mrkreska Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 (edytowane) Ogólnie sprawa dotyczy tematu https://a4-klub.pl/topic/405949-18t-bex-dławi-się-szarpie-drży/ Jednak wiem, że miejscem do analizy logów jest ten dział. W skrócie, przy przyspieszaniu jakby się dławił. Jedyny obecnie błąd, to 17697 od zaworka n249. Zapewne jutro zamówię ten zaworek w ciemno i go wymienię, ale chciałbym żeby mądrzejsi ode mnie rzucili okiem na logi: 002+033: http://vaglog.pl/log-002_033_5c5I2A.html 003+020: http://vaglog.pl/log-003_020_W2FEG2.html 115+118: http://vaglog.pl/log-115_118_29VR2jG.html Dzięki z góry za opinie. Edytowane 21 Września 2017 przez mrkreska
zwonko Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 (edytowane) Co do logów robi się je do ponad 6000. Chyba trochę brakuje przepływu no ale pasowałoby te 6000 zrobić. żeby być pewnym, Trochę stuka ale też bez tragedii. Poza tym, moim zdaniem, logi dość ładne. Co do tamtego tematu to błedy intermittent - niestałe, przeglądnąć kable. Edytowane 21 Września 2017 przez zwonko
mrkreska Opublikowano 22 Września 2017 Autor Opublikowano 22 Września 2017 Szczerze mówiąc, to trochę strach i tak było te logi robić, bo przy takim przyspieszaniu telepie całym autem jakby się miało rozpaść... Ale porównując to z logami, które robiłem w 2015 roku, to przepływka daje takie same wartości jak wtedy (czyli albo ten typ tak ma, albo jej się po prostu nie pogarsza). Wówczas przy 6000 obrotów pokazywała jakoś około 141 g/s i zapewne teraz byłoby tak samo. Zapomniałem dodać, że oczywiście logi robione na benzynie i ze 200 km wcześniej wymieniane były świece.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się