kacebr 0 Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 (edytowane) Witam, mam takie pytanie, google nie zna odpowiedzi, na forum też nie znalazłem dokładnej wypowiedzi a może ktoś wie jak sprawdzić moc za pomocą vcdsa ? znalazłem jak to zrobić w tdi czyli bierzemy logi z 005 i 006 i za pomoca programu kpower wylicza nam przybliżoną moc ;P może ktoś wie jakie logi zrobić w 1.8T AVJ żeby ten program obliczył tą moc ? albo jakiś inny sposób, no chyba że się nie da ;P Dzięki wszystkim za odpowiedź Edytowane 12 Września 2017 przez kacebr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Masz w dowodzie napisaną moc a w VCDSIE nie ma takiej opcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacebr 0 Opublikowano 12 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 chciałbym uzyskać aktualną moc i moment, nie to co w dowodzie, zrobić coś na zasadzie hamowni, tylko w terenie ;p jakoś musi się dać. W przypadku TDI jest dużo opisów jak to zrobić, niestety w benzyniakach już nie. Z vcdsem tylko logi zrobić a resztę albo tym kpower albo jakimś innym sposobem *Proszę uzupełnić profil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Robisz loga kanał 005, na trójce lub czwórce od niskich obr. do odcinki, wciskasz sprzegło i toczysz się kilkanascie sekund, wrzucasz do kpower wpisuje odpowiednia wage i masz wykres. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacebr 0 Opublikowano 13 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Dzięki, myślałem że są potrzebne dwa logi jak w tdi, będę próbować niebawem pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Generalnie zasada jest taka że musi być log z obrotami silnika i prędkością. Czy to będzie jedną czy dwie grupy to obojętne, zależy co jest w jakiej grupie w danym silniku. No i but w opór a potem sprzęgło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się