kukis84 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Czy wiazki wewnatrz kabiny w b5 bez wzgledu na silnik sa takie same?? Czy moze różniły sie kostkami łaczacymi sie z wiazka Kompa silnika?? Czy wiazka przed liftem jest taka sama jak w lifcie?? Wielkie dzieki za każda odpowiedz
vikis4 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Jeżeli chodzi ci o przeróbkę z anglika to radzę zostawic tą instalacje którą masz-było milion wersji silnikowych i wyposażenia, będzie bardzo ciężko dopasować taką samą. Wiem co piszę bo ostatnio przerabiałem A6 C5
wojtekce Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Jeżeli chodzi ci o przeróbkę z anglika to radzę zostawic tą instalacje którą masz-było milion wersji silnikowych i wyposażenia, będzie bardzo ciężko dopasować taką samą. Wiem co piszę bo ostatnio przerabiałem A6 C5 nie ma rzeczy nie możliwych ale czasem sie to nie opłaca
vikis4 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Dokładnie! Ale uważam,że lepiej zostawić ori instalację wtedy masz pewnośc,że wszystko zagra jak należy!
kukis84 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2009 gdyby wszystko grało to bym nie szukał inst z europejczyka Przełozyłem już calibre Turbo, Bmw e-36 i e39 Ale po przełozeniu mojej a4 nie wszystko działa jak powinno: nawiewy dmuchaja nie tak jak maja:zamiast zimnego dmucha ciepłe, zamiast na szybe dmucha na stopy itd. central z pilota nie działa9 nie działał juz wczesniej jak zmieniłem radio z orginalnego na Alpina(zadnych kabli nie lutowałem,załozyłem tylko przejsciówke)
grzanek85 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Wrzucaj instalacje europejską na rurę nie ma tak dużo roboty najwyżej dorzucisz kilka kabli brakujących. Jeśli chodzi o nawiewy to angielski panel climatronic różni się od europejskiego stąd twoje problemy tak samo jak podmienisz instalacje na Europę musisz zmienić również panel klimy ogólnie prosty zabieg napisz może co Ci nie działa to pomożemy
vikis4 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Ja jak robiłem A6 C5 to miałem to samo z klimą ,ale miałem też instalację od europejczyka-wystarczyło zamienic/przelutować kostki i wszystko było oki! Z tego co pamiętam (jesli nie masz kostek od europejczyka) to trzeba zaienic po dwa kable z każdej kostki od silniczków-niestety zapomniałem num. tych kabelków. A co do centrala to nie było żadnego problemu! Wszystko hula jak należy na vag-u zero błedów!
kukis84 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2009 auto było juz u elektryka, uwazam ze jest dobry, ale moje auto zchodzi u niego na drugi plan. Woli podłaczyc auto pod kompa, naprawic cos kompem i skasowac niż kopac w Angliku po przekładce--wcale mu sie nie dziwie gdy ustawiam temperature na Lo(zimno) dmucha mi goraco, gdy na Hi (ciepło)dmucha mi zimno Gdy chce by dmuchało mi na szybe dmucha mi kratkami, dgy chce na kratki dmucha mi na szybe , na nogi prawie nie dmucha nawetgdy dmuchawa dmucha na maksa powietrze sobie dmucha bo dmucha któras klapa sie nie domyka, ktoras nie otwiera do końca,cos nie pasuje ze sterowaniem klapami na Vagu mam zero błedów!! nie chce wywalic 250(lift) zł za panel klimy i okaże sie ze nie pomoże, pozatym nie jest łatwo znależc panel z europejczyka kiedyś jak szukałem wszystkie z allegro były z europejczyka najlepiej gdybym mógł skądś pozyczyc taki panel na próbe nie ma kogoś z woj ślaskiego?? okolice Rybnika???
vikis4 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Poszukaj lepiej instalacji-ale tylko deski rozdzielczej.Wymiana panela raczej nic nie da! Tak jak napisałem wyżej rozchodzi się o kostki! (przy silniczkach)
kukis84 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2009 dzieki, chyba tak też zrobie
vikis4 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Poszperałem troszke w moich zakurzonych schematach i mam! Oto rozwiązanie twojego problemu: Wszystkie kostki od silniczków sterujących są w nich ponumerowane piny-Zamieniasz miejscami piny 1-4 i 3-6 pin 2 zostawiasz tak jak jest!!! pin 5 pusty. Oczywiście daj znać czy operacja się powiodła
kukis84 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2009 jezeli znajde dzis czas to spróbuje, a jak nie to sprawdze w niedziele wielkie dzieki za wszelka pomoc
vikis4 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Nic nie piszesz-czyli rozumiem,że problem rozwiązany?
kukis84 Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Opublikowano 3 Lutego 2009 Poszperałem troszke w moich zakurzonych schematach i mam! Oto rozwiązanie twojego problemu: Wszystkie kostki od silniczków sterujących są w nich ponumerowane piny-Zamieniasz miejscami piny 1-4 i 3-6 pin 2 zostawiasz tak jak jest!!! pin 5 pusty. Oczywiście daj znać czy operacja się powiodła czemu te Piny, za co one odpowiadaja????
vikis4 Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 W wersji angielskiej masz wszystko "na odwrót" czyli silniczki od nawiewu też! Po zamontowaniu europejskiej dmuchawy,a zostawieniu instalacji angielkiej będzie ten właśnie problem,że nawiewy działają w drugą stronę i takie są efekty jak opisałeś wyżej! A co do pinów to właśnie przełożenie tych kabelków daje efekt "działania europejskiego"
kukis84 Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Opublikowano 5 Lutego 2009 Ok !!!! w czwartek dam odpowiedz czy zadziałało w czwartek mam czas wiec to sprawdze [br]Dopisany: 04 Luty 2009, 17:37_________________________________________________z przykrościa stwierdzam że zmiana pinów nie pomogła, po zmianie pinów według podpowiedzi silniczki z kalp wogóle nie działały. Myśle ze elektronik do którego odstawiam auto da sobie rade, wydaje mi sie że wystarczy multimetr i schematy i bedzie ok Przy okazji jak odpiołem radio zaczoł mi działac central zamek z pilota (miłe zaskoczenie) i usunąłem jeszcze jedna usterke-wywalało mi bład przepalonej żarówki postojowej, a zcztałem błedy i było ok, pomimo tego wywalało bład -ale sobie poradziłem w kazdym razie dzieki za wszelka pomoc :hi:
vikis4 Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 Jestem w małym szoku w A6 C5 po takiej zamianie wszystko śmigało jak należy! Rozumiem,że instalację zostawiłeś angielską? I jest odwrócona? (deski rozdzielczej) Może być jeszcze jedna przyczyna : mianowicie C5 ma dwustrefowy climatronic i z tąd ta różnica! Jak uporasz się z problemem to podrzuć na forum jakie są różnice?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się