Gość Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 Witam. Czy ktoś wie co może być nie tak. Otóż zdążyli mi się to jakieś 2 tygodnie temu i teraz. Po odpaleniu auto trzyma 1000 obr, jazda nic nie zmienia obroty dalej spadają na 1000. Dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu obroty są już normalne. Dodam że wcześniej tego nie było. Nie wiem czy ma to cis wspólnego ale jestem po wymianie sprzęgła i rozrzadu. Co to może byc? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
krystian.gawin Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 Po ponownym odpaleniu po chwili ok.30sekund znów obroty rosną? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka U mnie było tak po wymianie rozrządu. Częściowo pomogło ustawienia kąta synchronizacji walka rozrządu,ale zdarzało się że czasem rosły do 1050obr. ,winne było za niskie napięcie na na podszybiu
Gość Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 Nie. Po ponownym odpaleniu obroty trzyma normalnie i podczas jazdy i zatrzymaniu też jest normalnie. Zdażylo mi się to raz 2 tyg temu po tankowaniu odpaliłem ujechalem kawałek i na światłach trzymał 1000, zgasilem, odpalilem i było już ok i dziś wróciłem z pracy zgasilem auto, później normalnie odpalilem i obroty 1000 ujechalem do świateł zgasilem i już jest normalnie. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 Po ponownym odpaleniu po chwili ok.30sekund znów obroty rosną? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka U mnie było tak po wymianie rozrządu. Częściowo pomogło ustawienia kąta synchronizacji walka rozrządu,ale zdarzało się że czasem rosły do 1050obr. ,winne było za niskie napięcie na na podszybiu A jak sprawdzić ustawienie kąta rozrządu. Wiem że da radę vdcs ale kiedyś szukałem i nie mogę znaleźć. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
krystian.gawin Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 Ja ustawiłem auto com-em i uprawnialen się na Bosch kts bo vcds jakoś źle pokazywał,nieważne jak krecilem wałkiem to było -4Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 Ja ustawiłem auto com-em i uprawnialen się na Bosch kts bo vcds jakoś źle pokazywał,nieważne jak krecilem wałkiem to było -4Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu TapatalkaA czy jak się dpf wypala to nie ma w tych silnikach właśnie takich podwyższonych obrotów? Bo gdzieś też to wyczytałemWysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
krystian.gawin Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 Też może się wypalac akurat,będą podwyższone obroty.Vcds wszystko pokaże kiedy się wypalal i jaka ilość sadzy Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
venom.dho Opublikowano 17 Września 2017 Opublikowano 17 Września 2017 W moim przypadku miały miejsce dwie sytuacje z lekko zwiększonymi obrotami (trochę poniżej 1000): 1. Wypalanie DPF + chodząca chłodnica po zgaszeniu auta. 2. Auto doładowywało sobie akumulator.
Damis16 Opublikowano 17 Września 2017 Opublikowano 17 Września 2017 Ewidentne ci sie wypalał dpf - typowe objawy jakie opisałeś. nie przejmuj sie tym bardzo. Najlepiej by było jakbyś nie gasił auta do czasu az sam nie zejdzie z 1000 obr do normalnych. pozdrawian
Gość Opublikowano 22 Września 2017 Opublikowano 22 Września 2017 Narazie sytuacja nie występuje auto w ten sam dzień przejechalo kilkanascie kilometrów po autostradzie. Dzięki Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się