tkamicki5 Opublikowano 21 Września 2017 Autor Opublikowano 21 Września 2017 2 godziny temu, karaluch8 napisał: No to git. Nie ruszaj. Te syyyyyyyy tez mam. I z 30tys juz tak mam od kad zaczzalem nia jezdzic. No ok. Bede mial chwile to zrobie i wrzuce loga jeszcze.bo wczoraj na podlaczonym vagu jechalem ale loga nie moglem zrobic bo mi cos touchpad zaczął szwankowac.
Hezen Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 Po wymianie gruszki jest wszystko w porządku... A na aucie sprawdzałeś ją? Jak pracowała, przycinała się jak zaciągałeś powietrze strzykawką?Wysłane z OP3T
tkamicki5 Opublikowano 22 Września 2017 Autor Opublikowano 22 Września 2017 9 godzin temu, Hezen napisał: Po wymianie gruszki jest wszystko w porządku... A na aucie sprawdzałeś ją? Jak pracowała, przycinała się jak zaciągałeś powietrze strzykawką? Wysłane z OP3T Tak sprawdzalem ją, chodziła płynnie i była szczelna aczkolwiek podpadało mi ze była miekka, tzn. bez wiekszej siły moglem nia poruszac palcem,na nowej jiz tak lekko nie idzie.
Hezen Opublikowano 22 Września 2017 Opublikowano 22 Września 2017 Jak siedziała w turbinie mogłeś sztangę podnieść palcami? Poprawnie powinno być że sztangę można ruszyć tylko i wyłącznie poprzez podpięcie strzykawki i zaciągnięcie powietrza.Wysłane z OP3T
tkamicki5 Opublikowano 22 Września 2017 Autor Opublikowano 22 Września 2017 Tak, moglem bez wiekszych oporów i użycia siły ruszać sztangą turbiny. W nowej tak latwo nie jest, no i strzykawe wnet do samego końca trzeba wyciągnąć zeby poszła sztanga na samą góre.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się