lub postukać delikatnie po pompie tandemowej i auto odpalało. Po podpięciu pod komputer okazało się, że nie ma żadnych błędów. Mechanik sprawdził elektryczną pompe paliwa w zbiorniku i stwierdził, że jest ok podaje paliwo ok 0,7 bar oraz stwierdził, że przyczyna leży w pompie tandemowej zakupiłem więc oryginalną pompe tandemową Boscha. Teraz najlepsze po montażu pompy Boscha auto nie chce palić jak już odpali to telepie, szarpie dodam, że po wymianie pompy wzrosła korekcja na pompowtryskiwaczach. Twierdził też że sprawdzał regulacje pompowtryskiwaczy i jest w porządku oringi na pompach były wymieniane w maju (wtedy też była robiona głowica). Na starej tandem pompie silnik pracował dużo lepiej.
michcio1985 Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 Mechanik w ciemno wymieniał? Nie mierzył ciśnień? Nie sprawdzał szczelności i przepustowości filtra i przewodów? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Damis16 Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 Czujnik walka, styki na przewodzie od czujnika
dudek94 Opublikowano 7 Września 2017 Autor Opublikowano 7 Września 2017 5 godzin temu, michcio1985 napisał: Mechanik w ciemno wymieniał? Nie mierzył ciśnień? Nie sprawdzał szczelności i przepustowości filtra i przewodów? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Zabrałem auto od mechanika ponieważ stwierdził, że on nie wie co mu dolega. Czy mógłbyś mi powiedzieć jak samemu spr. szczelność tych przewodów i filtra? jest to wgl. możliwe? Ciśnienie na tej pompie mówił, że mierzył i było 3 bary na biegu jałowym.
dudek94 Opublikowano 7 Września 2017 Autor Opublikowano 7 Września 2017 4 godziny temu, Damis16 napisał: Czujnik walka, styki na przewodzie od czujnika Twierdził, że obroty widzi wałka i wału ;/
michcio1985 Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 Kiepski ten mechanikWysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 (edytowane) 16 godzin temu, dudek94 napisał: Witam, Potrzebuje pomocy bo już nie wiem co mam robić Posiadam Audi A4 B7 2008r 1.9 TDI BRB 116KM Problem polegał na tym, że auto od czasu do czasu nie odpalało, tzn, rozrusznik kręcił a auto nie miało zero odzewu wystarczyło wtedy psiknąć plaka lub postukać delikatnie po pompie tandemowej i auto odpalało. Po podpięciu pod komputer okazało się, że nie ma żadnych błędów. Mechanik sprawdził elektryczną pompe paliwa w zbiorniku i stwierdził, że jest ok podaje paliwo ok 0,7 bar oraz stwierdził, że przyczyna leży w pompie tandemowej zakupiłem więc oryginalną pompe tandemową Boscha. Teraz najlepsze po montażu pompy Boscha auto nie chce palić jak już odpali to telepie, szarpie dodam, że po wymianie pompy wzrosła korekcja na pompowtryskiwaczach. Twierdził też że sprawdzał regulacje pompowtryskiwaczy i jest w porządku oringi na pompach były wymieniane w maju (wtedy też była robiona głowica). Na starej tandem pompie silnik pracował dużo lepiej. Dudziu ta zamontowana"oryginalna pompa tandemowa Boscha " to była nówka nie śmigana , czy używka ? Uszczelka poszła pod nią nowa ? A może mecher pojechał na starej uszczelce i uszczelnił silikonem Od tego powinieneś zacząć opis ... Edytowane 7 Września 2017 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się