cygsoon 0 Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Witam posiadam b6 po programie (przed programem tez był ten problem). Auto przeładowuje pod obciążeniem powinno teraz ładować 1.5 a ładuje 1.8 bar. Wymienione turbo, n75, wszystkie węże podciśnienia i dalej to samo. Ktoś jakieś pomysły? w programie egr, przepływka off. Skoro egr jeszcze nie zaślepiłem może on się jakoś do tego przyczynić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 (edytowane) Logi masz jak zrobić ? ? ? EGR jakby puszczał, to auto byłoby mułowate, a u Ciebie raczej w drugą stronę Turbo używka czy jakieś po regeneracji ? Może kwestia ustawienia śruby zderzakowej lub cięgna gruszki ? ? ? Edytowane 16 Września 2017 przez kamil-vag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cygsoon 0 Opublikowano 16 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Hej logów nie mam jak zrobić. Turbo używka z takiego samego modelu, jak ją kupiłem to nic nie wskazywało na to jakby ktoś w niej grzebał. A jak sprawa wygląda z map sensorem? Może on się do tego przyczynić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Po logach łatwiej było by dojść, a tak to wsadzasz kasę na podmianę części i sam widzisz, że bez efektów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cygsoon 0 Opublikowano 16 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Znajdę logi ze strojenia i podeślę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 A N75 założyłeś nówkę ori czy używkę lub zamiennik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekMiskiewicz 0 Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 pewnie geometria się przycina i tyle po co szukać głupio zrób logi i będzie widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Pisze, że podmienił turbo i to samo... Więc może problem jest z wysterowaniem, a nie samą turbiną... ale logi pokażą co go boli...Wysłane z Xiaomi Mi 4 LTE przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekMiskiewicz 0 Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 (edytowane) zrób logi to się zobaczy Edytowane 16 Września 2017 przez MarekMiskiewicz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cygsoon 0 Opublikowano 16 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Tak ori n75. Znajdę logi i podeślę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton 0 Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 (edytowane) Witam. Co może być przyczyną tego przeładowania, dodam ,że z autem niema żadnych problemów http://vaglogi.pl/log-011_L11ctqJ.html Edytowane 25 Marca 2018 przez burton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Przeładowanie. N75 zbija ciśnienie, wysterowaniem na maxa, ale bez rezultatu... Lepiej jakby był log 003+011, wtedy widać zależność MAP od MAF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton 0 Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 (edytowane) Turbina była czyszczona. Edytowane 25 Marca 2018 przez burton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Zapieczona geometria, przycięty N75, uszkodzona sprężyna w gruszce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton 0 Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 (edytowane) Dzięki. Dodam jeszcze ,że to przeładowanie jest największe jadąc na 5 biegu (AWX) . Na 4 dochodzi max 2550 a robiąc pomiar na 3 jest w normie. Zrobiłem test , Który wyeliminował N 75. Przy 3 tyś obr. podałem poprzez trójnik powietrze z atmosfery na gruchę od turbo i zero reakcji. Pozostaje turbo i grucha http://vaglogi.pl/log-003_011_013_Jmkyh.html ................................................................................................ Koledzy, jeśli log na 3 biegu wygląda tak http://vaglogi.pl/log-011_8st24nr.html a na 5-tce tak http://vaglogi.pl/log-011_L11ctqJ.html to można wykluczyć zacinającą się sztangę w gruszce? ................................................................................................ Problem rozwiązany, przyczyną były łopatki w turbinie ,które zapiekały się w wyniku wysokiej temperatury. Jak pisałem wcześniej turbinka była wyczyszczona i geometria chodziła bez najmniejszych oporów. W grupie 11 BS sztanga też chodziła prawidłowo a mimo to turbo za dużo dmuchało. Edytowane 17 Kwietnia 2018 przez burton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się