mateozgr Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 (edytowane) Witam, szykuję się do chipsa, logi zrobione tylko na BP, po wymianie filtra paliwa, filtra powietrza, czyszczeniu przepływki oraz benzynie 98. Zrobiłem po dwa logi z grup: 002 + 033 http://vaglog.com/log-002_033_28XK8O.html http://vaglog.com/log-002_033_xm6f43.html 020 + 118 http://vaglog.com/log-020_118_0UbJHa.html http://vaglog.com/log-020_118_HEbt7g.html 003 + 115 http://vaglog.com/log-003_115_CaUn7Eg.html http://vaglog.com/log-003_115_7A7LP05.html Temperatura 15 stopni Edytowane 2 Października 2017 przez mateozgr
ganjaq Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 Nie jest najgorzej chodź mógłbyś podać wartości z grupy 032 z jazdy na pb bez kasowania błędów, po przejechaniu minimum 20 KM w cyklu mieszanym, oraz odczytać grupę 033 na biegu jałowym
mateozgr Opublikowano 3 Października 2017 Autor Opublikowano 3 Października 2017 Ok pojeżdze i napisze jakie wyszły korekty oraz zrobię loga na statycznego kanału 033
mateozgr Opublikowano 3 Października 2017 Autor Opublikowano 3 Października 2017 Zrobiłem trochę km na samej benzynce, korekty długo terminowe: bieg jałowy 1.31%, pod obciążeniem 0.00% wrzucam logi: http://vaglog.com/log-002_033_yl2Bb.html http://vaglog.com/log-032_033_xGeI4.html
Łukasz13 Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 Tak jak Łukasz pisał nie jest najgorzej ale mogło by być lepiej, cofanie zapłonu chyba troche za duże jak na 98 paliwo i 15 st na zewnatrz, turbo ładnie.
mateozgr Opublikowano 3 Października 2017 Autor Opublikowano 3 Października 2017 Rozumiem ale już nie mam pomysłu aby to weliminowac chodź napewno jest poprawa bo były napewno większe te cofania
Łukasz13 Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 Kompresje mierzyłeś? cofanie napewno nie pomoże w uzyskaniu dobrego wyniku na pb
mateozgr Opublikowano 3 Października 2017 Autor Opublikowano 3 Października 2017 Rozumiem kompresji nie mierzyłem ale jak mi się uda to jutro zmierzę.
mateozgr Opublikowano 4 Października 2017 Autor Opublikowano 4 Października 2017 Kompresja zmierzona na ciepłym silniku, wszystkie cylindry miały po 12 kPa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się