bastiv40 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2018 (edytowane) W dniu 25.01.2018 o 16:37, goldi napisał: ale na odpalonym jak pojezdziśz Na odpalonym ciężko odkręcić do końca, bo dosyć dużo wyrzuca. Jeszcze taka obserwacja - po odkręceniu korka po jeździe i po odpaleniu po nocy czy dłuższym postoju nic nie telepie, obroty są (czasem malutkie wachanie) równe. Bez odkręcania telepie całym samochodem przez kilka-kilkanaście sekund. Edytowane 31 Stycznia 2018 przez bastiv40
aiwer Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 Kłęby białego dymu przy odpaleniu to znak, że płyn dostaje się do cylindrów, stąd tez nierówna praca dopóki nie przepali tego płynu. Któredy się tam może dostawac - nie mam pojęcia. Twoje obserwacje na temat odpalanie przy odkręconym korku: na logikę, gdy pojeździsz i nie odkręcisz korka, ciśnienie panujace w układzie gdzieś musi uść, więc pewnie ładuje ci nieszczelnością przy tłokach, stąd rano problemy z telepaniem i kłebami dymu. Jak po jeździe odręcisz korek to ciśnienie wyleci zbiorniczkiem i płyn juz nie dostanie się do cylindrów, czyli odpala bez problemów.
Tycjan Opublikowano 3 Lutego 2020 Opublikowano 3 Lutego 2020 Mam takie same objawy jak ty, tyle że u mnie już nie widzę aż takich kłębów białego dymu, po odpaleniu po nocy czy dłuższym stopie, telepie silnikiem często miga check engine, i ogólnie wypadają zapłony. Test na co2 pozytywny. Mam w planach wziąć się za głowice w najbliższym czasie. Daj znać jak akcja się potoczy bastiv40
bastiv40 Opublikowano 3 Lutego 2020 Autor Opublikowano 3 Lutego 2020 Byłem przekonany, że dałem znać co i jak. Głowica miała pęknięcie, przez które dostawał się płyn.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się