karmiwallan Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 (edytowane) deleted Edytowane 20 Grudnia 2018 przez karmiwallan
piotrsob1 Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 Zajrzyj do wnętrza obudowy kompa ( z lewej strony na podszybiu ) czy ECU i reszta zamontowanej tam elektryki nie pływa w wodzie . Typowa usterka w tym aucie po zatkaniu odpływów z podszybia
karmiwallan Opublikowano 23 Września 2017 Autor Opublikowano 23 Września 2017 (edytowane) dele Edytowane 20 Grudnia 2018 przez karmiwallan
piotrsob1 Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 Powinno tam być całkiem sucho Musisz dojść co jest powodem zbierania się tam wilgoci
peter251 Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 Wiadomo już co było powodem tego dymienia?
karmiwallan Opublikowano 25 Października 2017 Autor Opublikowano 25 Października 2017 (edytowane) dele Edytowane 20 Grudnia 2018 przez karmiwallan
Kefiro Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Które to czujniki ciśnienia?
karmiwallan Opublikowano 27 Października 2017 Autor Opublikowano 27 Października 2017 (edytowane) dele Edytowane 20 Grudnia 2018 przez karmiwallan
Kefiro Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 To zaworek sterujący geometrią turbiny lub egrem
karmiwallan Opublikowano 27 Października 2017 Autor Opublikowano 27 Października 2017 (edytowane) deletado Edytowane 20 Grudnia 2018 przez karmiwallan
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się