gelon Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Witam Dałem tutaj temat bo wiąże się z turbo i tuningiem Jeśli w złym miejscu,prosze o przesunięcie tematu. Ale do rzeczy :gwizdanie: Potrzebuje dodatkowe zegary,konkretnie EGT,turbo boost i oczywiście centralka do tego.Zdecydowałem sie na Defi,ale przeglądam kilka sklepów w necie i jakoś nie moge sie zdecydować,ceny od 700zł do ponad 1000zł za sztuke.Są również gotowe zestawy i nie wiem czy lepiej kupić oddzielnie wszystko czy jeden zestaw,jak np. tu: http://www.blitzpoland.pl/p/zestawy_defi.html Tutaj pojedyńczo: http://sklep.tgauto.pl/p/pl/1902/defi+bf+amber+red+turbo+df04302.html http://sklep.tgauto.pl/p/pl/1907/defi+bf+amber+red+temp-+spalin+df04802.html Jest oczywiście kilka ofert także nie ma sensu wklejać wszystkich.może ktoś może polecić jakiś sklepik albo może ktoś ma na sprzedaż?
poziek Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Zapytaj jeszcze o ceny w 4turbo.pl Wybrałeś bardzo dobre wskaźniki...rzuć okiem jeszcze tu: http://www.a4-klub.pl/smf/test_wskaznika_boost_w_przystepnej_cenie-t39593.0.html i rozważ czy warto :gwizdanie:
labek Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Na RF ludzie chwalą zegary AG (z serii peak na silniczkach krokowych), ja narazie u siebie mam boost i ciśnienie oleju (obydwa 60mm), i nie narzekam.
gelon Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2009 Zapytaj jeszcze o ceny w 4turbo.pl Wybrałeś bardzo dobre wskaźniki...rzuć okiem jeszcze tu: http://www.a4-klub.pl/smf/test_wskaznika_boost_w_przystepnej_cenie-t39593.0.html i rozważ czy warto :gwizdanie: Przegladałem to porównanie już wczesniej Widziałem że wyniki prawie identyczne Defi vs AutoGauge. Jednak słyszałem kilka opini że czasem EGT z AG nie wskazuje prawidłowo.Do tego przeczytałem kilka opini z RF.pl i niektórzy narzekają właśnie na AutoGauge (http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=39753&hl=defi). Wolałbym co prawda tańsze ale wole mieć na oku parametry silnika ,nie chce oszczedzać na wskażnikach żeby potem robić silnik :gwizdanie: Jednak chętnie wysłacham komentarzy na temat AutoGauge,jeśli ktoś jeszcze ma takowe
poziek Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Zapytaj jeszcze o ceny w 4turbo.pl Wybrałeś bardzo dobre wskaźniki...rzuć okiem jeszcze tu: http://www.a4-klub.pl/smf/test_wskaznika_boost_w_przystepnej_cenie-t39593.0.html i rozważ czy warto :gwizdanie: Przegladałem to porównanie już wczesniej Widziałem że wyniki prawie identyczne Defi vs AutoGauge. Jednak słyszałem kilka opini że czasem EGT z AG nie wskazuje prawidłowo.Do tego przeczytałem kilka opini z RF.pl i niektórzy narzekają właśnie na AutoGauge (http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=39753&hl=defi). Wolałbym co prawda tańsze ale wole mieć na oku parametry silnika ,nie chce oszczedzać na wskażnikach żeby potem robić silnik :gwizdanie: Jednak chętnie wysłacham komentarzy na temat AutoGauge,jeśli ktoś jeszcze ma takowe spoko, ja osobiscie mam u siebie defi i jestem bardzo zadowolony
seba1-2 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 ja jestem zadowolony z AutoGauge sprawdzaliśmy z Witkiem wskazania podczas wgrywania softu, wniosek, mój pokazuje idealnie http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_montaz_wskaznika_doladowania_na_slupku-t30498.0.html
labek Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Chodziło mi o ten temat http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=55405
gelon Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2009 No dobrze powiedzmy że przekonałem się do AutoGauge Jaką cetralke do tego trzeba? Podejdzie Defi czy musi być AG?
Patrox Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 No dobrze powiedzmy że przekonałem się do AutoGauge Jaką cetralke do tego trzeba? Podejdzie Defi czy musi być AG? Autogauge nie potzrebuje centralki. testowałem autogauge wskąznik boost i tak jak pisali koledzy ujdzie tak wskaznik EGT nie wziąłbym za darmo. Chyba że ktoś lubi zbierać sondę w głowicy jak sie ukruszy i wpadnie. EGt przekłamuje o ok 20-30st co dla niektórych jest bardzo dużo. Ja polecam osobiście wskazniki autometer i vdo, zaleta że nie są drogie i bardzo dokładne,boost nawet do 3 bar, wadą brak elektroniki i prawie wyłącznie mechaniczne
gelon Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2009 A więc jednak AG nie są aż tak dokładne :gwizdanie: No nic chyba jednak dorzuce pare złoty i zakupie Defi,nie będzie to może okazyjna cena,ale wole spać spokojnie ze mam parametry sinika na oku
tony_tr Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Nie oszukujmy się Większość z nas zakłada dodatkowe zegary tylko i wyłącznie dla lansu... A to, że będzie mógł monitorować silnik to już efekt uboczny
gelon Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2009 Nie oszukujmy się Większość z nas zakłada dodatkowe zegary tylko i wyłącznie dla lansu... A to, że będzie mógł monitorować silnik to już efekt uboczny Nie zakładam tego dla lansu bo szczerze to wcale mnie nie rajcują zegary na słupku.. A do tego wolałbym zostawić prawie 2tys zł na inne wydatki :gwizdanie: Ale ze podobno są niezbędne przy większych mocach,musze je założyć
artur1983 Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 witam nie chcę zakładać nowego postu, chcę założyć dodatkowy zegar do Audi A4 B5 1.8T 1995 ,chcę się dowiedzieć jak ściągnąć lewy i prawy słupek i do flokowania pod zegary noi gdzie się wpiąć czy w kolektor czy pod turbinę proszę szybko o odpowiedz bo jutro chciałem wysłać słupki
Gość karex Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 nie patrz na Ag bierz zdecydowanie defi
domjenick Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 i gdzie się wpiąć czy w kolektor czy pod turbinę proszę szybko o odpowiedz bo jutro chciałem wysłać słupki w kolektor
Buba Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 witam nie chcę zakładać nowego postu, chcę założyć dodatkowy zegar do Audi A4 B5 1.8T 1995 ,chcę się dowiedzieć jak ściągnąć lewy i prawy słupek i do flokowania pod zegary noi gdzie się wpiąć czy w kolektor czy pod turbinę proszę szybko o odpowiedz bo jutro chciałem wysłać słupki a jaki zegar chcesz wsadzic?
artur1983 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 zegar AUTO GAUGE tylko nie wiem jak zdjąć słupki żeby nic nie połamać
adrianus Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 co powiecie na wskazniki smoke auto gauge doladowanie turbo i cisnienie oleju, wiem ze tam jakas podkladka z czujnikiem pod filtr oleju idzie, przerabial to ktos, warto wziac? czy konfiguracja np taka doladowanie turbo i temp oleju? http://allegro.pl/cisnienie-oleju-auto-gauge-smoke-52mm-czujnik-i1983649681.html http://allegro.pl/cisnienie-doladowania-auto-gauge-smoke-52mm-boost-i1992318607.html
Dev Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 ja ostatnio kupiłem takie, a'la VDO: http://allegro.pl/wskaznik-vdo-look-cisnienie-doladowania-boost-ag-i1952176793.html http://allegro.pl/wskaznik-vdo-look-cisnienie-oleju-cisnienia-ag-gda-i1952176824.html
adrianus Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 widzialem te a'la VDO, tez o nich mysle, bo fajne klasyczne, zamontowales je juz, jk tak wrzuc prosze foto. jaki kolor podswietlenia maja?wiem ze zarowke moza zmienic ale jesli od razu bylyby bursztynowe to byloby git. i bym sie na nie decydowal, z drugiej strony kolega ma smoke'i , troche wala po oczach ale tez sa ok. Tomek, gdzie zamontowales czujnik cisnienia oleju, w tej podkladce pod filtr? masz jakis link do niej?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się